7

965 43 5
                                    


Em trec tota la roba, el bikini, i la tiro a terra, obro l'aixeta per comprovar la temperatura de l'aigua, no la vull massa calenta ni molt freda. Aconsegueixo una temperatura aproximada a la que vull. Seguidament fico el cap sota la dutxa i noto com tots els músculs es van relaxant, un a un. Faig el meu procediment de dutxa normal: Champu, suavitzant, gel.
Surto de la dutxa ja ben relaxada, crec que em farà falta per la conversa amb el marc, em té una mica mosca. Perquè li ha canviat el caràcter? Fa uns minuts estava la mar de feliç i la seva expressió d'abans era de.. preocupació? El cas és que no tinc ni idea del que em voldrà dir i cada cop que penso més em poso molt més nerviosa.
M'enrrotllo com un caneló amb la tovallola, vaig a l'habitacio i desideixo posar-me unes malles i la dessuadora vans, juntament amb les sabates que portava abans. Em pentino, i vaig en busca del Marc. Me'l trobo sentat al sofà mirant un vídeo de youtube de un youtuber que es diu triline. M'apropo i li dic:
- de que volies parlar?
- d'això.. anem a fora- em respon. Aquesta resposta m'ha inquietat bastant.
Ens dirigim a la porta que dóna al pati. L'obrim i notem una brisa freda, el sol està a punt de posar-se i el cel està ataronjat. És molt bonic. Ens parem a un banc i el marc es dirigeix a mi:
- el cas és que.. com ets la única amiga de confiança que tinc per aquí, - diu tallat- et volia demanar un favor. El cas és que m'agrada una noia, no et diré el nom.. -espera... Que? Nose que sentia cap a ell, però en el moment que ha dit aquestes paraules algo a dins sa trencat. - em podries ajudar a tenir algo amb ella?
- d'això si.. -dic amb un fil de veu. És el meu "amic" i l'haig d'ajudar.. no?
- val.. mersi! Ets molt bona! - i ens fonem en una càlida abraçada.
Ens quezdm sentats al banc mirant com el sol es pon. Si no fossi perquè m'acaba de dir que li mola una altre i a sobre no em vol dir noms... Seria un moment molt romàntic.
-Ei! Entreu?!- crida una veu per darrere nostre. Ens girem i veiem al pau.
-si! Ara anem! -contesta el marc
Entrem dins la casa i veiem com han parat taula i el sopar està a sobre són les 20:00
-Com és que sopem tant d'hora? -Pregunto extranyada.
-si us sembla bé.. hem pensat de sortir aquesta nit de festa i tal.. -hem respon la noa.
-val -dic
Sopem en silenci, però no un silenci incòmode, sinó normal. Em sembla que estem massa concentrats menjant.
Un cop acabem i ja està tot recollit cada un va a la seva habitació a canviar-se de roba o a no se què fer.
Jo em poso els texans nous i les vans,amb la dessuadora que ja portava.
Ens dirigim a la porta i sortim de la casa tots plegats.
-I a on anirem? -Pregunto.
-anirem a casa d'una amiga meva que fa una festa- em respon la ines .
Assenteixo. Quan portem 10 minuts caminant ens parem al jardí d'una casa, hi ha gent al jardi amb uns gots vermells. Uns estan sentats en rotllana, una altres liant-se, uns altres ballant i una enrrotllant-se de manera que sembla que cardin.
-A dins es mes normalet -em xiuxiueja el gerard.
Li somric i entrem a casa. Ràpidament ens coloquen uns gots vermells a les mans. Oloro el que es i de seguida em ve l'olor a vozca. Li faig un trago i segueixo al grup. Ens detenim quan trobem un sofà lliure. Uns s'asseuen al sofà i els altres al terra, ami em toca al terra. Alguns xerrant altres beuen uns altres no fan res..
-Ei! Fem un jo mai mai- pregunto intentant trencar l'aburriment
-vale- em responen varius.
Ens coloquen i la Inés diu:.
-Jo mai mai he mirat el canalillo d'una tia.
Els tios veuen i la Gina
- jo mai mai he fumat porros -diu la noa
Bastants beuen. Passem una hora així.. i resulta que han fet moltes coses.
He renovat el got 3 cops. No estic borratxa però si poc contentilla.

*NARRA NOA*
Porto tota la nit passant-m'ho molt bé. Estic molt junta a l'arnau i això m'agrada, molt, Bueno esque ell m'agrada. Ell és el tió que menys coses ha fet. Al jo mai mai ha begut menys que jo. I mira que jo he begut poc.
-Vols anar a per algo per beure?- li pregunto a l'Arnau.
Assenteix i ens dirigim a la cuina. Allà i veig una ampolla de tequila, sal i llimona. Aquesta és la meva. Preparo uns chupitos de tequila i li dic:
-Vols aprendre una cosa nova?- li dic amb un somriure juganer.
Ell assenteix extranyat. Agafo una llimona i la tallo però la mitat.
-Deixam fer una cosa- li dic al arnau seguidament torçantli el coll i posant-hi una mica de sal. Ell em mira extranyat però ho paso per alt. Agafo el chupito de tequila, me'l prenc chupo la sal del coll de l'Arnau i charrupu la llimona. l'Arnau obre els ulls i somriu.
-vols provar? -li pregunto
Ell assenteix i ho preparo. Li dic com es fa i ell ho fa. El contacte de la seva llengua amb el meu coll fa que les papallones volin per la panxa. Quan acaba ens mirem als ulls i es llença. Li segueixo el rotllo i ens deixem portar per el moment. Les nostres llengües juguent amb passió. Mai havia fet un petó tant apassionat, m'agrada el petó i ell.

-------------

Laiasobonaa 😘😘

Només Amb Tu...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora