פרק 12
״מ..מה?״ היא שאלה כשדמעות עומדות בקצה עיניה.
״זה לא יכול ליהיות״ היא המשיכה למלמל לעצמה מתרחקת מאיתנו.
״ו..ואתה,ריי?״ היא שאלה בחוסר אמונה.
״זה אני היילו״ הוא אמר בחיוך עדין וטון מתוק מהנהן בראשו בעדינות לכיוונה.
היא התקרבה אלינו ברעד ובאיטיות.
רעש ההצלפה נשמע בכל רחבי המשרד וידה הקטנה של היילי עדיין עמדה באוויר,רועדת,בזמן שהלחי האדומה שלי פעמה בכאב.
״זה מגיע לי״ אמרתי באשמה והשפלתי את ראשי.
היילי התרחקה מאיתנו והתיישבה בפינת המשרד שלה,במשך עשר דקות עם לא יותר,היא לא נתנה לאף אחד מאיתנו להתקרב אליה ובכתה,היא בכתה כמו שלא בכתה בחיים,והלב שלי כאב כל כך למראה האישה הקטנה והשברירית שיושבת מולי.
״אמא אני ולורן השלמנו וא-..״ליאם נכנס בסערה לחדר עם חיוך מרוח על הפנים שירד ברגע שנכנס למשרד.
הוא הסתכל לכיוון היילי שעדיין בכתה,והעביר את מבטו לכיוון שלי ושל ריי כשמבט רצחני על פניו.
״מה עשיתם לאמא שלי?!״ הוא צרח והתקדם אלינו באיום.
״תענו לי!״ הוא איבד עשתונות והוריד שעל צווארו בלט,כמו שקורה לי כשאני עצבני.
״תענו עכשיו,או שאני נשבע שתצטערו על היום שבו נולדתם״ הוא אמר בשקט והארס נטף מקולו.
״אני כל כך מצטער היילי״ לחשתי לכיוונה וליאם הסתכל עלינו במבט רצחני כשבלבול פושט על פניו.
״מאיפה את מכירה אותו אמא?״ ליאם התקרב אליה מחבק אותה בחוזקה.
היילי נשמה עמוד ובקול רועד אמרה,
״ליאם..תכיר,זה זאק מילר,אבא שלך״ היא אמרה ובאותו הרגע הייתי על הרצפה כשליאם משפשף את ידו מהאגרוף שנתן לי.
״אתה לא אבא שלי,לא אחרי מה שעשית לאמא שלי,אני שונא אותך״ הוא אמר באותו טון ארסי ממקודם.
אין לי איך לתאר את הכאב שהרגשתי באותו הרגע,למרות שלא הכרתי את ליאם,הוא הבן שלי ולשמוע אותו אומר שהוא שונא אותי היה אחד הדברים הכי כואבים שהרגשתי בחיי.
YOU ARE READING
love hurts 2
Romance״אנחנו לא ניתן לו להיות חלק מאיתנו..נכון אמא?״ הוא שאל עם מבט שבור. ״אנחנו לא ניתן לו יפה שלי,אלה רק אני ואתה,אנחנו לא צריכים אף אחד״. -המשך לזאק והיילי -מומלץ לקרוא את העונה הראשונה כדי להבין