love hurts 2

923 65 14
                                    

פרק 8:

נ.מ היילי:

אני יכולה להישבע שאני מכירה אותו,העיניים האלה,כל כך מוכרות,הוא לא אמר לי את השם שלו,לעזאזל איתו.
חשבתי לעצמי בחדר השינה שלי הולכת קדימה ואחורה מנסה להבין מאיפה הוא מוכר לי.
״אמא..״ ליאם דפק על דלת חדרי בחשש פותח אותה באיטיות ומביט בי בעיניים כחולות מלאות בצער.
״מה ליאם?״ שאלתי באכזבה.
הוא יודע מה זאק היה עושה לי,סיפרתי לו את זה לפני כמה שנים כשהוא שאל מאיפה הצלקת שלי,ובכל זאת הוא ממשיך לעשות את זה ללורן המסכנה.
״אני מצטער,לא התכוונתי לעשות את זה ללורן,היא פשוט..דיברה עם מישהו אחר וקינאתי,כל כך קינאתי אמא והייתי חייב להפריד בניהם..זאת הייתה הדרך היחידה״ הוא סיים בשקט והשפיל את ראשו.
״בוא לפה״ טפחתי על המקום לידי והוא התיישב במהירות.
״אני אוהבת אותך לילי שלי,אבל קינאה זה דבר נוראי,ומה שעשית אפילו גרוע יותר,אתה חייב להתנצל בפנייה,להסביר לה את הרגשות שלך,מי יודע לילי..אולי תצא מזה אהבה״ סיימתי את הנאום שלי וליאם הביט בי בהערצה והנהן.
״את צודקת אמא,לא הייתי צריך לעשות את זה,זה לא מגיע לה,היא ילדה מקסימה עם לב טוב שגורמת לי להרגיש טוב עם עצמי,ואני ממשיך לפגוע בה בכל פעם״. הוא אמר ואני ניגבתי דמעה קטנה שזלגה על הלחי שלו ונתתי לו נשיקה אוהבת על המצח.
״אתה עושה את זה כי אתה מפחד להתאהב לילי״ אמרתי בהחלטיות
״אבא שלך היה עושה לי דברים אפילו גרועים יותר,והכל היה כי הוא אהב אותי,ופחד לפגוע בי,הוא פחד לשבור לי את הלב,ובסופו של דבר הוא הבין,הוא הבין שהאהבה שלו כלפיי גדולה יותר מכל דבר אחר וניהינו זוג..ואז הוא בגד בי״ אמרתי את המשפט האחרון בשקט עד שהייתי בספק שהוא שמע את זה.
לורן היא נערה מתבודדת,בלי הרבה חברות,אחת לכל היותר,משקיעה בלימודים ותלמידה מצטיינת,ממה שהספקתי לראות וממה שלילי סיפר לי,היא ילדה מדהימה.
״תזמין אותה לפה״ אמרתי בלי שליטה על הפה שלי.
״מ..מה?״ ליאם שאל מבולבל.
״תזמין את לורן לפה,אני רוצה לדבר איתה״ אמרתי הפעם ברורה יותר.
״אוקיי אמא״ הוא אמר אוחז בטלפון שלו והולך,מותיר אותי מלאה במחשבות על זאק,ועל העיניים הכחולות והקרות שראיתי היום.

love hurts 2Where stories live. Discover now