3 mesos, 90 dies. El meu germà segueix al llit, el de l'hospital, en coma. El Marc i jo vam deixar el que teniem just despres de l'accident, no podia seguir amargant-li l'existencia al Marc amb les meves penes, seguim quedant per riure, perquè tot i així l'estimo, més d'un cop ens hem liat i ha anat a més, però només per desfogar-nos. Ell també ho està passant malament, té problemes amb la seva ex de barcelona i els seus amics d'allà.
Ultimament he estat bebent més de lo que acostumava a fer en les festes, i les festes es feien més sovint, dos cops a la setmana, tres, quatre... la majoria de les setmanes faltava un, dos, tres dies de classe, no trobo els ànims per fer-ho, prefereixo estar amb el Pol a l'hospital fent-li companyia, li explico les meves coses, i encara que ell no em respon, jo se que m'escolta. si heu vist pulseres vermelles, quan el Toni parla amb en Roc, i el Roc l'escolta, tothom el pren per boig, jo al principi també, però ara l'entenc a la perfecció. A vegades li demano consell de decisions importants, i no sé com, ni perquè noto com si estiguèssim els dos parlant, noto com que em parla, com abans i m'aconsella, la veritat es que tot el que ell m'aconsella i ho faig, em surt genial.
Vaig fer-li cas al tracte de quan erèm petits, 1 setmana com a màxim per estar malament, després que em recordés amb un somriure.
Al final estic vivint amb la meva germana soles, a casa nostre, la majoria de les nits les hem passat juntes al llit del Pol encara fa la seva olor. Els meus pares van estar fins el mes passat amb nosaltres, venen un cop a la setmana a veure al pol i despres tornen on treballen (els hi han posat la feina a valència, no tan lluny de casa).Ara mateix estic estirada al llit, escoltant música i dibuixant el que em transmet la cançó, influïda pels meus sentiments. Em sona el mòbil, és el Marc, l'agafo:
JO: hola
MARC:hola bonica, vols que em passi un segon? estic bastant agobiat...
JO: d'acord, vine.pengem. aquest "bastant agobiat" només vol dir dues coses 1- que necessita desagobiar-se d'una manera poc apropiada però molt recomanable. 2- venir a xerrar una estona amb mi. No sé quina prefereixo.
Al cap d'uns minuts sona el timbre i baixo a obrir, és el Marc, per la cara que fa crec que és la segona opció. Ens abracem i el faig passar, s'asseu al sofà i li dic:
-explica.-li dic amb to autoritari però amable.
-pfff... estic super confús, perquè la meva ex de barna, es veu que vol venir aqui per estar amb mi unes setmanes, pero clar... ja saps que passa...-em diu preocupat
-Marc, ella encara sent algo per tu? -li pregunto posant-li la mà sobre la seva espatlla.
-crec que sí... i es que no vull tornar a tenir res amb ella, ara que m'hi fixo era tot molt tòxic, no erèm compatibles, a més ella es pensa que no he tingut res amb ningú des de que ho vam deixar, i com arribi aqui i vegi que em passo més temps a casa teva que a la meva...
-marc, que insinues?-pregunto extranyada
-Clara, ja ho saps, segueixo estimant-te i ella em coneix massa bé, ho notarà i es que ja et dic, és massa tòxic, era molt gelosa i crec que ho segueix sent...-em diu preocupat.
-Marc, tu no vols que vingui no?
-No. -diu sincer
-Dons que no vingui, no ha de venir si tu no vols.
-ja, però que li dic?
-dona-li llargues, o diga-li alguna excusa creïble, o la veritat.
-la veritat ja la sap -em diu convençut.
-dons si no sap acceptar-ho, és problema seu.
-pff tens raó -fa una pausa- moltssimes gràcies clara
-de res bonic -i ens fem una abraçada.Ens posem a veure la nostra sèrie a netflix, ens agrada molt i no sabem perquè, és diu "bebe jefazo", segurament ens agrada perquè ens transporta a la infància, on no ens preocupavem d'absolutament res.
Al ser estiu, ja comença a fer caloreta, així que decidim sopar al jardí, estem tumbats a la gespa menjant hummus i guacamole, m'encanta passar moment així amb ell, i el millor de tot es que no ens hem de preocupar de res perquè estem els dos junts, i no tenim limits l'un a l'altre.
Queda l'últim nacho, ens mirem desafiants, ell sap que el nacho serà meu, i jo sé que no es donarà per vençut, vaig a pel nacho però ell m'agafa la mà, vaig amb l'altre mà però és massa tard, ell ja ha anat a agafar-lo, impedeixo que se'l mengi posant-me a sobre seu i agafant-li els canells amb les mans arrepenjades al terra, té el nacho en una mà de les que tinc presoneres, així que apropo la boca a les seves mans, sense adonar-me'n noto la seva respiració al meu canalillo, i això fa que una xispa em recorri tota l'esquena, ho passo per alt, i em menjo el nacho que ell tenia a la mà, aprofito, ja que el tinc inmòvil, i li començo a fer petons de vaca per tota la cara ("lametazos"), se que a ell ho odia així que aconsegueix alliberar una mà i comença a fer-me pessigolles, no sé com aconsegueix posar-se ell damunt meu, i em fa pessigolles, jo estic rient com una boja, aparento que odio que em fagin pessigolles, però en veritat m'encanta, em fa tenir bons moment de riure quan no trobo els motius. para de fer-me pessigolles i ens quedem mirant-nos fixament, baixa la mirada als meus llavis i jo als seus i s'apropa a fer-me un petó, m'allibera les mans que anteriorment tenia agafades, i les seves les posa a la meva cara, així fent que el petó s'intensifiqui, m'encanta com besa, es brillant, quan les nostres llengues es toquen es com una explusió de sensacions, la que més resalta és desig. Pugem a la meva habitació, ja que això s'està tornant més serio. Per anar a la meva habitació cal passar per davant de la dels meus pares, amb llit de matrimoni. El Marc sembla que em llegeixi els pensaments, i s'atura davant de la porta i em mira trapella.
-per què anar a la teva habitació, si tenim una habitació sola, amb llit de matrimoni? -em diu amb to seductor susurrant a la meva orella. això provoca que tots els pèls del meu cos es posin de punta, provocant en mi la pell de gallina. només de pensar-ho em torna a donar la xispa per tota l'esquena.
El miro provocador i obro la porta li faig que passi amb el dit, ell entra darrere meu, em quedo davant seu, i el miro, poso les mans per darrere del seu coll, i el segueixo mirant no baixo la mirada, sé que això fa que es torni boig de desig, intenta besar-me però no li poso tan fàcil, jugo amb ell fent-li cobres, i picos, que encara es torna més boig, m'encanta quan en els seus ulls veig aquella lumeta de desig. Finalment deixo que em besi, comencem suaument, fins que es torna més ferotge, ell m'agafa per sota les cames, i automàticament pujo les meves cames i les enrrotllo a la seva cintura. ell camina fins arrepenjar-me a una paret, i començo a fer-li petons al coll, li mossego el lòbul de l'orella, i torno a la seva boca, ell fa el mateix procediment, pero noto que em xucla el coll deixant marca, i ho mira orgullós, torna a caminar i aquest cop, em deixa sobre el llit em tumbo i ell s'estira sobre meu.
-si vols parar, parem ara..- no el deixo acabar, li tapo la boca amb un petó intens, i ferotge. en aquest moment noto el seu bulte al pantaló que em toca, això fa que la meva temperatura augmenti de cop. Em separo per treure-li la samarreta i ell seguidament em treu la meva, quedant-me sense res, perquè no duuia sustens, es queda mirant i diu:
-ets perfecte- això fa que em senti més segura per fer el següent pas: els pantalons.
Li trec els pantalons, amb dificultats, però ell acaba la meva feina, seguidament treu els meus, aquest es més fàcil ja que portava pantalons curts de xandall. Em quedo en tanga, i ell en aquests calcotets boxes negres ajustats que tan bé li queden a ell i al seu amiguet. em fa petons al coll i comença a jugar amb les meves dues tetes, una a cada mà, baixa fent petons, fins arribar al pit, es decideix per una, i aquesta la comença a fer-li petons fins arribar al mugró, que aquest, al fer contacte amb la deva llengua fa que el meu cos es torni boig. mentres s'ocupa amb la boca d'una, amb l'altre hi juga amb la mà. Quan pensava que ja no podia arribar a més, succiona el meu mugró i algo dins meu fa que deixi anar un gemec de plaer. segueix baixant cap a baix, i xoca amb el meu tanga retrocedeix el seu recorregut fins la meva boca i mentres em besa em treu el tanga, torna a fer el recorregut anterior, però aquest cop amb només tres petons, un a la boca un altre entre les tetes i l'últim al melic.
m'obra una cama, i amb un dit aprecia la meva humitat causada per ell, comença a acariciar el meu clitoris i jo em torno boja, amb l'altre mà m'obra l'altre cama, i jo la poso encara més oberta, ell baixa la cara, i m'acaricia el meu sexe amb la llengua fent que jo cridi:
-més sisplau!
Ell, em fa cas, i augmenta la seva velocitat combinant dits i llengua. aquest noi em torna boja, no crec que em cansi d'ell. Porto les meves mans als meus mugrons i imito el que ell fa uns minuts m'ha fet. Totes les parts del meu cos possibles estan disfrutan. Ell segueix amb aquesta combinació perfecta, les cames em tremolen, l'esquena s'arqueja sola, els meus ulls es posen blancs a cada moviment que fa. Crido el seu nom, sé que això li encanta. noto una pressió al meu ventre i el marc augmenta el ritme noto que esclato, i això provoca que cridi de plaer. acabo, i el marc puja a la meva boca i em besa lentament, noto el meu sabor en la seva boca.
Ell està empalmadissim, no el puc deixar així. Em poso dalt seu, ara sóc jo la que domina la situació. Li faig petons per tot el coll, li mossego l'orella, el llavi, vaig baixant pels seus abdominals tan perfectes, i li trec els boxers sense pensar-ho. L'agafo amb la mà, i començo a pujar-la i baixar-la, com em va ensenyar, despres d'uns segons la començo a besar i a xupar-la. Ho repetixo fins que m'avisa i diu que m'aparti, no li faig cas, continuo amb la boca fins que noto tot el seu liquid a la meva boca, està salat, trago, i li faig un petó.
-ets brillant -em diu amb un somriure quan ja estem ficats al llit.....................................................
Holaaa Llunetess!
aqui us porto el primer capitol despres d'un any jejej.
perdoneu-me enserio, tot i que es un capitol bastanr carregadet.
ale, a disfrutar-ho
STAI LEGGENDO
Només Amb Tu...
Storie d'amoreLa clara té 15 anys. Es una noia de les populars del institut. Viu amb el seus pares el seu germà gran de 18 anys i la seva germana petita de 10. Coneixerà un noi, que canviarà el seu punt de vista de la vida.. Viurà una historia que la marcarà de p...