ayazın ağzından.......evet inci umarım beni iyice anlamışsındır.
sadece nazlı görsün istiyorum yani abartılı davranmak istemiyorum. dedim
inci dediklerimi duydun mu? dedim.
tama ayaz duydum. kaç kere söyliceksin. çocuk yok karşında dedi inci.ailemizin bulunduğu masaya doğru ilerledik.
ailem inciye kzıgın bakışlar atıyordu.ya nazlı nerdeydi. ceylin abla onu getirecekti. nerdeydi bu kız?
çalan telefonla incinin kulağına yaklaşıp ben hemen geliyorum dedim ve yanından ayrıldım.
efendim mahir dedim.
ayaz bey biz geldik arabalar hazır. sizi arka kapıda bekliyoruz istediğiniz an ön kapıya geçiş yapıcaz dedi.
tamam mahir bu yardımlarınızı unutmicam dedim ve telefonu kapattım.incinin yanına gittim.,
karşımda burağın koluna girmiş nazlı ve diğer yanındada ceylin abla vardı.burak akıllanmicaktı galiba kaç kez nazlıdan uzak durmasını söylemiştim oysaki...
inci nazlının yanına gidiyoruz dedim ve inci koluma girip benimle beraber yürüdü.nişanlanıyormuşsunuz hayırlı olsun.. dedim nazlının gözlerinin içine bakarak söylemiştim her şeyi.
burak gidelim lütfen dedi nazlı sesi kırgın ve bitkin çıkıyordu.
nazlı neyin var? dedim dayanamayıp.kalbim var ayaz bey. sizin taşlaşmış kalbinize inat benim her şeyi hisseden bir kalbim var dedi nazlı.
buda nedemekti şimdi.? ayrıca o bana neden ayaz bey demişti.
nazlı... dedim ama beni duymamış gibi yürümeye devam etti.
elbise üstünde kayıyor gibiydi.sana baya kızgın dedi inci.
kim ? dedim boş bulunup.
kim olacak nazlı tabiki. neden kalbim var dedi sanıyorsun? kalbini kırdığını söylemeye çalııyordu dedi inci.ona baktım gerçekten bunu mu söylemeye çalışıyordu.
ben nasıl anlayamamıştım bunu?
nereye gidiyor şimdi bu kız? dedim kendi kendime.
nereye olabilir ayaz ? dedi ceylin ablambilmem nereye gidiyor. dedim bavulunu almaya evine daha sonra gelicek nişana. dedi ceylin abla.
ne ? dedim birden herkes dönüp bize bakıyordu.yalnız konuşalım mı? dedi ceylin ablam.
kaşlarıyla inciyi işaret ediyordu ceylin abla.
anlaşıldı ben masadayım ayazcım dedi inci ve gitti.
ne kaş göz işareti yapıyorsun bana abla ? dedim kızarak.
kafama bir tane vurup sen bu kıza kendi affettirmek değilmiyi amacın ha!!! diye bağırdı ceylin abla.
üstüme doğru yürüyordu ve ben korkudan geri geri gidiyordum.affetirmekti abla dedim korkarak.
ne halt yemeye yanında başka kızlarla geliyorsun ayaz haaa!!!! diye tekrar bağırdıbeni çok korkutuyordu. ceylin ablanın sağı solu belli olmuyordu ki?
ben geri geri yürüdükçe o üstüme doğru geliyordu.
abla biraz kıskandırmak istedim sadece. hem nazlıyı kimseye vermem biliyorsun.. dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
evlilik mi? ben mi ¿♡¿
Humorevlenmek istemeyen bir kız ve onu evlindermeye karar vermiş bir aile... kader mi yoksa tesadüfler bağı mı yaşananlar? ask mi gurur mu tercihiniz??? Bir Oyun mu gerçek aşk mı. ayni yatakta iki aşık ........ biri sarılmayı isterken diğeri kolların...