Dziękuję za nominację Egigwa ♥
1. Ulubiona piosenka.
Sonne - Rammstein.2. Kiedy sprzątasz to robisz to tak po prostu, czy masz jakiś swój rytuał? (np. śpiewasz, bądź tańczysz).
Zacznijmy od tego, że nie sprzątam, ale nie, dlatego, że nie chcę. Po prostu nie mogę, bo od 11 lat choruję na alergię w zaawansowanym stopniu. Między innymi, mam właśnie alergię na roztocza kurzu domowego i ze względu na to muszę unikać odkurzania, trzepania dywanów, czy ściągania/wieszania firan. Po za tym za bardzo nie mam, co sprzątać, skoro ze względu na moją chorobę, nie mogę mieć dywanów, firan ani rzeczy na półce. Taki to już mój los... całe moje życie kręci się wokół alergii - sprawdzanie stężenia pyłków roślin w powietrzu, czytania składu wszystkiego, co zamierzam zjeść lub wypić, wypłukiwanie alergenów z nosa...
Także, wracając do tematu - nie mam żadnych rytuałów przy sprzątaniu, bo tego nie robię.3. Jak lubisz spędzać czas wolny?
Czytam, czytam i jeszcze raz czytam! Książki to całe moje życie i poświęcam im każdą wolną chwilę.
Oprócz tego nałogowo piję kawę, co również zaliczam do spędzania czasu 😋 na grę na fortepianie, jazdę na go-kardach, rafting, pływanie, siatkówkę, koszykówkę, piłkę nożną i podróże także znajdzie się go trochę ;)4. Chodzisz na zajęcia dodatkowe?
Tak, na fortepian, angielski, matematykę, chemię i biologię. Planuję wrócić do pływania w szkółce pływackiej i bardziej "zawodowej" jazdy na go-kardach, ale nie wiem, czy znajdę na to czas.Nominuję:
RozalieMalfoy
Egigwa
dorotaEf
Nieznana5
_Ta_nieznana_
Dagmara_Always
I wszystkich chętnych :)1. W jakich językach obcych potrafisz powiedzieć, choć jedno słowo?
2. Czy masz jakiś swój ulubiony przedmiot, bez którego nie wyobrażasz sobie życia?
3. *standardowo* wróżka przenosi Cię do bajki Twojego dzieciństwa. Stajesz się głównym bohaterem i masz możliwość zmiany fabuły. Do jakiej bajki przeniesie Cię wróżka? Czy zmieniasz w niej coś? Jeśli tak, to co?
4. Gdybyś miała możliwość przeniesienia się do dowolnej epoki za pomocą długopisu i bez możliwości powrotu za pomocą tego samego przedmiotu to zrobiłabyś to? Oczywiście w wybranej epoce istniałby inny przedmiot, który przeniósłby Cię do naszych czasów, ale musiałabyś go znaleźć.