love hurts 2

870 65 7
                                    

פרק 18:


נ.מ ליאם:

אני ולורן יצאנו מהסרט הרומנטי שנתתי לה לבחור,שלובי ידיים עם חיוך על הפנים.
״פעם אחרונה שאני נותן לך לבחור סרט״ עקצתי אותה כשהיינו מחוץ לביתה.
״אויש תשתוק,אני יכולה להישבע שראיתי אותך מזיל דמעה או שתיים״ היא אמרה ודחפה מעט את כתפי.
״אם תספרי למישהו,אני אכחיש״ מלמלתי בצחוק גורם לצחקוק תמים להיפלט מבין שפתייה היפות.
״היה לי מאוד כיף איתך״ אמרתי וחיבקתי אותה.
״אממ ליאם?..ה..ההורים שלי לא בבית ואני קצת מפחדת א..אתה חושב שתוכל להישאר איתי קצת?עד שהם יחזרו?״ לורן שאלה והשפילה את ראשה בבושה.
״היי,ברור שאני אשאר איתך,הכל בשביל היפה שלי״ מלמלתי ושמתי את ידי על כתפה,בעודנו נכנסים לביתה.
״תחזירי לי את זה״ צעקתי תוך כדי צחוק כשאני רודף אחרי לורן שגנבה לי את הטלפון ורצה ברחבי הבית.
היא רצה לחדרה מצחקקת כשאני אחריה.
״לא..בבקשה תפסיק״ היא התפתלה במיטתה כשאני מעליה מדגדג אותה ומנסה לקחת את הטלפון ממנה.
לפתע זה הרגיש כאילו הזמן עצר מלכת,הייתי מעליה כשהיא נושכת בעדינות את שפתה התחתונה.
״אני..אני יכול לנשק אותך?״ מלמלתי בשקט,שאני בספק אפילו אם היא שמעה.
היא הסתכלה עליי והסמיקה,בשנייה שבאתי לקום ממנה,מצטער על המילים שהוצאתי מפי,היא הסתכלה אל תוך עיניי והנהנה בחיוך עדין.
חיוך אדיר נפרש על שפתיי והנחתי את ידי על לחיה הסמוקה,כשאני מתקרב אלייה באיטיות מייסרת,שכמעט והורגת אותי מבפנים.
נישקתי אותה באיטיות וברכות,כשהיא מניחה את שתי ידיה הקטנות סביב עורפי.
כשהתנתקנו מחוסר באוויר חיוך ענקי נפרס על פניי.
ליטפתי את פניה היפות,״אני אוהב אותך״ לחשתי ונשקתי לה ברכות בפעם השנייה.
״גם..גם אני אוהבת אותך״ היא הסמיקה וגרמה לחיוך הענק ממילא שלי לגדול עוד יותר,סוף סוף משהו טוב שקורה לי,אחרי תקופה של המון זמן גרוע.

love hurts 2Where stories live. Discover now