פרק 9:
״היא באה לארוחת ערב היום״ ליאם נכנס בסערה לחדרי ומבט אבוד על פניו.
״זה מעולה לילי״ אמרתי קורנת מיד יורדת למטה להכין את הדברים לארוחה.
״אני מפחד אמא״ ליאם אמר בכנות גורם לי לעצור את הכנותיי ולהסתכל עליו בחיוך אימהי.
״לילי קטן שלי,הכל יהיה בסדר״ אמרתי ניגשת אליו מסתכלת עליו במבט מעודד.
״מבטיחה?״ הוא שאל בשקט.
הנהנתי אוספת אותו לחיבוק והוא,שהיה 1.73 היה צריך להתכופף מעט כדי לחבק אותי שהייתי רק 1.64,בואו רק נגיד שאת הגובה הוא ירש מזאק.
״אני אוהב אותך גמדה שלי״ ליאם אמר גורם לי לצחוק.
״גם אני אוהבת אותך הרקולס״״היא פה״ ליאם צעק בלחץ ועבר ליד המראה כדי לסדר את השיער פעם אחרונה לפני שהוא פותח את הדלת.
מהדלת נכנסה ילדה יפיפיה,בעלת שיער שחור ועיניים ירוקות,שנראתה מובכת ממה שהולך פה.
״היי לורן״ ליאם אמר לכיוונה וחייך את החיוך הכובש שלו.
״ה..הי ליאם״ לורן אמרה מתביישת.
״היי לורן,אני היילי אמא של ליאם״ הצגתי את עצמי מחייכת חיוך גדול כשהבחנתי במבט המאוהב שליאם תקע בה.אוי..אהבה ראשונה.
״אז..לורן,איך עם ליאם בבית הספר?״ הפלתי את הפצצה לאחר ששקט מביך שרר בזמן הארוחה.
ליאם נחנק מהאוכל שלו ותקעתי בו מבט מזהיר.
״הוא בסדר״ לורן אמרה מבלי להרחיב.
״הוא עושה לך משהו?״ שאלתי שוב גורמת לליאם להיחנק בשנית.
״ל..לא גבירתי״ היא מלמלה בראש מושפל.
״הוא לא עושה לך דברים כמו..לא יודעת לנעול אותך בשירותים?״ אמרתי וחייכתי חיוך מנצח כשראיתי את המבט המבוהל על פניהם.
״ה..הוא כן,זאת אומרת לא?״ היא שאלה מבולבלת ולחוצה.
״זה בסדר לורן,אני יודעת מה ליאם עושה לך,את יודעת שכשהייתי בתיכון,ככה אבא שלו היה מתנהג אליי?״ אמרתי לה והיא הביטה בי מופתעת.
הנהנתי בחיוך והובלתי אותה לסלון,מספרת לה את כל מעלליו של זאק בתקופת התיכון,מקווה שהיא תבין שהאהבה אפשרית למרות הכל.
YOU ARE READING
love hurts 2
Romance״אנחנו לא ניתן לו להיות חלק מאיתנו..נכון אמא?״ הוא שאל עם מבט שבור. ״אנחנו לא ניתן לו יפה שלי,אלה רק אני ואתה,אנחנו לא צריכים אף אחד״. -המשך לזאק והיילי -מומלץ לקרוא את העונה הראשונה כדי להבין