Pasen els dies, les setmanes, els mesos, el pol no desperta, estic desesperada.
Vaig prometre al pol que no estaria malament més d'un dia, però jo no ho aconsegueixo, m'agradaria poder fer-li cas, anar-lo a veure cada dia però estar bé.
Els tiets del marc man dit que els meus pares vindran d'aquí més mesos, no saben quans.
El marc va venir a viure aquí amb mi, ja que me germana se'n va anar a viure a casa el marc, perquè jo no podia estar per ella, però cada dia ens veiem, ve aquí a casa molt sovint i estem moltes hores juntes.
Ara mateix estic al llit intentant dormir, miro el rellotge marca que són les 23:08 del dia 3 de juny, fa calor. Em quedo pensant fins que m'adormo.- Clara- diu el Marc- desperta reina, mira que tinc.
Obro els ulls i veig que m'ha preparat el esmorzar.
- ohh que monuu mersii carinyu.Com que no fa molt bon temps i em trobo malament, ens quedem a casa.
Hem passat el matí junts i m'ha ajudat amb un somriure deures que no entenia i ell si. Després s'ha anat a fer unes coses de l'esplai per mi ja que no em trobava gens bé. I sobre les 17:00 que ha tornat m'ha dit:- Clara, vols veure una pel•licula?- em pregunta el Marc despertant-me dels meus pensaments.
-d'acord- dic- de que?
- vols veure una romàntica? - diu amb una cara pervertida.
- vale- dic i riem.
Posa una que nose com es diu, va d'un noi que està enamorada de una noia i la noia aquella se'n va a viure a un altre ciutat, però al final acaben junts.
La pelicula ha sigut de manta ( encara que fa massa calor, pero era una fineta) i crispetes. Estàvem arraulits i abraçats l'un a l'altre.
Quan hem acabat ell m'ha dit que tenia gana, hem anat a la cuina i hem preparat una amanida d'arròs així rapideta, ho hem posat en bols i ens ho hem menjat al sofà, ell em donava a mi i jo li donava a ell. Mentrestant anava fent comentaris graciosos i jo reia. Per un moment ell sol ha fet que tots els meus problemes desapareixesin.
- t'estimu - diu però prèviament m'havia agafat la cara amb les mans.
- t'estimu- dic i em besa, Obro la boca i ell fica la llengua, juguen les nostres llengües, fent que el desitgi encara més, la calor a augmentat, no puc parar. Em separo i li dic:
- guiem- ell assenteix. Posa les meves mans sota la seva samarreta i jo agafo la seva vora i li trec, li faig petons pel coll i li deixo una marca, ell posa les mans sota la meva samarreta i diu:
- -puc? - assenteixo sense separar les nostres boques. Em puja la samarreta fent que em quedi ens sustens, Porto uns de conillets, els mira i diu:
- adorable- diu i jo em poso vermella. Es dirigeix a la meva boca i descendeix pel meu coll fent que ell em deixi marca i escapi un petit gemec, segueix baixant del coll i arriba als meus pits, posa les mans al encaig dels sustens i pregunta amb la mirada, assenteixo i ell mels descorda, mira els meus pits i els ataca, succiona els mugrons i deixa petites marques...
<<Clap!>> S'apaguen els llums de cop, i això fa que parem de cop, em dóna la seva samarreta i me la poso.
- te- em dóna un lot i jo lengego. Ell te un altre. Anem cap el quadre elèctric que hi ha a l'entrada i veiem que han saltat els diferencials. El marc toca una botonets i torna l'electricitat a la casa.
- crec que ara no voldràs continuar no? - em pregunta decepcionat
- no.. - dic - ho sento
- tranquila, a mi tampoc em venia molt de gust ara.
- anem a dormir? - dic
- oi tant - diu i m'agafa com a coll i em porta al llit.
Em trec els pantalons i li dic:
-t'importa si dormo sense pantalons?
- clar que no, és casa teva, però si et miro, no em jutgis- diu justificant-se.
- vale vale - dic i riem.
Ens estirem al llit i ell em passa un braç per darrera i jo marrauleixo al seu pit nu. Dorm sense samarreta i es la cosa més sexi que he vist mai. Cada centímetre del seu cos és tan perfecte, sense donar-me conte he estat resseguint el seu pit, ell no sa molestat així que segueixo. Ens quedem dormits.--------
Laiasobonaa 😘😘
YOU ARE READING
Només Amb Tu...
RomanceLa clara té 15 anys. Es una noia de les populars del institut. Viu amb el seus pares el seu germà gran de 18 anys i la seva germana petita de 10. Coneixerà un noi, que canviarà el seu punt de vista de la vida.. Viurà una historia que la marcarà de p...