4

1.2K 53 4
                                    

El que quedava de setmana s'en va passar volant. Suposo que era perquè tenia ganes d'anar a aquell esplai, conèixer gent nova, amistats noves...
Estem a dissabte al migdia, ja he dinat i son les 14:00. Això vol dir que d'aquí dues hores el Marc em vindrà a recollir per anar cap allà. Em sento nerviosa, la veritat és que no se perquè, suposo que nose si els hi caure bé, ho passaré malament... Ahir li vaig preguntar al marc que es feia normalment allá. Em va respondre que es feien activitats que t'ensenyaven sobre la vida i el millor esque era divertit. Ell va desde que tenia tres anys, en el seu antic esplai evidentment. Em va dir que no em preocupes, que tot aniria bé.
Obro l'armari decidida a trobar algo per posar-me. Que no sigui massa bonic, (és el que em va recomanar en marc). Després d'estar mirant l'armari m'he decidit per uns texans que faig servir per si anem d'excursió a la muntanya. Són vellets i tenen els genolls oberts, no es que siguin així, sinó que un dia em vaig entrebancar i es van trencar. Trec els texans de l'armari i el convino amb una samarreta de màniga curta bàsica i una sudadera blava que té una goma a la part de baix, i queda pujada. Agafo unes sabates Salomón que me les poso sempre per anar també d'excursió agafo una rinyonera que la faig servir per ocasions com aquestes. Hi poso a dins les claus el mòbil un paquet de mocadors i els auriculars.. (pel que pugui passar ) baixo a baix perquè són les 15:56 i espero rere la porta a que vingui en marc. A les 16:00 en punt sona el timbre obro i es en marc.
-Hola! -em diu. Jo li dic hola.I ens fem una abraçada i un petó a la galta
-Anem? -li pregunto. Ell assenteix i comencem a caminar. Al cap d'uns instants el marc em pregunta:
-estas nerviosa?
-Una mica -li responc mirant al terra. Riu i em pregunta
-Perque?
-Perque no sé si els hi caure bé, si seran amables.. nose manies meves- li responc sense apartar la mirada al terra
-va tranquila. Segur que tot anirà bé -diu somrient i mirant-me. El miro i li torno el somriure.
El camí s'em passa volant. Arribem al local. Desde lluny s'escolten rialles de nens i nenes, musica infantil, ara mateix està sonant una que cantavem a parvulari, quina bona època, m'agradaria tornar. És curiós, de petita volia ser gran i anar a l'institut, ara que ho estic nose perquè ho volia... Arribem al lloc i el mateix noi que ens va rebre l'altre dia ens reb.
- holaa bona tarda! - diu alegre- si m'acompanyeu us presento al vostre grup. Estareu al grup que es diu joves 1, els joves 2 són els de 1r i 2n de batxillerat.
-Ah val.. mersi -dic tímida. Però amb un somriure. El marc es limita a somriure.
Arribem a una saleta que hi ha una colla de nois i noies de la nostre edat.
-Yep! Nois aquests són el marc i la clara. Avui és el seu primer dia. Tracteu-los com si fossin un mes (Bueno en aquest cas dos) -tots riem- i això .. que presenteu-vos i feu un dels vostres jocs. Bueno us deixo! Adéu fins després! - i s'en va
-Hola! -diu una noia de cabells llargs ondulats i recollits amb un monyo només mitja melena.- jo sóc la Inés encantada -s'aixeca i em fa dos petons, ami i al marc. La responc amb un igualment.
-Jo sóc l'arnau- diu un noi amb una rasta i un pentinat com el del marc.Fa el mateix procediment que la Inés.
-Jo l'aina- diu una noia amb ulls verds, cabell llis i li arriba per les espatlles -m'aixecaria però em fa massa pal -tots riem
- pau -diu un noi castany amb el cabell rissat.
-gina!! -diu una noia mig cridant a causa de que un noi més gran la agafat en braços. Semblen germans, són molt iguals.
-Jo Gerard- diu un noi al costat de l'Arnau.
-Noa- continua la noia que estava  al costat de la ines. Té els cabells llargs i llisos.
- i per acabar jo em dic pau- diu un noi que es davant la noa.
-Bueno ara que ja ens hem presentat tots que tal si fem una rotllana i ens presentem una mica més en plan hobbies, instis, etc..
-Venga va - diu l'Arnau aixecant-se i posant-se al costat de la paret, amb intenció de fer la rotllana.
Ens posem tots en rotllana (encara que es mes una patata.) I és presenten. Ho resumeixo per no fer-ho molt pesat:
Inés: toca la guitarra i fa basket va a un insti de la ciutat d'aquí al costat.
Arnau: juga a hockey, i va a un institut públic d'aquest poblet.
Aina: diu que toca els nassos molt bé i també fa patinatge. Va al mateix insti que l'Arnau.
Pau: fa escalada i toca la guitarra. Va al mateix insti que l'aina
Gina: dorm i menja bé. Va a un institut de fora.
Gerard: juga a basket, li agrada dormir. Va a l'institut de la ines
Noa: juga a hockey i toca el piano. Va a un institut també de fora.
Ens presentem nosaltres tambe. Ha resultat ser molt acollidor i m'ho he passat molt be. Han dit de anar a sopar fora. Jo li he enviat un wats a me mare preguntant-li i ma dit que si que a les 2:00 com a màxim. Al marc també l'han deixat.
Quan hem acabat l'esplai hem anat a donar un bol pel bosc. I després a la platja. Si, si no ho sabíeu aquest poble té platja i muntanya és el que més m'agrada. Hem anat a un chiringuito del costat de la platja. He anat allà mes de un cop i esta molt be de preu. Hem demanat entrepans calents. Hem pagat i ens hem anat a la sorra on allà també ens hem colocat d'una manera extranya, però molt còmoda. Estàvem casi un a sobre l'altre. La sorra toveta ens feia de matalàs i avui fa bastanta calor així que fred no hem passat. Quan han tocat les onze l'Arnau i el pau han anat a un "paki" d'aquí al costat a comprar beguda. Allà en venen a gent major de 16 i com alguns tenen  16-17 com el pau els hi han vengut.
Han comprat quatre xibeques i Coca-Cola per si algú no volia beure. Vam jugar al jo mai mai.. va ser divertit. Vaig descobrir varis estils i grups de musica, el ska, el reggae, uns grups de música que es diuen Txarango , Catarres, buhos, dr.prats, i algunes que altres cançons. Vaig aprendre que era el machisme, feminisme. El machisme ja sabia el que era més O menys.. i m'ho van aclarar.
Es va anar fent encara més fosc, le xibeques s'anaven acabant, les faroles que quedaven enceses al carrer s'apagaven, el xiringuito va tancar. I tot això volia dir una cosa... Hora de tornar a casa eren la 1:30, ens vam despedir, costa imaginar com amb una sola tarda et puguis encarinyar de unes persones que fa unes hores no sabies que existien. Pensava que això de l'esplai seria mala idea, però anava equivocada.
M'ho he passat molt be, noves experiències, noves amistats, companyies..
He arribat a casa, m'he tumbat al llit i he repassat tot el que havia fet.
Seguidament sense donar-me compte he tancat els ulls,i m'he submergit en un somni profund.
--------

Laiasobonaa 😘😘

Només Amb Tu...Where stories live. Discover now