"riiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnggggg"
Un soroll diabòlic em desvetlla del meu somni profund.. és dilluns, primer dia de la setmana, això vol dir que mhaig de llevar per anar a l'institut... Pff quin pal. Em decideixo llevar-me al cap de dos minuts. Baixo a esmorzar. Després d'esmorzar són les 6:45 del matí, i arriba el pitjor moment del mati: decidir que posar-te ... A la meva classe hi ha una nena que diu que és posa el primer que pilla.. a mi no em sembla bé, em de cuidar la nostra imatge, sinó malament...
Al cap de deu minuts decideixo per posar-me uns shorts blancs i una blusa blanc trencat amb foradets, té una caiguda molt maca és la meva blusa preferida...
Vaig al lavabo, em rento la cara, les dents, em maquillo : rímel i linia.
Em pentino, em mullo el cabell i com que el tinc ondulat mig rissat em poso espuma del cabell.
A les 7:30 surto de casa i el meu germà em porta amb la moto. Ho agraeixo ,ja que visc bastant lluny del institut. Al arribar, em reuneixo amb les meves amigues. La meva millor amiga es la Mariona, és molt guapa i és bona persona, ella no és de les popus ( populars) però em cau molt bé i la deixem entrar a la colla. Avui va vestida d'una manera que m'encanta : porta uns shorts negres amb la samarreta blanca que ens vam comprar juntes i unes convers blanques. Després està una companya que no em cau bé però s'hi acopla sempre al nostre grup. Es diu Maria, i es la típica Barbie d'institut que tots els nois li van darrere. Ara mateix està amb el meu ex. Un noi dels més popus de l'institut va a 4rt i es diu axel. El vaig deixar perquè era un mentider, i jo odio que em menteixin com ell ho feia. Més tard ve la claudia, em cau bé i es amiga meva desde petita. Ella i la Maria són super amigues i per això la Maria està al grup..
Sona el timbre , vol dir que hem d'entrar a classe. Entro i veig que hi ha un noi nou. És alt, morè, ulls verdosos, cabell castany fosc, i te un cos perfecte, duu una samarreta de ratlles horitzontals negres i verdes caqui , uns texans i unes i vans, té els cabells mig despentinats.La Maria al cap de tres minuts ja li ha donat el seu número de telèfon. Jo m'he quedat flipant perquè se suposa que està de Lio amb l'axel. Entra la professora i li diu al noi nou que segui al meu costat. Jo estic a última fila, sola perquè érem imparells, i sóc la última de la llista. A primera hora toca naturals ...A mi se'm donen fatal. Ens la pasem xerrant. És diu Marc, vivia a Barcelona i va venir aqui amb la seva tieta. Aquesta treballa moltes hores i quasi sempre està sol. Juga a basket, i neda.
-Escolta no sabràs si hi ha algun esplai a aquest poblet no? -em pregunta
-La vritat es que no ho sé.. perquè hi dius?
-A Barna anava a un esplai i m'agradaria que aquí també hi anés.Passa el matí i ens el passem xerrant. Ma explicat tota la seva vida i jo a ell. De tant en tant veia a la Maria mirarme amb una mirada assassina jo li tornava i seguí parlant amb el marc.
A l'hora del pati la Maria i la claudia no apareixen. La veritat és que ens ho passem millor sense la Maria, però trobem a faltar a la claudia . Ens reunim on sempre la nostra colla: el Víctor un noi molt amable i ligon sempre està amb una tia diferent, el Oscar, un nen que és com un germà per ami ens ho expliquen tot, la Mariona i una amiga seva que es diu Judith és molt amable però no hi tenim massa confiança, a la colla normalment hi ha més gent però són com gossets darrere la Maria. He presentat al marc a la nostra colla perquè no estigués sol i sa adaptat molt be.
Quan ja s'han acabat les classes arriba l'hora de marxar ens despedim tots i vaig pel meu camí. A la tornada si que vaig caminant, perquè el meu germà no em pot portar. Em paro en un semàfor i em trobo al marc, el saludo fent-li un susto , i riem. És veu que viu al costat de casa meva. Quan arribem al portal de casa meva li faig una abraçada i un petó a la galta. La veritat és que no m'arrepenteixo d'haver-ho fet. Pujo a casa i vaig a la meva habitació. Per la meva finestra veig al marc. Està just enfront. Ens saludem mentres riem.
Toquen les 17:30 i sona el timbre de casa. Me mare obra i a l'altre banda de la porta hi ha una senyora d'uns 50 anys. És la nova veïna que ens ve a saludar. La convidem a sopar, a ella i la seva família.
Són les 18:00 i me mare està fent el sopar ja que venen a les 20:30. Em dutxo i surto amb una tovallola com si fossi un vestit de tub i per la finestra veig a un noi en boxers es gira i em veu ens posem els dos vermells i ràpidament tanquen les cortines. Obro l'armari i intento decidir que posar-me però no ho aconsegueixo. Quan ja Porto una hora literalment faig servir el meu últim recurs:
- POOOOOOOL!!! - crido al meu germà ell sempre m'ajuda
Arriba a la porta i li dic el que em passa. Llavors em pregunta:
-Mona, formal O sexy
-Sexy i mona alhora - li responc
Treu una faldilla de l'armari tipo patinadora una samarreta molt mona, unes mitgetes i les Stan Smith negres i els detalls blancs.Em maquillo: una base, i una cua de gat als ulls fineta.
Em faig un moño despentinat i dóna el timbre -just a temps-.
Quan baixo i obro la porta em sorprenc moltíssim!
----------------------------------------Laiasobonaa😘😘
YOU ARE READING
Només Amb Tu...
RomanceLa clara té 15 anys. Es una noia de les populars del institut. Viu amb el seus pares el seu germà gran de 18 anys i la seva germana petita de 10. Coneixerà un noi, que canviarà el seu punt de vista de la vida.. Viurà una historia que la marcarà de p...