10

839 44 4
                                    

*NARRA CLARA*
Vaig obrir la porta per entrar i alla era el marc. Està sentat al sofà amb el cap entre les mans recolzades al genoll. Quan entro alça la vista i veig que té els ulls vermells.
M'apropo sec amb ell i li dic
-hola
-hola? L'última vegada que ens hem vist a sigut fa unes hores, m'he declarat i vas i surts corrents. Ens veiem i l'únic que em dius és un simple hola?
-si.. d'això.. et volia explicar una cosa per justificar el meu comportament i perquè mhe pirat corrents sense dir-te res- ell assenteix i prosegueixo- dons tinc por.
-por? De què? De mi? -em pregunta mirant-me.
-si i no. Tinc por que si et dic que si em puguis fer mal. -dic i em mira confós. - el meu ex em.. em pegava.
-ah- diu i baixa la mirada.-pero jo no sóc com ell. Jo mai et pegaria.
-deixam un temps per pensar-hi sisplau.
-ehmm..si clar pren-te el temps que calgui.
-d'acord. Vaig.. vaig a dalt-maixeco i vaig directe a la dutxa.
Obro la porta del lavabo i poso el pestillo. Em trec la samarreta del pijama i els pantalons. Em despullo completa i obro l'aixeta perque l'aigua és calenti. La vull calenta. Trobo el punt de temperatura que aconsegueix que tots els meus músculs del cos és relaxin.
Mentalment, estic fent una llista de pros i contras de sortir amb el marc. Tot són pros, menys lo de la por. Surto de la dutxa i m'enrrotllo a la tovallola. Vaig a l'habitació i em vesteixo. M'agafo uns leggins i una dessuadora normal, em calço i baixo a baix. Quan baixo hi ha la Inés l'Arnau i la noa. La noa està al costat de l'Arnau, al sofà, i ell té el braç a les seves espatlles. Em preparo l'esmorzar i esmorzo sola.
Encara no sé que dir-li. Tot apunta al si. Però hi ha la por que m'ho impedeix.

*NARRA MARC*
Nose que fer. La resposta de la clara em té preocupat, massa. No sé que dira, no se quina classe de capullo pot arribar a pegar a algú que "estima" si es pot dir que l'estima. Però en fi, el cas és que per culpa d'aquell la clara sempre tindra aquella por a dins. Tant petita (15 es relativament petit) i amb tantes experiències. Em dirigeixo a dalt O és la Inés. M'apropo i li dic:
- hola - dic bastant rallat
-holaa - diu ella alegre com sempre.- que tal?
- pff.. Bueno..
-ui aquest Bueno... Explica explica
- el cas és que aquest matí he despertat a la clara i la he portat a fora. Llavors allà m'he declarat -dic- però ella no ma contestat i sa anat corrents. Fa poc a tornat i em parlat una mica. I és veu que ella vol però que té una por a dins peruque el seu ex la pegava.
-puag es veu molt xungu. Encara que pobre si la pegaven. Jo seria igual. El que has de fer és demostrar-li el teu amor. Fent una prova de amor.
-una prova d'amor? -dic jo- com?
-ddmostrantli que pot confiar amb tu. Que la cuidaras. La salvaras. I no la pegaras.
-mmm.. vale.. i això com ho faig?
- ha! Això és problema teu! -em diu - jo aquí no hi faig res. Quan arribi el moment el veuràs i allà tu.
Seguidament agafa un necesser i surt per la porta.

--------------

Laiasobonaa 😘😘

Només Amb Tu...Where stories live. Discover now