Porto una setmana tornant a la normalitat, com quan erèm una familia feliç, tots junts... ara als meus pares nomes els vec un cop a la setmana, i el meu germà un cop cada dos dies.
Al insti m'estic posant les piles, i les meves amigues m'estàn animant bastant, però noto que només ho fan per compromis, en canvi els de l'esplai m'ajuden de cor, queden amb mi, molts cops m'acompanyen a buscar els resultats d'algun analisi, escaner, tac,... del Pol. Elles sempre estan allà, i el Marc, també està sempre al meu costat. M'agradaria estar ànimicament bé i poder disfrutar amb ells al màxim, però crec que això ens està unint més del que em pensava.Avui he parlat amb la meva tutora, m'ha dit que donades les circumstàncies, he catejat 4 assignatures, que ella m'ajudarà en el que pugui, i inclús em pot deixar les seves hores de classe (que com que ja hem acabat no fem res) per estudiar i així ella ajudar-me més fàcilment. Amb el Marc ja hem començat a estudiar, però hi ha moltes coses que el Marc tampoc les sap perquè ell va suspendre l'examen o no ho recorda, en aquestes coses m'ajuda l'Albert, és molt simpàtic i a sobre podem parlar de qualsevol cosa perquè tenim moltes coses en comú.
D'aquí cinc minuts vindràn el Marc i l'Albert a casa perquè entre els dos m'ajudaràn a estudiar per mates que és en la que necessito més reforç.
Miro el mòbil i veig un watts del Marc:
MARC: clarunnss! puc venir ara? es que a casa m'avorreixo 🤗CLARA: oi taant! així podem parlar de les nostres cosis 😏 (okno jaja)
MARC: jajajaj ets molt tontaaa
vaaig cap allà!CLARA: fins araa💚
al cap de 30 segons aproximadament sona el timbre i vaig a obrir, i obviament és el Marc. Li faig una abraçada i dos petons, i el faig passar, vaig preparant les coses per posar-nos a estudiar al menjador i mentres estic posant bé la taula em ve el Marc per l'esquena, i m'abraça, posa el cap al buit i em susurra:
-quant temps tenim? -i em fa un petò al coll.
Una xispa recorre tota la meva esquena.
-molt poc, no dòna temps de res.- dic fent-me la dura.
-estàs segura? Li pots dir a l'Albert que s'esperi 10 minuts, que estem ocupats -segueix susurrant-me a cau d'orella en to seductor.
-No, ja deu haver sortit.
-... estic molt calent... -em confessa
-ara jo també.-em giro i el beso, pensava que em calmaria, però no.
La cosa passa al següent nivell, quan sona el timbre.
-MERDA! -crida el marc frustrat.
-és l'Albert, parem. vaig a obrir-em poso la samarreta, em pentino i vaig a obrir.
-holaa -diu l'Albert feliç.
El saludem amb dos petons, i el fem passar.
quan estem a punt de seuren's diu l'Albert:
-em sap greu demanar't-ho, però puc anar al lavabo?
-ai sii, que no et sàpiga greu, tots pixem i caguem jaja- li dic i el el guio fins el lavabo.
Allà ens quedem els dos mirant, jo encara estic afectada pel calentón amb el Marc, i tinc les hormones revolucionades a causa de que d'aqui poc m'ha de baixar la regla, i amb la calor.... Ell s'apropa i ve a mi, pestanyejo i quan obro els ulls noto els seus llavis sobre els meus, al principi em sorprenc però després el segueixo, ens seguim liant quan de cop i volta apareix el Marc pel fons del passadís:
-m... que esta passant? bueno ja me'n vaig- diu anat-se'n
Jo, que al escoltar la veu del Marc m'he separat de cop, em poso vermella, llavors l'Albert fa una passa endavant encarant al Marc, i veig que es llença per fer-li un petò.
-uneix-te. -li diu l'Albert.
<<WTF??>> diu el meu subconscient.
Em quedo mirant-los sense saber com reaccionar, llavors el Marc s'apropa a mi i em fa un petò amb molt desig, com dient "anem a acabar lo d'abans a lo grande".
Anem els tres cap a la meva habitació, em tumbo al llit mentres l'Albert i el Marc es despullen, quan acaben i queden els dos en boxers deixant a la vista les seves tendes de campanya, es separen amb un pico i em miren a mi, un em fa petons pel coll laltre s'ocupa de treurem la roba, que com feia calor portava uns shorts i un top, dono gràcies a la facilitat de treure aquestes peses. L'Albert que m'havia tret la roba em fa petons mentres li posa la mà per sota el bòxer del Marc, aquest fa el mateix però amb mi, i em posa la mà per sota el meu tanga, que és el seu preferit, em fa massatges que sonen a gloria, llavors l'Albert es separa del Marc, i va amb els meus pits, els acaricia, juga i fa virgeries, llavors el Marc l'imita i arribo a una excitació màxima quan els dos es posen a llepar-me i xuclar els meus mugrons.
Acabem amb diferents orgasmes cada un.
YOU ARE READING
Només Amb Tu...
RomanceLa clara té 15 anys. Es una noia de les populars del institut. Viu amb el seus pares el seu germà gran de 18 anys i la seva germana petita de 10. Coneixerà un noi, que canviarà el seu punt de vista de la vida.. Viurà una historia que la marcarà de p...