אז היום לפני בדיוק שנה ביום ההולדת שלי,שחל היום,העלתי את פרק 6 בi remember you
מי היה מאמין שלכאן אני אגיע?,שזה הסיפור השלישי שאני כותבת ואוזרת אומץ להעלות,וואו זה פשוט הזוי,אז תגיבו תצביעו ותראו אהבה
אוהבת❤️פרק 22
״מה אתה עושה פה?״ שאלתי בבלבול ועצבים.
״התגעגעתי אלייך״ אוליבר אמר וקם ממקומו.
״ולמה לעזאזל אתה חושב שיש לך את הזכות להיכנס לי למשרד,ולדבר שטויות?״ העצבים החלו להשתלט על קולי.
״אני לא סתם נכנסתי,אני קבעתי פגישה ואז נכנסתי״ הוא אמר בחיוך מתגרה.
״אני אוהב אותך״ הוא מלמל והתקרב אליי באיטיות.
״חבל״ מלמלתי והתרחקתי.
״כבר שכחת אותי היילי?,את כל הרגעים השמחים שלנו?,את כל המתנות שהבאתי לך?״
״אתה מתכוון לכל השיחות ווידאו שעשינו בגלל שהיית עסוק מידי בעבודה בשביל לבלות איתי?,או לכל המתנות ששלחת לי בדואר כי שוב,היית עסוק מידי בשבילי?״ אמרתי לו בעצבים.
״היילי זה לא ככה ואת יודעת את זה״ הוא אמר בעצבים והתקרב אליי במהירות.
״אני שונאת אותך אוליבר,תמיד שנאתי״ אמרתי בזלזול וגלגלתי את עיניי.
״תשמרי על הפה שלך,זונה״ הוא ירק בעצבים.
רעש ההצלפה נשמע בחוזקה בחדר והיד הרועדת שלי עלתה במהירות וכיסתה את הלחי האדומה שלי,בעוד דמעות זולגות על פניי בלי שליטה.
״מה לעזאזל קורה פה?!״ קולו של ליאם המלאך שלי נשמע מפתח דלת המשרד.
״אנחנו סתם מדברים ליאם תתחפף מפה״ אוליבר אמר בזלזול.
לא עברה שנייה ואוליבר היה על הריצפה כשליאם מעליו מכה אותו באגרופיו עד זוב דם.
״תעוף מפה,ואני נשבע לך שאם עוד פעם אחת תתקרב לאמא שלי אני ארצח אותך במו ידי מובן?!״ ליאם צרח בין כל אגרוף ולבסוף תפס את אוליבר מחולצתו והעיף אותו מחוץ למשרד.
״ליאם אני..״ התחלתי להגיד אך נקטעתי על ידי ליאם.
״זה בסדר אמא,אבא כבר הסביר לי״
״זאת אומרת..זאק״ הוא מיהר לתקן את עצמו כשהבין שקרא לזאק אבא.
״זה בסדר ליאם..אני אשמח שתקרא לי אבא״ זאק אמר כשנעמד בפתח הדלת עם דמעות של אושר בעיניים.
״אני יודע..אבל זה לא מגיע לך״
YOU ARE READING
love hurts 2
Romance״אנחנו לא ניתן לו להיות חלק מאיתנו..נכון אמא?״ הוא שאל עם מבט שבור. ״אנחנו לא ניתן לו יפה שלי,אלה רק אני ואתה,אנחנו לא צריכים אף אחד״. -המשך לזאק והיילי -מומלץ לקרוא את העונה הראשונה כדי להבין