Prolog

984 119 51
                                    

Spuneți-mi unde există propoziții fără sens.

Travis

- Travis, ai putea sa îmi explici de ce a decăzut Imperiul Aztec? a întrebat profesoara de istorie, probabil încruntându-se la mine prin ochelarii ei groși.

- Huh? am murmurat, scăpând din mână stiloul pe care îl învârteam între degete.

Nu eram inconștient de privirile pe care le primeam. Practic, toată clasa îmi făcea găuri în cap chiar acum.

- Aztecii, Travis. Știi ceva despre ei, nu-i așa? doamna Smith a continuat, evident distrându-se.

M-am încruntat scurt la ea. Cum îndrăznește să mă aleagă pe mine?! Asta este ceea ce fac profesorii de fiecare dată: aleg pe cineva care nu știe, evident, nimic despre ce vorbesc ei. Mi-am îndreptat privirea spre ceilalți elevi. Nu-i puteam oferi profesoarei satisfacția să fie privită de mine. Ei s-au întors repede la locurile lor. Am început să simt un rânjet formându-mi-se pe buze. Nimeni nu voia să vadă partea rea a lui Travis Witham.

- De fapt, chiar nu știu, am spus neinteresat, jucându-mă cu o șuviță de păr blond din fața ochilor mei.

Nu știu răspunsul, deci bateți-mă.

- Asta a fost tot ce a trebuit să aud, a spus doamna Smith, încrucișându-și brațele peste piept. A zâmbit scurt în timp ce își ajusta ochelarii. Clasă, pagina 56, exercițiul 3, a spus după aceea.

M-am încruntat la ea. Chiar scap cu asta atât de ușor? Nu mă încred prea mult în doamna Smith. Probabil este diavolul reîncarnat. Am ridicat din umeri. În fine, o să aflu oricum destul de curând.

Clasa se mișca mai încet sau poate eram doar eu. Dar nu m-am putut abține să nu mă întreb ce s-a întâmplat mai devreme cu doamna Smith. Chiar o să mă lase să scap așa? M-am întrebat de multe ori în timpul orei. Hm, oare care ar putea fi cea mai rea revenire a sa?

Poate un avertisment pentru părinții mei? Nu e prima dată când s-ar fi întâmplat oricum...

Detenție? Posibil...

Clopoțelul care anunța următoarea oră nu a sunat cu mult timp după aceea. Mi-am strâns cărțile, ezitând. Stiam că ceva se apropie. O puteam simți. Poate dacă m-aș grăbi puțin doar cât să uite...

- Witham.

Știam eu.

- Vei fi meditat de Alexander, a spus doamna Smith, aranjându-și ochelarii înainte de a-mi da o privire serioasă.

Vorbesc serios când spun că nu știu ce are împotriva mea. Bine, sari peste temele predate târziu și obrăznicia mea din clasă și vei realiza că am fost un elev perfect.

- Știu că ai impresia că nu-ți trebuie, dar ești fără speranță si mă tem că vei pica, a spus, aranjând teancul de rapoarte de pe birou.

M-am încruntat. Nu există posibilitatea să pic. Primeam 7 pe linie aici. Mi-am dat ochii peste cap. Nu eram îngrijorat în mod special de partea cu meditațiile. Puteam să sperii foarte ușor orice pămpălău mi-ar fi fost atribuit, dar numele se potrivea ciudat în mintea mea... cine naiba e Alexander?

Nerd Alert {tradusă} • bxb • Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum