După cum spunea Alex... profa vorbea despre un concert pentru care urma să facă o audiție,astăzi.Nu cred că vom ieși prea devreme de aici.
Profa ne-a rugat să facem perechi pentru duete.Nu doar un concert,ci și un concurs.Într-un mod ciudat iubitul Andrei,Teo era și el aici,cu ea.
S-au făcut perechile și logic că eu cu Alex am ales să fim o pereche și pe scenă...ca în realitate.Audiția consta în prezentarea unui duet,a unei coregrafii individuale și o piesă cântată singuri.
Ca piesă în duet am ales să cântăm "I wanna dance with somebody",pentru o coregrafie,eu am ales să dansez pe P!NK-Try,iar Alex pe Bad Romance-Lady Gaga(i-a reușit extrem de bine),iar ca piesă individuală,eu am ales All of me-Jonh Legend iar Alex,Imposible de la James Arthur.
Doamna se uita la noi cu uimire.A spus că din cele 10 perechi doar două vor fi alese ca perechi principale,apoi ceilați care trec de audiție,maxim 4(fără perechi) vor avea momente solo ca și membrii perechilor...Tot prgramul artistic trebuie să aibă 50 de minute.Timpul de pregătire al acestuia era o lună.
După audiții,după cum spuneam...foarte târziu,pe la ora 21,doamna Davis ne-a spus că rezultatele vor fi afișate mâine pe avizierul liceului.
Am mers acasă și am făcut un duș cu Alex apoi ne-am pus în pat la somn.Levi a venit lângă noi și ne-a "pupat"de noapte bună apoi s-a
pus la picioarele mele și a adormit înaintea noastră.L-am sărutat pe Alex apoi m-am băgat la pieptul lui unde era cald și în siguranță.Se făcuse dimineață.Ne trezește ceasul deșteptător de pe noptiera lui Alex.Ne ridicâm din pat și mergem la duș apoi la cafea,ca în fiecare dimineață.După,am plecat la școală.
Rezultatele erau afișate.Alex și cu mine suntem unul dintre cuplurile principale împreună cu Andra și Teo.Cei patru care mai aveau de participat individual erau.Adam,Mary,Lara și Roxy.
Să le fac câte o scurtă descriere.Trei dintre ei sunt în clasă cu mine,Adam,Roxy și Lara.Mary era în clasa a 10-a.
Adam este un băiat foarte retras de clasă,ca și mine.Acest club sper să îmi dea șansa să îl cunosc mai bine.Aș vrea un bff băiat,de ce nu,huh?
Roxy este una dintre acei 4-5 care sunt împotriva orientării mele.Homofobi...bleh!Urăsc judecata și descriminarea.Pun pariu că ea nu va fi de acord ca eu să cânt cu Alex...
Lara,este fata cu care am stat aprope toată pauza atunci când am spus întregii clase despre mine și ea a început să glumească cu mine.Este foarte drăguță,iar pauzele dintre orele de sport și informatică,de obicei cu ea le petreceam,când eram ceratat cu Andra.
Mary este o fată din clasa a 10-a care are așa de mult talent încât atunci când deschidea gura să cânte liniștea exploda în miliarde de particule și armonia cu care o făcea era extraordinară.
Teo,este iubitul Andrei,îl știți...v-am mai spus despre el.
Și ultima,dar nu cea din urmă,Andra...încăpățânata de sorămea,cel puțin așa a fost,acum este extrem de ok.
Ne-am întâlnit azi după ore cei 8 admiși la club și ne-am apucat de muncă...Luna asta pare că va trece foarte repede,iar nopțile cu Alex vor fi din ce în ce mai scurte.Acest lucru mă înspăimântă...
__________________
Heyy,dragilor...nu am mai postat în ultima vreme(teze...teste,școală),iar acum am postat prea puțin :(((
Acest capitol este cam sec și cu multă povestire,dar promit că voi lucra mai mult ca să le finisez pe cele rămase.
Vă pupă Andy ;*
Ly <3
CITEȘTI
Oricui ai spune''Te iubesc''...este firesc.
Любовные романыLouis este un adolescent care merge la liceu,în clasa a 9-a(boboc),este foarte timid și extrem de tăcut.Acestuia,îi place să cânte și să danseze,dar este prea rușinos ca să o facă în public până îl cunoaște pe Alex.Pe parcursul primului semestru,sen...