Prolog

856 62 9
                                    

08.04.2017

Vilde Lien Hellerud (25) została znaleziona martwa w swoim apartamencie.

Ostatnio o Hellerud było głośno, gdy na jaw wyszedł jej konflikt z członkiem ekipy pracującym na planie z aktorką. Według anonimowego źródła Hellerud próbowała fabrykować dowody o romansie członka ekipy z jedną z aktorek, by główna rola przypadła właśnie jej. Sama Hellerud to zdementowała, jednak według naszych źródeł aktorka nie była bez winy. Na razie nie wiadomo, co było przyczyną śmierci aktorki.

09.04.2017

Według najnowszych doniesień Vilde Lien Hellerud popełniła samobójstwo. Jej agent nie udzielił dotychczas żadnego komentarza, jednak osoba z otoczenia aktorki powiedziała, że Hellerud od dłuższego czasu zmagała się z depresją i nie wykluczone, że właśnie to było przyczyną odebrania sobie życia.

10.04.2017

Doniesienia się sprawdziły. Oficjalnie możemy poinformować, że dwudziestopięcioletnia Vilde Lien Hellerud popełniła samobójstwo w swoim apartamencie. Aktorka, która grała drugoplanowe role na Broadwayu, bardziej znana była ze skandali, które sama wywoływała. Najgłośniejszą sprawą było, gdy opublikowała bloga dziennikarki Noory Saetre – Magnusson, który opisywał prywatne życie przyjaciół Saetre, w tym samej Hellerud.

11.04.2017

Rzecznik prasowy Vilde Lien Hellerud podczas konferencji poinformował, że w najbliższym czasie zostanie wydana biografia jego klientki, która wyjaśni wszystkie wątpliwości. Jednocześnie poprosił, by uszanować rodzinę Hellerud, bo przechodzi ona obecnie bardzo ciężki okres.





_______________

Przed Wami 2 część Skandalu! Prolog, który jest "zlepkiem" nagłówków z portali plotkarskich, pokazuje o czym będą następne rozdziały. Mamy przeskok w czasie, a co za tym idzie u niektórych bohaterów pewne sprawy się pozmieniały. Co dokładnie mam na myśli? Przekonacie się za jakiś czas.

Mam nadzieję, że ten krótki prolog Wam się spodobał albo przynajmniej zaintrygował, albo cokolwiek, byleby wzbudził w Was jakieś emocje

Skandal 2 |SKAM|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz