masallarda hayatın acımasızlağından bahsetmiyorlar.
ailenin iyi sevenleri ayırmaya çalışanların olduğundan bahsedşyorlar.yada kötülüğün cezasız kalmıyacığını anlatıyorlar. ama eli sopalı bir peri anneyi nerde bulabiliriz kimse
bize anlatmıyor.
sadece bir peri anne beliriyor ve güzel kıza yardım ediyor.masallarda prensin aslında kötü yanlarının olabileceğini hiç söylemiyor.
ayaza sanki nişanlanan benmişim gibi davranmıştım. yüzüklerimizin olduğu kolyeyi taktığını
ve boynundan çıkarmadığını ceylin abla söylemişti.sanırım ceylin abla benim sopasız ama çok zeki peri annem.
ona bir hasta olarak gidip her şeyi anlatmış ve rahatlamıştım.
iş prosedürü gereği benim hakkımdaki hiç bir bilgiyi başkasına veremezdi aksi taktirde hapis cezası alırdı.ama ondan başkasınada anlatamazdım halimi.
neyseki o bana ayazın nasıl olduğunu anlatıyordu.
onun iyi olmadığını bilmek beni üzsede beni bırakmıyacağını söyledikten sonra artık bir şeyler yapamaya
karar vermiş ve daha önce ceylin ablayla konuştuğumuz planı uygulamaya başlamıştım.eğer ayaz beni gerçekten seviyorsa benim için geri gelirdi ve bende onu affederdim. böylece ödeşmiş olurduk.
onun benden gizli ailemle yaptığı plana karşılık bende ona yapmıştım bir plan.ama benimki onun beni gerçekten seviyorsa bırakmaması içindi. ve benimde bunu anlayıp onu affetmem içindi.
tek umudum onun dönüeği zamanı beklemekti.eğer gecikirse ben amerikaya giderdim oda burda kendi hayatına devam ederdi.
eylül hanım için her şeyi ayarladıktan sonra onu kendi evime getirdim.
aras beyin sevgili nişanlısı ve iyi bir dostumdu kendisi.
başta beni istememiş olsada ayazı öğrenince bana karşı tüm davranışları birden değişmişti.
işte belediğim o gün gelmişti.sabah olmuş ve iki gün geçmişti.
herkes nişana geliyordu. benim ailem ve onun ailesi. herkes koşulsuz benim isteğimle geliyordu.
herkes ayaza nişana gittiklerini söylüyorardı.ceylin abla ve tayfun abi hariç. çünkü onlar ayaza hazırladığımız plana uygun şeyler söylüyorlardı.
ya ayaz beni unutacaktı bu gün yada alıp götürücek ve birdaha bırakmicaktı.
herkes yerlerini almıştı ben ve eylül odada bekliyorduk.gelir mi sence nazlı??? dedi eylül.
ceylin abla bana ve eylüle bakıp camdan dışarıya baktı.bilmiyorum eylül.yüzükleri boynumdan çıkardım ve elimin içine aldım.
bir ses bu yüzükleri boynundan çıkardığı gibi senide çıkardı hayatından diyordu.
yüzükler içimi yakıyordu.
ya gerçekten sevmiyorsa. gerçekten bu kez bittiyse her şey.
ozaman ben ne yapacaktım?.
ayazı bırakıp amerikaya gerçekten gidebilecekmiydim?
kaşbim kulaklarımda uğulduyordu sanki.içimde eriyen dağlar vardı. ve nefes almamı zorlaştırıyorardı.
gözlerime biriken yaşları geri itsemde onları daha nekadar tutabilirdim bilmiyordum.otur ve rahatla. gelicektir dedi ceylin abla.
ya gelmezse abla? ozaman ben kırık bir kalple nasıl yaşarım? dedim.
YAZARDAN KONUŞMA BİRAZ.
BÖLÜM KISAYDI. VE ÇOK BEKLENTİ VAR.
SADECE ŞUAN NAZLININ İÇİNDE BULUNDUĞU DURUM BU. BUNU GÖRMENİZİ İSTEDİM.
DİĞER BÖLÜM AYAZIN AĞZINDAN ONUN GÖRÜŞÜYLE OLAYLARA BAKIŞ OLACAK.
VE ONUN AĞZINDAN AŞKLARINA BİR BAKIŞ OLACAK.
VE SONUÇ DA OLACAK. AYAZIN HİSSETTİKLERİ ACISI VE NAZLIYA GİDİP GİTMEYECEĞİNİ
OZAMAN HEP BERABER ÖĞRENECEĞİZ.
ÖZELLİKLE YORUMUNU BEKLEDİĞİM BAZI KİŞİLER VAR.
ONLARIN YORUMLARINI GÖRÜNCE MUTLU OLUYORUM. BİR SONRAKİ BÖLÜM İKİ GÜN İÇİNDE GELECEK.
GENELLİKLE İKİ YADA ÜÇ GÜN ARAYLA GELİYOR BÖLÜMLER
İYİ OKUMALAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
evlilik mi? ben mi ¿♡¿
Humorevlenmek istemeyen bir kız ve onu evlindermeye karar vermiş bir aile... kader mi yoksa tesadüfler bağı mı yaşananlar? ask mi gurur mu tercihiniz??? Bir Oyun mu gerçek aşk mı. ayni yatakta iki aşık ........ biri sarılmayı isterken diğeri kolların...