I Can See Your Love Through Your Eyes. Ch-22

878 89 6
                                    

Jaehyun 's POV

" Jaehyun ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ မျဖစ္နိုင္တာေတြဆက္လုပ္မေနပါနဲ႔ေတာ့"

"Taeyong မင္းလိမ္မေနနဲ႔  မင္းမ်က္လုံးထဲကေနငါမင္းအခ်စ္ေတြကိုျမင္ေနရတယ္( I Can See Your Love Through Your Eyes)"

"မင္းအခုျမင္ေနရတဲ့အခ်စ္ဆိုတာကလည္း မင္းအတြက္မဟုတ္ေတာ့ဘူးဆိုရင္ေရာ"

"မေျပာနဲ႔ကြာာ"(shout)

ေဘးနားကခုံေပၚမွာတင္ထားတဲ့ ပန္းအိုးကိုက်ေနာ္ျကမ္းျပင္ေပၚေပါက္ခြဲလိုက္တယ္

"ခြမ္း"

အစိတ္စိတ္အမႊာမႊာကြဲသြားတဲ့ ပန္းအိုးဖန္ကြဲစတခ်ိဳ႕ နဲ႔ပန္းရြက္ဖက္ေတြဟာလည္းအေဝးကိုတစစီလြင့္စင္သြားတယ္

"ငါ့ေရွ႕မွာ အဲ့လိုအေျကာင္းေတြလာမေျပာပါနဲ႔  ငါျကားနိုင္စြမ္းမရွိဘူး   ေနာက္ျပီးအခုအခ်ိန္ကစျပီးငါ့ျပိဳင္ဘက္ျဖစ္တဲ့ Ten ရဲ႕အေျကာင္းကိုေရာ   လာမေျပာပါနဲ႔"

Taeyong အေရးေပးခံေနရတဲ့ Ten ဟာက်ေနာ့္အတြက္အမုန္းရဆုံး နတ္ဆိုးတစ္ပါး

"Jaehyun မင္းရူးေနျပီ"

"ရူးပါရေစ ဒီ့ထက္ရူးသြားလည္းရတယ္။ မင္းငါ့ကိုခ်စ္ခဲ့တဲ့အခ်စ္ေတြကိုနည္းနည္းေလာက္ျပန္ေပးပါလား Taeyong"

"ေတာ္ပါေတာ့။ ငါမင္းကိုခ်စ္ရလြန္းလို႔ရခဲ့တဲ့ဒဏ္ရာေတြကအခုထိေတာင္က်က္ေသးတာမဟူတ္ဘူး။ မင္းေျကာင့္ရခဲ့တဲ့ဒဏ္ရာေတြက Ten ေျကာင့္အနည္ထိုင္သြားတာသိပ္မျကာေသးဘူး"

"----"

"အနည္ထိုင္တယ္ဆိုတာကိုမင္းနားလည္လား Jaehyun. ေရဘယ္ေလာက္ျကည္ျကည္ သူ႕ေအာက္မွာညစ္ေပတဲ့အရာတခ်ိဳ႕အနည္ထိုင္ေနခဲ့ရင္ အခ်ိန္မေရြးအဲ့ေရကျပန္ေနာက္သြားနိုင္တယ္။ မင္းေျကာင့္ရခဲ့တဲ့ဒဏ္ရာေတြလည္း အခ်ိန္မေရြးျပန္ေပၚလာနိုင္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ေဝဝါးေနတဲ့ငါ့အခ်စ္ကိုေတာ့မင္းဘက္ပါလာေအာင္လုပ္လို႔မရေတာ့ဘူး"

"မင္းငါ့ကိုလိမ္လို႔မရဘူး  မင္းအခ်စ္က Ten အတြက္နည္းနည္းေလးမွမဟုတ္ခဲ့ဘူးဆိုတာငါသိေနတယ္ Taeyong"

က်ေနာ့္မွာသူ႔ကိုရွင္းျပႏိုင္ခြင့္ဒီ့ထက္ရွိရင္ေကာင္းမယ္။
က်ေနာ့္မွာအျပစ္ရွိေနမွေတာ့က်ေနာ္ဘာေျပာလို႔ရဦးမွာလဲ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္Taeyong ကိုနည္းနည္းေလးမွလက္လြတ္မခံနိုင္ဘူး

I Can See Your Love Through Your Eyes Where stories live. Discover now