Era Andra...Cotrobăia de zor prin casă.Speriat,cobor jos,nici nu am dedus faptul că eram în boxeri?
-Ce faci?
-Louis...Îmi pare rău!
-Pentru că mi-ai întors casa pe dos?O sun pe mama!
-Nu!Te rog...Am fugit de acasă.
-Bine...așează-te la masă și hai să vorbim.Ne așezăm la masă iar Andra se uita ciudat la boxerii mei.M-am speriat și i-am zis că mă duc să mă îmbrac.
-Nu!Lasă,e bine și așa.
-Am zis că mă duc să mă îmbrac!Andra mă isbește de perete și mă sărută.Am rămas blocat pentru câteva secunde apoi:
-Tu ai înebunit?
-Nu,dar te iubesc...
-Ei bine eu nu te pot iubi mai mult decât pe o soră,ceea ce și ești!
-Este nedrept!
-Ba nu...este foarte drept...Suntem frați!
-Am mai văzut relații între frați!
-Da,și eu,dar unul din ei nu avea o relație și ambii voiau să se iubească.Eu nu vreau să te iubesc!Ești sora mea!
-Ai dreptate,dar eu te iubesc...încă din prima zi de școală!Treaba cu relația a fost o minciună pentru a mă apropia de tine.
-Te-ai apropiat destul!Mă duc să mă schimb și vorbim.M-am schimbat,apoi am coborât la masă unde mă aștepta Andra.
-Bine,acum hai să vorbim!spune Andra
-De ce ai mințit aseară?
-Voiam să mă apropii de tine și nu știam cum.
-Ai ales să minți?Ce crud.
-Îmi pare rău!Nu știu ce să mai fac.De când am aflat că ești cu Alex am vrut să mor,eu te iubesc!
-Soro,ascultă-mă...și eu te iubesc,dar nu în felul ăla.Îmi pare rău dacă sunt dur,dar acesta este adevărul.Noi suntem frați,iar tu ești frumoasă și poți găsi pe cineva la fel ca mine,adică să îți placă.
-Păi l-am găsit,are 30 de ani.
-Asta nu e bine!
-De ce?Dragostea nu are limite!
-Asta e adevărat,dar el este om matur.
-Și ce ai vrea să fac?
-În primul rând...fii mai sociabilă,stai cu băieți și fete de vârsta ta,sfatul meu.
-Am să îl iau în considerare.
-Uite,ca să te fac să te simți mai bine...
-Îmi dai telefonul?
-Nu.
-De ce?
-Nu mă lasă mama.
-De ce nu te lasă mama?
-Pentru că ești pedepsită.
-De ce sunt pedepsită?
-Pentru că ești cu un om de două ori mai mare decât tine!
-Te roog!
-Nu!
-Te roog!
-Nu!
-Te rog!
-Nu!
-Te rog!
-Nu!
-Te rog!
-Nu!
-Te roog!
-Nuu!
-Te rooog!
-Nu,am zis!
-Fac orice!
-Atunci ți-l dau cu două condiții.
-Spune-le.
-Unu:Să ștergi tot ce are legătură cu iubitul tău de 30 de ani și să nu îl mai contactezi,să îl uiți!
Și doi:Să nu mă mai placi pe mine,încearcă să găsești pe cineva mai apropiat de vârsta ta.
-Promit!
-Știi ceva?Îți voi spiona telefonul ca să fiu sigur.
-Bine,fă-o!Îi dau telefonul Andrei apoi aceasta pleacă.Am rămas pe jos pentru a face curățenie în urma surorii mele în timăp ce mă gândeam la sărutul care mi l-a dat,Oare ce va spune Alex când îi voi spune?
Se trezește Alex și coboară jos.
-Neața iubire!
-Neața,dar ce s-a întâmplat aici?
-Păi a fost Andra și a căutat telefonul,spun eu cu o frică micuță în mine pe care Alex o depistează.
-Ce îmi ascunzi?Nu ești așa de speriat fără niciun motiv nu?
-Bine,îți voi spune,dar te rog să nu te superi pe mine.
-Spune.
-Andra,m-a sărutat!
-Cum?
-Da,m-a sărutat,mi-a zis că mă place și că mă iubește.
-Tu vorbești serios?
-Da!încep să plâng
-Nu pot să cred!Trebuie să îi spunem doamnei Ryan.
-Nu!Te rog,nu vreau să o pedepsească iar!
-Atuci?Ce vrei?Să te sărute iar?a început să țipe la mine
-Nu!
-Te rog!Spunei mamei tale...așa va fi mai bine.
-Am să încerc.Promit.Alex m-a luat în brațe și și-a cerut scuze că a țipat la mine.Eu l-am sărutat și i-am zis că nu voi mai lăsa pe nimeni să ne distrugă relația.
După o oră apare mama și mă ceartă.De ce i-am dat telefonul Andrei înapoi?
-Mamă,trebuie să îți spun ceva.
-Ce este?
-Așează-te la masă te rog și Alex...ne poți lăsa pentru 5 minute?
-Desigur.Alex se retrage liniștit fără să pară afectat de faptul că a fost oarecum fugărit.
-Acum spune-mi,ce voiai să zici?
-Andra...m-a sărutat.
-Cum?
-Păi dimineață cotrobăia prin casă și eu eram doar în boxeri,ea m-a trântit de perete și m-a sărutat.
-Asta nu are cum să fie posibil!Tu mă minți!
-Nu te-am mințit niciodată...crezi că aș face-o?mă uit la ea ca și cum aș ruga-o să mă creadă
-Nu pot să cred...Andra?
-Da,ea...nici mie nu mi-a venit să cred.Oricum,i-am dat telefonul cu două condiții.
-Care sunt alea?
-Unu:să nu mă mai placă și doi:Să iubească pe cineva de vârsta ei.Am telefonul ei sub control,i-am luat un program de spoinaj,nu va mai putea vorbi cu bărbatul ăla.
CITEȘTI
Oricui ai spune''Te iubesc''...este firesc.
RomanceLouis este un adolescent care merge la liceu,în clasa a 9-a(boboc),este foarte timid și extrem de tăcut.Acestuia,îi place să cânte și să danseze,dar este prea rușinos ca să o facă în public până îl cunoaște pe Alex.Pe parcursul primului semestru,sen...