uyandığımda ayaz odaya giriyordu.
bende seni uyandırmak içim gelmiştim. hakvaltı hazır dedi gülümseyerek.dışarda kimse yok değil mi? dedim.
hayır yok herkes kahvltı masasında dedi şaşkınlıkla.
ayazın kapısından dışarıya başımı uzattım ve koşup yan odaya girdim.
ayaz bu halimi görünce öyle çok gülmüştü ki
kapıyı açmadan '''ayaaaaz''' diye bağırmıştım beni utandırmak zorundaydı sanki.
oda birden susmuştu tabi. akıllı adam yoksa başına daha çok iş gelicekti biliyordu.
yeşil uzun kollu uzun bir elbise giydim. elflerin giydiği türdendi
ama ayazın nenesi çok zevkliydi emşnim bu ebise pahallıydı.saçlarımı arkada bir tokayla tutdurup açık bıraktım. elbisede kıvrımlı işlemeler vardı. hafif göz makyajı yapıp
kahvaltı için herkesin yanına gittim.niye uyandın kızım dinlenseydin biraz dedi nene.
ayaz uyandırdı nene dedim hemenşikayet edip ayaz başını kaldırıp bana baktı
sonra yediği lokma boğazını aldı ve öksürmeye başladı.
onunla beraber herkes önce ayaza sonra bana baktı.anlaşıldı oğlanın boğulma nedeni çok güzel olmuşssun kızım dedi dedesi.
teşekkür ederim sultan nene sayesinde dedim.beğenmene sevindim dedi oda gülerek.
hadi oturda karnını doyur dedi ayaz.
sen söylemesn yemicektim aç kalıcaktım zaten ayaz dedim.
oda güldü.
odanızın kapısı kilitli dedi bir hizmetli kız bana.
evet dedim şaşırarak.
odaları genelde kitli tutmayız temizlik için soruuyor dedi ayaz.gerek yok temizliğe dedim.
kız bana sinirle baktı her odayı temizliyoruz onun için sordum dedi
oda dağınık değil din kullanmadım zaten şimdi izin verirsen kahvaltı yapıcam dedim.sinirle kıza.
özür dilerim dedi kız birden afallayarak.
sen dün nerde yattın dedi nene bana fısıltıyla.
ayaz ben arabayı hazırlamalarını söyliyim çıkarız birazdan dedi bana ve gitti.
masada sultan nene ve iki hiztçi kız kenarda bekliyordu ve ben kalmıştık.
dün gece nerde uyudun kızım dedi nenesi baayaz bana kendini afettirmeye çalışıyor dedim gülümseyerek.
yoksa dedi nenesi .yok nene yok öle bir şey değil. dedim hemen kızlarda kıkırdayıp durdu.
diğer kız gelip sinirle beni süzdü.
hiç yakışmamış dedi arkadaşlarına sesini duyurmaya çalışarak.
ayaz dün yatağımı güllerle doldurmuş bende gülleri atamadım. ayazın odasında kaldım dedim.
kerataya bak sen seni odaya almak için ne oyun yapmış dedi gülerek.merak etme nene ayaz koltukta uyudu dedim fısıltıyla. . aslında doğru değildi.
ama neneye bunu söylersem bana ve ayaza çok kızar gibi geliyordu.
nene dediklerimi duyunca çok gülmüştü.odayı da o yüzden mi kilitledin dedi nene.
kimse güllere dokunsun istemiyorum ben gelince hallederim dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
evlilik mi? ben mi ¿♡¿
Humorevlenmek istemeyen bir kız ve onu evlindermeye karar vermiş bir aile... kader mi yoksa tesadüfler bağı mı yaşananlar? ask mi gurur mu tercihiniz??? Bir Oyun mu gerçek aşk mı. ayni yatakta iki aşık ........ biri sarılmayı isterken diğeri kolların...