love hurts 2

921 63 13
                                    




פרק 11:

נ.מ זאק

״אתה ידעת על זה?!״ נכנסתי בסערה לחדרו של ריי רואה אותו חסר חולצה על המיטה ומתעסק בטלפון שלו.
״על מה אתה מדבר?״ הוא שאל מבולבל
״אתה ידעת שהיילי פה? אתה ידעת שיש לי בן?!״ שאלתי בשנית, הפעם ברור יותר.
הוא הנהן והשפיל את ראשו.
״אז יש לה בן בסוף אה?״ הוא אמר בחצי חיוך.
״למה לא סיפרת לי?!״ שאלתי כועס אפילו יותר.
״היא השביעה אותי לא לספר לך,היא התכוונה לספר לך ביום הולדת שלה,אבל אתה היית עסוק מידי בלזיין את בריאנה מול הפנים שלה״ הוא צעק עצבני ואני השפלתי את ראשי,יודע שהוא צודק בכל מילה שיוצאת לו מהפה.
״אני מצטער אחי לא התכוונתי״ ריי אמר בשקט והתקרב אליי,מושך אותי לחיבוק גברי ומנחם,במהלך הדקות האחרונות סיפרתי לריי מה היה אצל היילי והבן שלה,שלי.

לפגישה הבאה שנערכה יום למחרת ריי התלווה אליי,הוא החליט שהוא רוצה לראות את היילי אחרי ארבע עשרה שנה.
השעה הייתה שלוש בצהריים וניחשתי שגם ליאם יהיה שם,כמו בכל יום.
כשהגענו לקומה הדלת של המשרד של היילי הייתה פתוחה במקצת,וצעקות נשמעו מתוכו.
״שוב עשית לה את זה?!,אני פשוט לא מאמינה ליאם,חשבתי שעברנו את זה!״ היא צעקה עליו עם דמעות בעיניים.
״הייתם צריכים לצאת לדייט היום,אתה צריך להתבייש בעצמך״.
״אני מצטער אמא אבל היא וטרוי התחילו לדבר וזה עצבן אותי״ הוא השיב לה בעצבים.
״אז בכל פעם שמישהו ידבר איתה,תנעל אותה בשירותים,תרביץ לה ותשפיל אותה?!״ הוא צעקה והיה נראה שהיא עומדת להתפוצץ.
״כן״ הוא השיב לה בחוצפה שכנראה ירש ממני,גיכחתי מעצם המחשבה והמשכתי להאזין לשיחה.
״אהה באמת?״ היא אמרה הפעם בטון שקט יותר.
״כן״ הוא השיב לה בשנית.
היא הרימה מעט את החולצה המכופתרת שלבשה,מראה לבנה את הצלקת שאני עשיתי לה.
עצמתי את עיניי בכאב והמשכתי להקשיב.
״לזה אתה רוצה להגיע?״ היא שאלה כמעט בלחישה.
ליאם הניד בראשו והתקרב לחבק אותה בעוד שהיא נשברת בתוך זרועותיו החסונות.
״אני כל כך מצטער אמא,זה לא יקרה יותר אני מבטיח,אני עכשיו הולך להתנצל בפניה״. הוא אמר גורם לה להנהן ולמחות את הדמעות.
אני וריי דפקנו על הדלת ונכנסנו כאילו הכל בסדר.
היא הביטה בי ובריי בחיוך עדין שאט אט ירד והתחלף במבט מבולבל,כאילו מנסה להיזכר.
״אדוני,עכשיו הבנתי שמעולם לא אמרת את השם שלך״ היא אמרה עדיין עם אותה הבעה מבולבלת.
״את צודקת״ אמרתי ונשמתי עמוק,הגיע הזמן להחזיר את המשפחה שלי,לתקן את מה שאמרתי.
״נעים מאוד היילי,זאק מילר״

love hurts 2Where stories live. Discover now