Nominowała mnie dagmara_sadowska ♥
1. Czy pisanie to Twoje jedyne hobby?
Nie, ale jest to jedno z tych 'większych', czy 'ważniejszych'. Po za pisaniem do moich hobby zalicza się czytanie, gra na fortepianie, rysowanie, malowanie, szkicowanie, rafting, gra w piłkę nożną, siatkówkę i koszykówkę, pływanie oraz podróżowanie.2. Czy zgadzasz się ze zdaniem "Bez muzyki nie ma życia"?
Pomimo, że jestem osobą, która zajmuje się muzyką od ponad kilku lat w dość profesjonalny sposób, to śmiem się z tym nie zgodzić. Muzyka otacza nas na każdym kroku, ale nie dla każdego jest tym 'czymś' najważniejszym, 'czymś', bez czego nie może żyć.3. Jak reagujesz na osoby innego pochodzenia, wiary itp?
Hmm... to pytanie bardzo mi się podoba.
Wydaje mi się, że nie reaguje na takie osoby w jakiś szczególny sposób. Wielu moich znajomych jest innej wiary lub pochodzenia. Jeśli chodzi o tematy, które poruszamy to zazwyczaj nie różnią się wiele od tych, na które rozmawiamy z koleżankami ze szkoły, czy pracy. Owszem, czasem rozmawiamy o swoich wiarach, ale nie dlatego aby sobie w jakiś sposób ubliżyć, tylko po to, by poznać swoje religie. Wtedy możemy zobaczyć, jakie są w nich podobieństwa, a co je różni. Sprawy pochodzenia są niemal identyczne. Należę do tych, dla których przy poznawaniu nowych ludzi nie liczy się wiara, pochodzenie, wygląd, wiek czy opinia. Mówię to całkiem szczerze, bo przecież sama mam okropną opinię wśród ludzi, którzy nie zamienili ze mną ani słowa, urodą też nie grzeszę. Jak zwykłam mówić, poznając kogoś nowego to ja, na przestrzeni czasu, wystawiam o tym kimś (osobistą) opinię.
Na światka biorę Nieznana5!4. Co sądzisz o grze "Niebieski Wieloryb"?
*mam ochotę napisać "Jutro 50!", ale to byłoby złe. Bardzo złe.*
Nie zastanawiałam się nad tym... ale sądzę, że to zła gra. Lepiej zagrajcie w "Pou"... albo "Snake" na starej komórce... ewentualnie kupcie Simsy. Tam możecie się wyżyć, a zamiast pozbawić się życia dostaniecie ładną urnę. I nie zajmie Wam to pięćdziesięciu dni.Nominuję:
Aparatka
iPanicked
MirabellaRiddle
Egigwa
Egigwa
dorotaEf
Nieznana5
dagmara_sadowska
I chętnych :)A oto pytania:
1. Jak reagujesz na osoby innego pochodzenia, wiary? (Oryginalnie, wiem 😂)
2. Czy przy poznawaniu nowych ludzi lub zaprzyjaźnianiu się z kimś liczy się dla Ciebie wiek?
3a. Dla fanów Harrego Pottera
*standardowo ;3*
Przychodzi do Ciebie list z Hogwartu. Jak myślisz, do jakiego domu przydzieli Cię Tiara?
3b. Dla innych
Za pomocą krzesła przenosisz się do wybranej krainy z dowolnej książki. Gdzie się znajdujesz?
4. Gdybyś miała okazję spotkać się z jednym z czarnych charakterów, to kto by to był?INFORMACJA
Inne nominacje wciąż czekają w kolejce i NAPEWNO zostaną wykonane :) po prostu troszeczkę mi się ich nazbierało 😂