פרק 10:
אתמול בארוחת ערב אני ולורן ממש התחברנו,היא סיפרה לי את כל מה שליאם עושה לה ואני כעסתי עליו,אבל למרות הכל,הם קבעו דייט לעוד יומיים ואין מאושרת ממני.
ליאם תמיד היה אהוב בקרב בנות בגלל המראה שלו,אבל לורן..לורן התאהבה בו בגלל האופי המקסים שלו,היא ראתה את האופי המקסים שלו כשכל השאר רצו אותו בגלל המראה,בגלל המעמד שלו בבית הספר.נ.מ זאק:
היילי,זאת היא,היא זאת היילי,ראיתי אותה בפעם הראשונה מזה 14 שנה.
היא יפיפיה,לא השתנתה כמעט בכלל,השיער שלה התקצר,עכשיו הוא מגיע לה עד לכתפיים.
הילד הזה..הוא קרא לה אמא,יש לה מישהו אחר?,בן כמה הוא בכלל?,היא נשואה?,הטבעת שהייתה על האצבע שלה היא טבעת נישואין?,אירוסין?.
השאלות והמחשבות תקפו את ראשי כשלבסוף נכנעתי לעייפות נותן לה לקחת אותי,ולהיסחף בחשכה.
ביום למחרת התארגנתי לפגישה השניה שלי עם היילי,והיא עדיין לא יודעת שזה אני.
השעה הייתה שתיים בצהריים ונכנסתי למעלית כשהילד של היילי נכנס גם הוא.
דפקתי על הדלת והילד גילגל את עיניו ופתח אותה בסערה אומר שלום להיילי ומתיישב על הספה.
״הו,שלום לך אדוני״ היילי אמרה בסמכותיות שלא הכרתי אצלה וחייכה חיוך עדין.
התחלנו לדבר על המשפט שנערך בעוד כמה ימים עד שלא יכולתי להחזיק את עצמי יותר.
״בן כמה הבן שלך?״ שאלתי בסקרנות.
״ארבע עשרה״ היא ענתה בגאווה שנשמעה בבירור בקולה.
״14? וואו את נראת ממש צעירה״ אמרתי מופתע.
״כן..הרבה אומרים את זה אבל למעשה אני רק בת 28״ השמעתי קול התפעלות וחייכתי אליה חיוך חושף שיניים לבנות.
״ואיפה האבא?את נשואה?״ שאלתי בחטטניות בוחן את הבעת פנייה בשנית.
״ה..האבא עזב לפני שנים רבות,זה לא משנה עכשיו״ היא אמרה ופתאום הבנתי.
הילד בן 14,מה שאומר בדיוק הזמן עזיבה של היילי,המבט של ריי כשאמרתי לו שנוסעים לקנדה,העיניים המוכרות של הילד,העזיבה של האבא,פתאום זה הכה בי,
יש לי בן.
YOU ARE READING
love hurts 2
Romance״אנחנו לא ניתן לו להיות חלק מאיתנו..נכון אמא?״ הוא שאל עם מבט שבור. ״אנחנו לא ניתן לו יפה שלי,אלה רק אני ואתה,אנחנו לא צריכים אף אחד״. -המשך לזאק והיילי -מומלץ לקרוא את העונה הראשונה כדי להבין