Capitolul 11

241 32 14
                                    



   Spuneți-mi dacă există fraze fără sens.

Alexander

  — S-a întâmplat ceva? m-a întrebat Sky când mi-am sprijinit dintr-odată capul de masă.

  Era ora prânzului și am reușit să-l evit pe Travis toată ziua până acum...

  — Alexander, trebuie să vorbesc cu tine, am auzit vocea lui Travis.

  Mi-am strâns ochii, închizându-i, fiind destul de sigur că a ajuns deja la masă. Îl împiedica să vină și de asta mi-am lăsat capul pe masă.

  — Nu mă ignora, Alexander! a gemut Travis în frustrare.

  A urmat un pumn în masă. Nu este deloc genul meu să fug de probleme, dar evenimentul de marți încă mă bântuia.

  — Uite, poate pur și simplu nu are chef de vorbă, a început Sky înainte să fie scoasă cu răutate din ecuație.

— Nu te băga în asta, Sky! a strigat el.

Am gâfâit, simțindu-mă brusc ridicat de umeri.

— Trebuie să vorbim, a cerut Travis, zgâlțâindu-mi umerii.

— Ia-ți mâinile de pe mine! am strigat și eu, alungându-i mâinile de pe umerii mei.

  O încruntătură se juca pe fruntea mea cât timp îmi aranjam puloverul. M-am întors să mă uit cu dispreț la el înainte să mă întorc înapoi la cartea deschisă a lui Paul de pe masă.

  — Acum dacă nu te superi, îl ajut pe Paul pe ceva, am spus, dându-i o privire acră lui Travis.

  Gura lui s-a deschis, dar si-a închis-o fără să spună nimic. I-a oferit lui Paul o privire răutăcioasă înainte să plece ca o furtună.

  — Ce naiba e cu el? m-a întrebat Sky, întorcându-se să fie față-n față cu mine.

  Cârlionții ei roșcați erau prinși în spatele unei bandane gri. Pistruii ei dovedeau că n-a folosit niciun fel de fond de ten sau pudră.

  — Paul, arăți de parcă mai ai puțin și leșini. Știi, Travis nu e atât de înfricoșător, a spus Sky, luându-i mâna într-a ei peste masă.

  M-am întors cu fața la el, oferindu-i o privire plină de păreri de rău. Paul părea foarte speriat de oricine din grupul lui Travis, cu excepția lui Sky, desigur.

  Prânzul s-a terminat și m-am îndreptat în curând spre clasa mea de fizică avansată. Slavă cerului că nu aveam nicio clasă cu Travis. Restul zilei mele a decurs bine, în afara unei scurte întrevederi cu Sam. Am îndepărtat-o rapid, dar am găsit un bilețel de la ea în rucsacul meu mai târziu.

  Trebuie să vorbesc cu tine. Ne vedem în parcare după școală.

  Sam

   Știu că nu ar trebui să mă duc, dar doar am nevoie să mă joc puțin cu ea ca să mă simt puțin mai bine. Am trecut pe holul școlii, ocolind drumul spre vestiarul lui Travis. Mi-am luat toate cărțile înainte de ultima oră intenționat ca să nu trebuiască să mă aventurez pe acolo după școală.

Nerd Alert {tradusă} • bxb • Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum