*NARRA CLARA*
Són les 2 de la matinada. La festa està anant molt bé. Ara mateix estem al sofà d'abans tots junts. l'Arnau i la noa s'han pirat a buscar begudes, d'això ja fa 10 minuts. Estan tardant massa. Estem en silenci menys la Inés i el pau que xerren de noseque.
- pots vindre un moment i parlem de ja saps que? -em diu el marc. Se'm gira l'estómac .
Ens dirigim a fora la casa, concretament al jardí. Ens aturem en un mur i ens seiem.
-Digam- li dic
- em podries ajudar a donar el primer pas amb ella?
-ehheemm... Si clar, però que vols amb ella? -li pregunto tallada.
-dons no ho sé molt bé, suposo que sortir.
-D'acord. Dons pasa temps amb ella a soles, i quan tinguis la oportunitat llençat, si ells et segueix és que li agradés O vol algo.- li dic. No molt segura del que estic fent.
-d'aixo.. moltes gràcies.- em diu i em fa una abraçada. Les papallones tornen.-si necessites qualsevol cosa no dubtes en dirm-ho. << Dons el cas és que em moles però atu et mola una altre>> afegeix el meu subconscient.
Assenteixo. I anem on està tot el grup. l'Arnau i la noa ja han arribat i no paren de llençar-se mirades, que no sabria com descriure-les. Després li preguntare que es porten entre mans. Sens apropen uns nois i ens pregunten si es poden acoplar. Són 3 semblen bastant pijos fins i tot un va amb un polo de lacoste. Un s'asseu al meu costat l'altre al costat de la Inés i l'altre al costat de la noa , que aquesta se'l mira amb cara de fàstic. Un dels nois diu:.
-Bueno ens presentem. Jo em dic Toni.- anuncia el que està al costat de la ines
-Jo Josep- diu el del meu costat
-jo Joan -diu el del polo de lacoste
-juguem a la botella, però diferent. Comencem normal la ampolla gira dues vegades i tenim la parelleta. Però la primera persona que hagi sortit elegida pot escollir entre prova, tocar, O petó. Que us sembla?-Anuncia la Gina.
Tots assentim. No estic massa convençuda però abans de jugar porten beguda. Costarà menys.
Girem l'ampolla que ens hem acabat jugant al jo mai mai. I toca a l Inés i la noa.
-prova, petó, O tocar.-dic
-Prova -diu la Inés
-atreveix-te a declararte de mentida a la Gina. -dic.
La Inés s'apropa a la Gina, sagenolla i es declara com a amor meu, mentres totsz inclús la Inés i la Gina, ens partim el cul de riure. Tornem als nostres llocs i torna a girar la ampolla.
Toca al marc, la tornem a girar i enfoca a mi.
-Prova , petó, O tocar -diu el Josep.
-Peto.- anuncia el marc sense pensar-s'ho dues vegades.
Estic parada, m'ha dit que li molava una. Mentres penso el marc apropa els seus llavis, fins que es toquen. En aquest moment me'n adono. Li he agradat jo desde el principi però no m'ho volia dir, estava demanant-me consell per lligar amb mi. Les papallones a l'estómac es revelen, una chispa em recorre tot el cos. Porto les meves mans al seu coll i ell posa les seves càlides mans a la cintura. Obre la boca i aprofito per fer que les nostres llengües juguin al "pilla pilla" .
- epp!! Ja està! - ens informa el Juan.
En separem i noto com les meves galtes s'escalfen.
-Ehheemm.. si perdó. -diu el marc. Ens mirem i li xiuxiuejo:
-Jo ho sé
Ell em mira extranyat i al cap d'uns segons es posa vermell.No passa res més interessant durant la nit . Arribem a casa sobre les 5 de la matinada. Em poso una samarreta bàsica de màniga curta i em fico al llit.
Em desperten unes veus, d'home. Obro els ulls i veig al marc que em mira i repeteix : " clara, despertat vull parlar amb tu"
Em desperto i miro l'hora són les 8:00 portem nomes tres hores dormint. Espero que el que em digui sigui important.
Em poso uns pantalons curts i em faig un monyo ràpid . ens dirigim al jardí, al mateix banc d'ahir.
- diga'm -li dic mentres badallo
- això.. ja se que és bastant d'hora però m'ho estat plantajant desde les 7 del matí.- es gira fins veurem. Treu aire i em diu: vols.. vols sortir amb mi?--------------
Laiasobonaa 😘😘
YOU ARE READING
Només Amb Tu...
RomanceLa clara té 15 anys. Es una noia de les populars del institut. Viu amb el seus pares el seu germà gran de 18 anys i la seva germana petita de 10. Coneixerà un noi, que canviarà el seu punt de vista de la vida.. Viurà una historia que la marcarà de p...