Capitolul 5

486 77 21
                                    


Spuneți-mi dacă există fraze fără sens.

Travis

— Ce ai făcut?! a strigat Sam cu un ton neobișnuit de ridicat pentru vocea ei, răsturnând o farfurie cu cartofi prăjiți pe toată masa.

— Calmează-te! a spus Jonah, adunând cartofi prăjiți din părul lui.

— Tu ai auzit-o? a spus Sam, scăzând intensitatea vocii ei și privind-o pe Sky cu o furie aparentă în ochii ei.

— Oh haide, doar l-am invitat la petrecerea ta, a spus Sky.

Și-a lăsat capul să-i cadă pe palme în frustrare. Masa era supraîncărcată azi; au fost aduse scaune de la alte mese pentru a face loc.

— Ați auzit-o? La naiba, ați auzit-o?! a strigat Sam.

Fața ei s-a colorat în nuanța de roșu a unei tomate. Urechile mă dureau. Putea vorbi mai tare decât atât?!

— E doar o petrecere, s-a apărat Sky calmă.

— O petrecere pentru care nu am trimis invitații încă! a explicat Sam, bosumflându-se.

Exceptând comentariile lui Jonah și ale lui Sky, Sam era practic ignorată. Toată cantina trimitea mesei noastre priviri întrebătoare, majoritatea din partea lui Alex. M-am uitat la masa lui cu colțul ochiului, întrebându-mă cum de nu l-am remarcat până acum. Citea o carte (ca de obicei), iar parul lui șaten închis îi cădea pe frunte. Am zâmbit când a suflat câteva șuvițe din ochii lui. A fost... drăguț, bine? Copilul de dinainte stătea lângă el și scria fanatic într-un caiet. Poate o temă predată târziu?

  — Tipule, întoarce-te la noi, l-am auzit pe Jasper spunând în timp ce eram scuturat violent.

— Sunt aici, oprește-te! am zis eu, îndepărtând mâna lui Jasper de pe umărul meu.

— Acum un minut, nu erai aici, a comentat Jonah și mi-a oferit o privire ciudată.

L-am ignorat, luând niște cartofi de pe farfuria mea. Este destul de ciudat că Alex m-a făcut să mă simt amuzant; nu este nevoie să le spun și lor.

— Oricum... Travis, spune-i lui Sky că nu este drept! a scârțâit Sam, făcându-mă să mă uit în sus la ea. De ca mă băga și pe mine în asta?

— Sam, treci peste, doar am să mă asigur că nu dai peste el la petrecere, a spus Sky, dându-și ochii peste cap.

Nu puteam să fiu de acord mai mult. Sam se comporta ca un bebeluș cu toată situația asta.

— Sunt de acord cu Sky, am zis eu și Sam a oftat învinsă.

— Bine, doar tine-l departe de mine! a cedat ea și s-a întors la telefonul ei BlackBerry – tipic.

Restul zilei a trecut repede chiar dacă orele au fost plictisitoare. Jumătate din timp n-am făcut decât să mă întreb de ce nu aveam nicio oră cu Alex. Vreau să spun... Sky are literatură și arte cu el.

Nerd Alert {tradusă} • bxb • Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum