Mă trezesc de dimineață la pieptul lui Alex și îl trezesc și pe el su un sărut dulce.
-Neața iubire!
-Neața.
-Cum ai dormit?
-Foarte bine,cu tine la piept fixându-mi fiecare bătaie a inimii.
-Asta a fost foarte dulce.
-Ca și tine
-Ba nu,ca tine
-Ba nu,ca tine!
-Ba nu,ca tine!
-Ba nu,ca tine!După vreo 10 minute de asemenea contraziceri ajungem la un compromis:
-Ca amâdoi,spunem deodată țipând unul la altul.Levi tresare din pat și începe să latre de parcă am fi doi intruși.Acesta se calmează când ne vede fețele mai bine și se alintă pe lângă noi,ca o pisică fricoasă.Sințise că a făcut ceva rău...
Am mai stat așa în pat preț de 30 de minute râzând de cuțu ăsta mic care abia putea să latre fără să chițăie.Ne ridicăm apoi din pat și mergem la duș.Intrăm în cabină și deschdem apa.Ne spălăm unul pe altul și ne sărutăm în timp ce o facem...ca să fie mai "distractiv".
După duș,am ieșit din cabină și ne-am uscat,apoi am coborât jos la cafea:
-Și?Ce planuri ai azi soțiorule?
-Păi azi nu trebuie de la 16 să mergem la club?
-Ai dreptate,aproape că era să uit!
-Ce bine că exist eu...încep să chicotesc
-Păi,să știi,eu fără tine acum nu aș mai fi existat.
-Oww,ce drăguț.
-Ca tine
-Ba nu,ca tine
-Știi ceva?
-Ce este?
-Nu mai vreau să ne contrazicem așa zilnic,amândoi suntem drăguți și gata.
-Mai ales împreună...zic eu dechizând puțin gura ca și cum gândurile mi-ar ieși pe gură fără să le controlez.
-Aici ai mare dreptate ți seapropie de mine ca să mă sărute și o face.Am ieșit din casă și ne-am pornit spre școală și din urma noastră vine Andra.Am iertat-o,dar nu în totalite,tot nu prea am încredere în ea.Am iertat-o mai mult pentru că m-a rugat ea și pentru că inima m-a pus să o fac.Uneori ar trebui să las creierul să gândească,iar inima să bată. Este cam greu,deoarece acestea două sunt într-un continuu război de ceva vreme.Și mai e și inima,care acum iubește,nu bate degeaba dar ea vrea mereu să vadă pe toață lumea fericită,iar creierul,vrea ca totul să fie spus în cel mai mic detaliu,asta făcând oamenii să sufere uneori.
Totuși,la început când mi-am pierdut încrederea în Andra,creierul a decis să o urăsc,iar acum câteva zile,inima m-a făcut să o iert cu toate că încrederea este foarte greu de căpătat.Așa a fost și cu tata,inima a ales să îl ierte de la acea privire care a făcut inima să bată,apoi să facă mintea să tacă și să îl ierte.
Așa,să revenim la mersul la școală.Andra vine din spatele nostru și îmi dă un pupic pe obraz și mie și lui Alex.
-Neața băieți!
-Neața,spunem amândoi deodată.Am remarvccat ceva diferit la Andra,ar nu nu știu ce anume.
-Andra,ce ai făcut?o întreb eu curios
-Adică?Ce am mai făcut?
-Păi văd ceva schimbat la tine,dar nu știu ce.
-Pe bune?Nici măcar mama nu a observat de dimineață,iar tu observi ceva dar nu știi ce?
-Exact.
-Păi,dragă fratello,eu am făcut o schimbare de look,acum sunt mai interesantă,nu?
-Nu văd de ce ai fi mai interesantă acum față de cum erai acum o săptămână.
-Mi-am făcut această schimbare de look pentru a fi mai apreciată.
-Drăguț,spune Alex cu un ton ciudat,uitându-se la Andra mai atent.În timp ce mergeam spre școală,am mai vorbit despre probleme de adolescenți,școală și chiar despre noul look al Andrei.
Întrăm în liceu iar toți își îndreaptă privirea spre Andra.Se făcuse liniște preț de câteva secunde,apoi toți încep să o aprecieze pentru schimbarea ei de look.Arăta ciudat oarecum,am observat că s-a ras în cap pe părți și și-a lăsat un breton lung.Arăta foarte bine,trebuie să recunosc.Seamănă cu o cântăreață cunoscută...
Se pare că planul Andrei de a deveni populară ia amploare.Sper să fie populară.Apropo,cu talentul ei și câteva pile de la mine a intrat la clubul artistic al liceului.Dansează impecabil și mai bine ca mine și asta trebuie să recunosc.
Andra este bună într-adevăr la tot ce îi place să facă și e foarte perseverentă.Dacă nu îi iee ceva din prima,încearcă și încearcă până reușește.Are caracterul aproape identic cu al meu.Se vede că cuntem gemeni...
Iar am schimbat subiectul(la asta mă pricep cel mai bine).Când a intrat Andra în clasă toți au început să o felicite pentru noua ei schimbare.Acum îmi amintesc cu cine seamănă...seamănă cu P!NK,chiar foarte bine.
Prima oră aveam matematică,iar mama sigur va observa schimbarea ei.Nu cred că va fi deranjată oricum.Îi stă prea bine ca să o certe.
După cum spuneam,mama a observat schimbarea de look a Andrei și a chemat-o pe ea și pe mine în biroul ei,după această oră.Am mers la mama +n birou deoarece mama voia sè ne spunè ceva important:
-Dragilor,vreau să vă spun că acesta este ultimul meu an la acest liceu.
-De ce?
-Din două motive.-Care sunt alea?întreabă Andra
-Păi,primul este că am obținut o ofertă mai bună și doi pentru că nu prea este bine să am copii la aceeași școală la care lucrez.Deja am început să aud cum că eu vă favorizez,că vă fac temele și alte zvonuri.
-Nu prea este corect,dar ai dreptate,zic eu
-Nu va fi nimic diferit,decât faptul că nu ne vom vedea în fiecare pauză și matematica o veți face cu doanul Lars.
-Acel om pitic,întreabă Andra amuzată
-Da,el este mai lejer decât mine,plus că îi voi spune să nu vă încarce cu prea multe teme,de toată clasa zic.
-Bine,noi te iubim și decizia ta contează.
-Mă bucur că nu ați reacținat urât?
-De ce am face-o,doar vei avea un salariu mai bun,iar noi suntem salvați de bârfele din partea colegilor...asta este cât se poate de bine,spune Andra
-Acum hai,la ore că deja s-a terminat pauza de vreo 5 minute.Aceste ore au trecut iarăși ca prin magie și apoi am plecat acasă.Astăzi era nefericita zi în care Alex avea o oră în plus.Eu ca de obicei merg acasă și mâ afund în biblioteca din casă și găsesc o carte extraordinară despre religie,rasism și homofobie.
Această carte are 214 pagini așa că s-a citit foarte ușor,până a ajuns Alex,eu o citisem și am și făcut curățenie în cameră.
Alex ajunge pe la ora 15:25 și eu îl așteptam cu nerăbdare să îi spun despre cartea citită și că îl iubesc mult,ceea ce știa deja..Mai era încă jumătate de oră până să plecăm la club. Acesta intră în casă,dar nu era prea fericit.Oare ce apățit?
-Ce s-a întâmplat iubitule?
-Păi azi la club se va face o audiție pentru un concert,iar eu nu am nimic pregătit.
-Eu am,te pot ajuta eu.
-Faci tu asta pentru mine?
-Nu sunt eu soțiorul tău?spun chicotind.Acum hai,zâmbește!Am mâncat apoi am ieșit să mergem spre club.Pe drum i-am povestit despre cartea citită și acesta a fost uimit.
-Mai poți citi?
-Când nu am putut eu?
-Hmm..mai îți amintești atunci când ai spus că nu te simți pregătit?!a început să râdă așa de tare încât oamenii de pe stradă se uita ciudat la el.
-Ha Ha!Tare amuzant,spun eu cu un ton sarcasticDupă puțin timp ajungem la club și acolo ne așteaptă doamna Davis,diriga lui Alex și câțiva colegi.
_____________________
Dragi peștișori,uite că am mai pus un capitol,sper să vă placă și să nu vă dezamăgesc,am promis că îmi iau revanșa.Acest capitol a fost scris de câteva zile(duminică,14 mai).
Vă pupă Andy ;*
Ly <3
CITEȘTI
Oricui ai spune''Te iubesc''...este firesc.
Любовные романыLouis este un adolescent care merge la liceu,în clasa a 9-a(boboc),este foarte timid și extrem de tăcut.Acestuia,îi place să cânte și să danseze,dar este prea rușinos ca să o facă în public până îl cunoaște pe Alex.Pe parcursul primului semestru,sen...