Capitolul 2

490 86 12
                                    

Spuneți-mi dacă întâlniți fraze fără sens.

Travis

- Capul jos! a strigat Sam din celălat capăt al raionului în timp ce o pungă de chipsuri de cartofi a zburat prin aer.

- Hei! am spus, prinzând punga din reflex.

Sam doar mi-a scos limba și s-a întreptat spre următorul raion.

- Fata aia e nebună, a spus Jonah.

Eu am dat din cap în semn de aprobare și am băgat punga de chipsuri în cărucior. Mall-ul era destul de aglomerat, fiind sfârșit de săptămână și toate cele.

- Încă trebuie să mai luam Monsters și Dr. Peppers, a continuat ea, legănându-și părul negru în coada de cal înspre noi.

- Credeam că adunarea e aici, în mall, a protestat Jonah, aruncându-și mâinile în aer, dar Sam era deja pe culoarul principal, mergând spre alt raion.

- La naiba, unde sunt Jasper, Sky și Tony când ai nevoie de ei?! a spus Jonah, atingându-și pielea fină a capului înainte să înceapă să mute căruciorul.

- Undeva prin Walmart, am răspuns și m-am oprit la un raft ca să iau niște pachete de tic-tac.

- Ce faci? a întrebat el și am putut simți cum iritarea i se strecoară în voce.

- Um, cumpărături, am murmurat, ridicând din umeri.

Jonah și-a dat ochii peste cap, iar eu am luat cam trei pachete de tic-tac și câteva pachete cu gumă de mestecat. M-am uitat pe deasupra raftului la care mă oprisem și am realizat surprins că recunoșteam acel păr șaten familiar.

- Travis, tipule, cumperi alea sau nu? m-a întrebat Jonah, scuturându-mi umărul.

Am cam clipit foarte des înainte să rostesc un foarte confuz huh. Jonah și-a dat ochii peste cap înainte să ia pachetul de gumă din mâna mea și să privească după raft.

- Ăla e Alexander? a întrebat el, cumva interesat.

- Presupun, am răspuns, încă holbandu-mă la spatele unui pulover maro pe gât; coama de leu parând a-i atinge umerii în timp ce stătea pe vârfuri pentru a ajunge la ceva de pe ultimul raft.

După câteva minute de holbat inutil, Jonah mi-a strâns umărul fără cuvinte în încercarea de a mă face să mă mișc.

- Haide, trebuie să-i prindem pe ceilalți! a explicat el.

M-a tras încet de lângă raft și eram cât pe-aci să-i urmez exemplul înainte să văd un tip venind lângă Alex.

- Stai! am spus, îndepărtând mâna lui Jonah de pe umărul meu.

L-am auzind cum geme în spatele meu, dar nu prea mă interesa ce credea el în acel moment. Încă privindu-l pe Alexander de după raft, am luat o gură mare de aer în timp ce el s-a întors rânjind spre acel tip.

Nerd Alert {tradusă} • bxb • Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum