Un lucru misterios...

95 6 0
                                    

-Auzi dragule,noi ce suntem unul pentru celălalt?Întreb eu ținându-l de mână pe Alex și el pe mine.
-Păi,tu ce vrei să fim unul pentru celălalt?
-Întrebare capcană,huh?
-Nu,vreau să știu părerea ta,pentru mine contează foarte mult.

Fără să mai spun ceva,îl iau în brațe și îi spun "Te iubesc".
-Uuu,dar ce drăguți suntem...îmi spune el rânjind de parcă a câștigat la loto și nu voia să afle nimeni.

-Deci să înțeleg că nu mai suntem prieteni?Am evoluat la stadiul de îndrăgostiți?
-Da.Suntem un cuplu acum.Te iubesc!

-Ooo,dragule,și eu,și ne atingem năsucurile ca niște căței nevinovați ce suntem.

Am ajuns la cinema,după o plimbare lungă și foarte lovely...Alex a vrut să vedem un film horror și eu am acceptat,doar eu sunt cel care se uită o noapte întreagă la filme horror,iar apoi nu pot să dorm de frica zombielor,mumiilor și a fantomelor.

Comandase locurile din spate,cele mai bune când mergi la film,poți sta și vorbi în voia cea bună și nimeni nu se uită la un noi cum ne facem ochi dulci unul altuia,ne îmbrățișăm sau țipăm ca două fetițe care care au văzut o albină.

Începuse filmul.O liniște deplină se lăsă în sala în care mai erau încă două sau trei persoane,pe locurile din față.Asta înseamnă că pot să îl țin în brate pe Alex fără să văd cum 100 de ochi se holbează la noi,în timp ce noi ne sărutăm la scenele romantice sau alte momente care ne fac să ne privim într-un fel anume.

Era așa de liniște în sală încât puteam să îmi aud gândurile.Deodată apare o drăcovenie pe ecran și am sărit în brațele lui Alex țipând...Ce sperietură!
-Ce ai pățit iubitule?Te speriași?îmi spune el râzând cu gura până la urechi .
-Da iubitule,adică,cum să nu te sperii la chestia aia?
Acesta îmi dă o îmbrățișare,un pupic și mă pun cu capul pe umărul lui.

Filmul se terminase foarte repede.Era ora 22 și trebuia să merg acasă.Alex insistă să vină cu mine până la ușa casei mele.Eu accept și comand un taxi.Taxiul ajunge după 2 minute apoi urcăm în el și îi spun destinația casei mele.Ajunși în fața casei mele,acesta m-a rugat să îl las să intre.Nu puteam să îl refuz.Am intrat în casă,toată lumea dormea,toată lumea fiind doar părinții mei.Îl duc pe Alex în camera mea și îl întreb dacă dorește să îl servesc cu ceva.Acesta îmi ceruse un pahar cu apă.Mă duc la bucătărie,umplu un pahar cu apă și il duc.Alex își fixează privirea pe buzele mele apoi mă întreabă:

-Heii,unde este baia?
-Prima ușa la stânga.
Acesta se duce la baie și vine după două minute doar în boxeri.
-Iubire,ești gata să dormim amândoi?
-Nu cred că e o idee bună,dar dacă tot te-ai îmbrăcat așa frumos,de ce nu?o spun eu chicotind.

Am închis ușa camerei cu cheia pentru a fi sigur că ai mei nu vor intra peste mine de dimineață apoi,mă asortez cu "pijamaua"lui Alex și mă pun lângă el în pat.
-Noapte bună puiul meu scump,îmi spune el.
-Noapte bună iubitule.
Adorm la pieptul lui,simțindu-i bătăile inimii care erau așa de calme și calde,încât îmi venea să îl trezesc și să îi spun cât de mult îl iubesc,dar nu o voi face.Doarme ca un înger care ține în brațele lui un pisoiaș pufos și drăguț.Mă simțeam în siguranță.

Nu știu cum,dar ca într-un film se făcuse dimineață.Era ora 7.Mă ridic din pat cu grijă ca să nu îl trezesc pe Alex și merg la bucătărie să îmi fac o cafea cu lapte,dar pe masă era un bilet pe care scria"Noi mergem la bunica,nu se simte prea bine,cardul e la tine,venim peste două zile înapoi".Oare ce a pățit bunica?E bine?Sper că da,o iubesc foarte mult ca să...o pierd.O sun pe bunica și aceasta îmi răspunde:

-Alo puiuțul bunicii,ce s-a întâmplat?
-Ești bine?Adică te simți bine?
-Mai bine de atât nu m-am simțit niciodată,de ce mă întrebi?
Ai mei îmi ascund ceva,nu știu ce,dar este ceva destul de important dacă lipsesc 2 zile fără să îmi spună despre ce este vorba și fără să știe că eu cu bunica suntem în relații foarte bune.Am fost nevoit să îi spun bunicii că ai mei mi-au lăsat biletul pe masă,despre cearta de ieri și că m-am îndrăgostit,dar nu i-am spus de cine,ar fi luat-o razna.

Oricui ai spune''Te iubesc''...este firesc.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum