Quan baixa el marc ja han acabat el debat, a guanyat viñarock.
Som tots al sofà, i decidim anar a comprar pizzes.
- anem nosaltres? - li diu la noa al arnau. Aquest li fa un pico i li diu:
- clar.
Aquest és dirigeixen a la porta i agafen diners. Surten i els perdo de vista.
Estem jo, el marc, la Inés, el pau i el Gerard a la sala d'estar de dalt que s'està més calentet. La Gina s'està dutxant, ja que ha sigut la última. De sobte, el meu mòbil comença a sonar, a la pantalla fica: Aa mama. L'agafo i em dirigeixo al jardí per tindre més intimitat.
-si? - li dic a me mare per telèfon.
- clara, jo i tom pare tem de comunicar una cosa. - << ai! >>
- digues.. - li dic.
- ens ha sorgit una feina de dos mesos fora de casa. - << tomaaa!>> - et quedaràs a casa amb el tete i la Núria anirà a ca els avis. I el marc vindrà a casa a viure per què estigui amb tu, i ja saps que el pol està més fora de casa que dins.
- d'acord- li dic - quan marxeu?
- demà a primera hora del matí.
- ahh.. i això quan es? - dic
- a les 6 del matí.- em diu mig rient
-. Bueno, dons us trobaré a faltar.. que us vagi bé
- aii i joo tambe- diu me mare - cuide't!
- adéu mama ja et trucare! - li dic
- adeuu!
Seguidament penjo. Em dirigeixo a dalt i mels trobo tots rient com bojos. El marc em mira i en instants veig que li brillen els ulls. Fa un gest perquè seguí al seu costat. M'acosto i li dic:
- puc parlar un moment amb tu?
- si - em diu confús. anem a la sala d'estar de baix i em mira demanan explicacions
- dons mira m'ha trucat m'he mare.. - comenci i li explico tot el que ma dit.
- ami m'ha trucat abans me mare i m'ha explicat la teva situació. Però m'ha dit que no et digui res perquè t'ho volia explicar ella, i que no tentresis per mi. T'ajudaré tot el que faci falta.
- saps que tindrem la casa per nosaltres sols?- li dic posant les mans al seu coll i amb una cella dreta.
- no.. estarà el teu germà..- diu mig rient
- món germà està més de festa que a casa. Passa les nits amb els colegues i avegades dorm però quasi mai.
- hmm.. això té bona pinta- diu baixant el cap i fent-me un petó.
Ens separem i ens juntem amb els que estaven a la saleta.
- ara arriben les pizzes.- diu el pau.
Ens quedem mirant la tele, alguns amb el mòbil altres parlen jo i el marc estem abraçats mirant la tele.
- Telepizza que desea? - diu l'Arnau rient i la noa esclata a riure per darrere. Tots riem i ens posem a menjar-nos la pizza. És de pollastre i porta pebrot està molt bona. Jo em menjo 2 talls.
Quan acabem de sopar alguns se'n van a fora i jo vaig a dalt perquè estic cansada i tinc son. Estic sentada al llit dibuixant mandales i escoltant la meva canço infalible per desconectar que es: la dansa del vestit de txarango, quan de cop algú toca a la porta i diu:
- clara! Sóc el marc, puc passar?
- si! Està obert!
Obre la porta i passa.
- hola puc estar amb tu? Abaix maburreixo
- si clar- li dic traient-me un auricular i fent un gest perquè s'assegui al meu costat.
- que fas?- em pregunta mirant la meva llibreta de dibuix.
- mandales - li dic ensenyant li la llibreta- ho faig per descansar i despejar la ment.
- que xules! Dibuixes molt bé!
- si Bueno.. només mandales. Si vols que et dibuixi una persona, la manera que em surt sense ser amorfa es amb els palitos. - riem els dos.
- jo sé dibuixar. - em diu i el miro sorpresa
-pero bé? - li pregunto
- si, Bueno suposo.. - diu tallat- de petit dibuixava superherois i vaig anar 10 anys a una escola d'art i ara segueixo dibuixant paisatges, persones, O coses amorfes sense sentit però d'alguna manera expressen els meus sentiments.
- uala! Em pots fer un? - li dic passant la pàgina de la mandala i donant-li una néta, i un llapis.
Ell assenteix agafa el llapis i comença a dibuixar.
- que estàs fent? - li dic
- ara ho veuras, tu quieta que vull que sigui una sorpresa.
Assenteixo i parlem sobre cançons i chorrada perquè jo no maburreixi.
- jata! - diu passant-me la llibreta de dibuix.
Em quedo alucinada, dibuixa super bé i m'ha dibuixat a mi, un retrat. Hi ha ficat una mica de zentangle art per darrere i ami al costat.- és preciós - dic meravellada
- tu, ets preciosa - em diu i em desfaig. Li faig un petó i poso les mans als seu coll i ell a la meva cintura. Ens quedem abraçats fins que m'adormo.
- clara, clara - diuen unes veus despertant me del meu somni profund. - clara el mòbil.
Aixeco la ma i agafo el mòbil, miro a la pantalla i surt un número desconegut.
-hola? - dic
- clara?
- si, sóc jo, que passa?
-soc amic del teu germà. Aquesta nit ens hem anat de festa i l'he perdut després m'he l'he trobat a la cuneta de la carretera estirat i inconscient. L'he portat a l'hospital i estic esperant a que em diguin algo.
- que?! Està bé?! - dic mentre em canvio de roba.
-no ho sabem, estem esperant.
- val d'acord ara vinc. - penjo i veig que el marc em mira sorprès
- que passa? - em diu amb una veu ronca.
- el meu germà està a l'hospital sa anat de festa i l'han trobat inconscient a la carretera.
- t'acompanyo- assenteixo i ens dirigim a baix. Veiem a la Inés que esta al sofà amb el mòbil i una tassa de cafè.
- el meu germà està al hospital després ho explico. Tens noto?
- si tinc una al garatge. Les claus estan posades.
- val mersi.
- saps conduir? - em diu el marc mentre baixem les escales.
- si, però no tinc carnet.
- jo si. Ja et Porto jo.
- val mersi.
Ens posem els cascos i pujem a la moto.
- agafat fort. - em diu el marc i ho faig.
Arribem a l'hospital i miro l'hora, són les 7:27 del matí. Vull arribar ja a la sala d'espera i saber que li passa i que li ha passat.
Pugem unes escales i truco al número d'abans. Li pregunto a quina sala està i em diu que sí urgències. Vaig allà i em trobo un noi conegut que ja havia vingut algun cop a casa. És diu Derek, va vestit amb uns texans negres una samarreta blanca i unes converse negres. Té algun tatuatge a la vista.
- com està món germà?!- li dic arribant correns.
- eh, tranquilitzet. M'han dit que hi ha per estona.
- bff... I com a passat? - dic menys alterada.
- ahir vam anar de festa de finals de exàmens. I per les 12:00 l vaig perdre de vista, al principi el vaig buscar però després vaig veure una amics meus i em vaig oblidar de en marc. M'arrepenteixo moltíssim perquè si no l'haguesi perdut de vista no estaria ara així. Per les 6 i pico vaig tornar cap al cotxe i m'he l'he trobat tirat al terra de una cuneta.
- joder... Tranquil no t'has de culpar.
Ens seiem i al cap d'uns quarts dhora entra a la sala un metge i ens diu que passem.
- hem fet el que hem pogut.. - <<ai.. no.. no.. no..>>- però li ha agafat un comaetil•lic i al caure sa xocat contra una pedra que hi havia i sa colpejat el cap. Ara està a la UCI ha entrat en un coma i no sabem quan despertarà.
Aquestes paraules fan que em derrumbi. Que caigui a terra a plorar. El marc mabraça fort i noto que a ell també se li cauen algunes llàgrimes.-------------
Laiasobonaa
YOU ARE READING
Només Amb Tu...
RomanceLa clara té 15 anys. Es una noia de les populars del institut. Viu amb el seus pares el seu germà gran de 18 anys i la seva germana petita de 10. Coneixerà un noi, que canviarà el seu punt de vista de la vida.. Viurà una historia que la marcarà de p...