2

1.6K 62 5
                                    

Al obrir la porta em quedo sorpresa ja que veig a l'altre banda una família : una dona (la de abans), un home que suposo que era el seu marit, una nena i en MARC! Crec que aquesta nit no serà tant muermo com em pensava..
Ela convidem a passar, saludo a tothom amb dos petons i al marc hi acompanyo d'una forta abraçada... Aquesta abraçada tendra, sincera, d'en fa eterna i al fer-li noto una extranya cosa a l'estómac, ho passo per alt i em dedico a agafar-lis els abrics i duurlos a la habitació dels meus pares. En Marc s'ofereix a ajudar-me i accepto, nose perquè però tinc ganes d'estar a soles amb ell. Va molt elegant però sense perdre el seu estil: porta una camisa negra informal amb les mànigues remengades, uns texans negres i les unes sabates vans granates. Porta el cabell una mica més pentinat que aquest matí.
Entrem a la habitació i el guió perquè deixi els abrics (si es poden dir així , estem a finals de maig i ja fa caloreta ..) els deixa sobre el llit. És crea un silenci incòmode, però l'interromp amb un:
-vas molt mona..- diu tímid. Noto com les galtes se'm posen vermelles..
- gràcies... Tu-tu també..- aconsegueixo dir tota vermella.
Baixem a sopar i veig a la meva família posant taula mentres els pares d'en Marc parlen amb la Núria li fan preguntes tipus "i que tal les notes?" O "quin curs fas?" Li respon que fa 1r d'ESO, acompanyat amb un somriure d'orella a orella.
- que mentidera ! Però si fas 3r de primària!- li dic picant-la. Cosa que aconsegueixo. Em respon amb una mirada assassina i em treu la llengua, cosa que em recorda quan era petita, i jo, en marc, i el pol riem mentres ella aguanta la seva mirada assassina però se li escapa un somriure que el talla quan se'n adona.
Comencem a sopar i em fan preguntes de tot tipus, i jo en faig i també li fan al pol, a la Núria, al marc, als meus pares .. ens fem preguntes entre tots . Una cosa va portar a l'altre quan de cop fan la pregunta del segle:
- i tu què ? Clara que tal amb els noviets? - pregunta el pare d'en Marc ..
-Ehmm.. Bueno.. d'això.. suposo que bé.. -dic vermella i tímida.. no entenc a que venia aquesta pregunta..
Tots riuen i jo tambe però per no ser la aburrida que no riu..
Al acabar de sopar i portem les postres, vaig a la cuina i en marc m'acomoanya.
-Qud hi ha de postres? -pregunta un cop dins de la cuina.
- maduixes amb nata. La he muntat jo! -dic orgullosa.. es el meu plat preferit.
- jajja! Llavors deu estar dolentíssima! - diu fent broma. Alço una sella i somric.
-Segur? A que no menges i et quedes amb les ganes de tastar la millor nata del món? Pensa-t'ho bé perquè jo tinc un màster en muntat nata ee -dic jo també amenaçant i alhora fent broma
- aviam con esta- posa el seu dit a la nata, la tasta - mm.. no està malament.. però estaria millor si.. -torna a agafar nata amb el dit i sense pensar-s'ho dues vegades me la finca a la cara.
-Ahhggg! -dic amb un mig sospir- t'has passat -agafo el bol de nata i li tiro a la cara però amb més cantitat.. seguidament hi poso la tapa al bol perquè no la pugui agafar i com que no me la pot tornar pk tinc jo el bol de la nata m'agafa com un sac de patates i em quedo cap avall. Llavors riem i apareix el meu germà per la porta.
-hola voleu que us... - talla al veure'ns- d'això ja me'n vaig - fa retrocedint enrrere.
-Noo espera teteee! Baixa'm !! - li dic amb to de mig súplica. Riem i el marc em baica.
Continuem fent la feina: posem les maduixes als vols i la nata la posem en una font per que cadascú es posi la que vulgui .
Anem al menjador i menjem estan molt bones.. hi ha menys nata a causa de la guerra de nata. Ha estat divertida, i la sensació al estómac a semblat més intensa..
El que queda de sopar procedeix normal.. quan de cop diu el pol:
-Mama avui un amic meu fa una festa. Jo, la clara i el marc si el deixen hi podem anar?
- mm.. d'acord però al marc nose -respon me mare
-Si clar així farà amics nous- diu la mare d'en Marc i li pica l'ullet amb un somriure.
-Eee jo també vull! -salta la nuria
-Ja tindràs temps- li dic.
-bueno dons haureu d'anar tirnant no?
Assentiment tots. Ens aixequem i marxem. Per part estic contenta perquè podré estar més temps amb en Marc... I per l'altre ho trobo raro, món germà mai mai convidat d'anar de festa amb ell... Suposo que volia sortir d'allà i no sabia com..
Anem caminant ja que es al millor opció.
Al arribar al lloc veig una casa amb música a tope. Entrem veiem gent ballant, molts amb uns gots de plàstic vermell. Em crida l'atenció un grup de nois amb uns noia sense samarreta ni pantalons, un got vermell a una mà i amb la mateixa subjectant un cigarro mentres amb l'altre està fent una raya per després esnifar-se-la .
- No accepteu beguda de ningú si no és de confiança. Si algun tio/ tia intenta lligar i li dius que no i no et fa cas busca'm a mi O al marc i feu que sou parella perquè et deixi en pau.
-Vale..- diem els dos.
Ens dirigim a la barra i demano un cubata (wiskhy i Coca-Cola) el marc també i el meu germà tambe.
El pol es va amb uns nois i noies que l'estan cridant i fent gestos perquè vagi. Ell va i els saluda llavors estan parlant. Jo i en marc no diem res. Simplement mirem quan de sobte el .Eu germà ens crida:
-MARC, CLARA!!! VENIIU!!!
-Anem? -diuen marc i jo assenteix. Ens dirigim cap allà
-Seieu . -ens ordena el pol -sabeu jugar al prova O veritat?
Els dos assentim i seiem . Al deure li faig un trago llarg al meu cubata.
-Vale vinga va començo.- diu una noia amb les puntes del cabell blaves- Bueno primer ens presentem. Jo sóc l'alba.
-Jo em dic Sergi- continua un noi baixet i amb pinta de ser amable
- jo arnau- diu un noi al costat del Sergi
-Ami ja em coneixes sóc el teu germà! -diuen el pol. Tots riem i continuem
-Jo em dic marc- es presenta en marc
-Jo clara -continuo
- i jo em dic Paula - continua la noia del meu costat.
-Bueno dons ja podem començar- diu satisfeta l'alba- prova O veritat -diu mirant al Sergi
-Veritat
-Vale..T'has liat amb una persona que era fes fea fea ?
-si.. per mala sort.. en la meva defensa diré que encara no tenia les idees molt clares -tots riem- valè ara em toca ami ... Prova O veritat, marc
-Prova - diu segur en marc
-fes que la Paula es tregui la samarreta però sense fer-li cap però
-Vale... - accepta el marc- Paula bona amiga .. a que sèries tan bona amable i millor persona que et treuries la samarreta , per mi?
La Paula sho pensa i diu:
-Pfff.. total no tinc res a perdre - i riem. Li fa un trago a una beguda i se la treu.
- ououou! -Crida l'arnau.i riem encara més
- valè marc et toca - diu el pol
- m.mm... Valè... Prova O veritat - diu mirant-me.
-Prova -marrisco
-tocali la teta a la alba
-Jajaj alba puc?-Pregunto
-Clara - diu mentres es posa be
Li toco la teta amb la mà dreta és curiós. Tots riem
-Vale em toca -dic mentre em poso al meu lloc- prova O veritat , pol
- veritat- diu
- ets verge? - li dic directament
- no..- diu rient i timid. Tots riem amb ell- prova O veritat Paula?
-Prova
- fesli un pico al Sergi- diu món germà
- Sergi uu- diu l'Arnau
Es fan el petó i el Sergi es posa vermell.. crec que li mola la Paula
-prova O veritat alba
-Veritat
-quans tios t'has tirat i que estiguesis sortint amb ell
L'alba pensa i al final diu:
-5 - contesta - valè em toca.. prova O veritat marc
-Prova
-fesli un pico llarg a la clara
-Puc? -em pregunta i assenteixo.
Em fa un petó tendre i dolç em passaria la vida així. Però és una prova.. i no pot durar per sempre
Ens passem així fins que toquen les 11:00.. que proposo jugar al jo mai mai. El joc consisteix en algú diu alguna acció i si ho has fet li fots un trago a una ampolla de whisky.
Porten l'ampolla i començo jo:
- jo mai mai he pillat una borrachera de arribar a portar
Tots menys la Paula jo i en marc beuen.
-Jo mai mai m'he enamorat fins proposar-li matrimoni - diu el marc
Ningú veu
-Jo mai mai he tingut un susto d'aquests de que la tia sa quedat amb bombó. ( Embarassada)
L'alba beu.
Ens passem la nit així fins que paro perquè ja anava una mica borratxa. Pirem a casa, i a l'hora de despedirnos , el marc m'agafa de la cintura i em fa un petó llarg, tendre,i dolç, les papallones a l'estómac es revelen i la seva llengua intenta entrar en la meva boca i jo cedeixo, les nostres llengües jueguen fins que sento al meu germà tosiir subtilment...
Entro a casa bec molta aigua per aconseguir que la meva ressaca de demà no sigui tan bèstia.. i vaig a dormir .. no m'ho puc creure el que acaba de passar amb en marc... Nose que ha significat... Però vull que no sigui només un petó sense significat..

--------_---------------------------

Laiasobonaa😘




Només Amb Tu...Where stories live. Discover now