love hurts 2

918 66 8
                                    

פרק 13:

נ.מ היילי:

״צאו מפה״ לחשתי בשקט וביטחון שנגדו לגמרי את הסערה שהתחוללה בליבי.
״מ..מה?,היילי חכי שנייה״ ריי אמר לי מסתכל עליי בתחינה.
״שמעתם אותה,היא אמרה לכם לעוף״ ליאם אמר בארסיות והם התקדמו לדלת.
״ויתרתי עלייך פעם אחת היילי,אני לא מתכוון לוותר עלייך שוב״ זאק לחש לי ויצא מהדלת,סוגר אותה אחריו.
״אמא..״ ליאם לחש והרמתי את ראשי לכיוונו
״מה הוא עושה פה?,ומי זה השני?״ ליאם שאל כל כך מבולבל
״הוא היה צריך עזרה באיזה תיק ולא אמר לי את השם שלו ואני לא ידעתי והוא-.,״אמרתי במהירות,לא מבינה בעצמי מה אמרתי.
״ששש,הכל בסדר אמא,אני פה בשבילך״ ליאם התקרב אליי וחיבק אותי בחוזקה.
הוא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים,אני כל כך אוהבת אותו.
״השני..היה החבר הכי טוב שלי פעם,ניתקנו קשר כשעזבתי לפה״
״וזאק הזה שהיה פה,מה הוא רצה ממך אמא?״
״אני לא יודעת..אבל אני חושבת שהוא רוצה שניהיה משפחה,להחזיר אותנו אליו״ מלמלתי בחשש כשהבנתי מה אמרתי.
״אני שונא אותו,הוא פגע בך כל כך הרבה פעמים,לא מגיע לו להיות חלק מהמשפחה שלנו,ממני וממך״ ליאם מלמל בתוך החיבוק כשלפתע הרגשתי רטיבות על הכתף.
ליאם שלי היה ילד חזק,הוא תמיד נהג להסתיר את הרגשות שלו מכל אחד,בכי אצלו היה דבר נדיר ולכן הופתעתי כשהוא הרים את ראשו ועיניו הכחולות ננעצו בי בעצב.
״אנחנו לא ניתן לו להיות חלק מאיתנו..נכון אמא?״ הוא שאל עם מבט שבור,שהרג אותי מבפנים.
״אנחנו לא ניתן לו יפה שלי,אלה רק אני ואתה,אנחנו לא צריכים אף אחד״.

love hurts 2Where stories live. Discover now