love hurts 2

1K 68 5
                                    

פרק 2

ליטפתי את ראשו של ליאם כשהוא שוכב על ברכיי כשאני ישובה על הספה והטלוויזיה דלוקה על תוכנית רנדומלית.
ליאם נרדם לפני כמה דקות ואני הבטתי בפניו היפיפיות שמזכירות את זאק באופן מפחיד,תווי פניו המשורטטים והעיניים הכחולות,הכל הוא ירש ממנו,ממני הוא ירש את השפתיים,שפתיים ורודות ומלאות שמוסיפות ליופי האלוהי שלו.
נזכרתי ביום הראשון שלו בכיתה א,כשהוא חזר בוכה ורץ לזרועותי בזעקות.
״לילי שלי מה קרה?״ שאלתי מזועזעת למראה הילד בן השש שרץ לכיוון זרועותיי מתייפח ובוכה עד כאב.
״בבית הספר..הם..הם אמרו לנו להגיד איך קוראים להורים שלנו ובמה הם עובדים ו..אמרתי שקוראים לאמא היילי ושהיא עורכת דין ו..שאני לא יודע מי זה אבא ובמה הוא עובד וכל הילדים התחילו לצחוק עליי ולזרוק עליי דברים״ לילי הקטן שלי סיים את הסיפור שלו מראה לי את היד הקטנה שלו חבולה כולה,גורם לי לבכות איתו ולמשהו בליבי להימחץ.
״ששש דיי לילי שלי,הכל יהיה בסדר,אמא מבטיחה לך,אמא תמיד תשמור עלייך״אמרתי לליאם הקטן שלי וליטפתי את גופו בניחום עוטפת אותו בחיבוק אימהי אוהב.

ניגבתי את הדמעות שירדו על לחיי בלי שליטה,במשך כל בית הספר היסודי הציקו לילד היפה שלי והכל בגלל שהוא לא יודע מי זה אבא שלו,לא סיפרתי לו,פחדתי מהתגובה שלו.
כשהוא התחיל ללמוד בכיתה ז,במקום חדש הוא לא נתן לזה לקרות,שמעתם את המשפט ההיסוטריה חוזרת על עצמה?,כי זה בדיוק מה שקורה פה,ליאם הקטן שלי רק בכיתה ט וכבר הפך לאחד מהילדים ששולטים על בית הספר,בדיוק כמו אבא שלו,הוא מראה לכולם תדמית קשוחה וחסרת רגשות אבל מבפנים? הילד הקטן שלי רך כמו חמאה ורק מחכה שמישהו ישים לב באמת,ויש מישהי כזאת לורן,נערה בכיתה של לילי שהוא לא מפסיק להציק לה אומנם לא פיזית כמו שזאק היה עושה לי אלא מילולית שזה גרוע באותה המידה,הוא מאוהב בילדה הזאת ואני באמת מאמינה שכל מה שהוא צריך זה לדבר איתה כדי שהיא תודה שגם היא אוהבת אותו למרות מה שהוא עושה לה,בדיוק כמו מה שקרה איתי ועם זאק,ההיסטוריה חוזרת על עצמה.
כי ליאם שלי לא בריון הוא לא כמו אבא שלו,ליאם שלי הוא ילד חכם ונבון ורגיש שנפגע יותר מידי פעמים בחיים שלו והכל בגלל זאק,הכל בגלל אבא שלו.

love hurts 2Where stories live. Discover now