Interview

2.1K 85 9
                                    

"Det skal du ikke tænke over, Martinus. Jeg skal nok klare mig." "Men Maria, jeg tænkte på om du...

Kap. 15
"Maria, jeg tænkte på om du ville med til interview i Oslo i morgen. Altså det er kun, hvis du har lyst. Der er bare mange fans, som har fundet ud af, at vi kender dig. Så vi har snakket med far om, at det var bedst de fandt ud af det, inden der kommer rygter." Det kom lidt som et chok. Egentlig havde jeg overhovedet ikke lyst, men hvis nu at det var det bedste? Hvad ville de overhovedet sige? "Men hvad vil i overhovedet fortælle dem?" det kom måske lidt hårdt ud, jeg var nok bare chokeret. "Nok bare at du er en af vores gode veninder, så derfor vil de nok se lidt mere til dig." Wow, 'god veninde' det gjorde mig på en måde glad, men også rigtig trist samtidig. Jeg er da selvfølgelig glad for, at være en af deres gode veninder, det er der jo ikke mange der oplever det. Men alligevel ville jeg jo også gerne være mere end det. "Er der noget galt i det" spurgte han bekymret. "Nej, overhovedet ikke" Fløj det hurtigt ud af mig. "Så du tager med?" Egentlig har jeg slet ikke lyst til at tage med, jeg vil ikke være kendt, og jeg vil ikke være kendt som 'Marcus og Martinus' gode veninde'. Men alligevel sagde jeg ja, og her sidder jeg på vej til Oslo. Der var langt – meget langt. Men det var nu meget hyggeligt alligevel, for man kan ikke andet end at have det sjovt, når man er sammen med de to drenge. Hvad de ikke kunne lave i en bil. Alt fra sjove ansigter til kolbøtter. Der var ikke noget der ikke kunne laves i den sorte bil. Og inden jeg vidste af det, så var vi i Oslo. Interviewet skulle foregå hos Sony Music. Så der var derfor ingen tvivl om, at det ville komme ud til mange mennesker. Nervøsiteten spredte sig i mig. Var jeg overhovedet klar til det er? En ting var i hvert fald sikkert, det her interview ville ændre hele mit liv. En mand førte os ind i et lille rum, hvor der stod en stor sofa. Der skulle drengene sidde. Bagved kameraet stod Kjell-Erik og jeg. Interviewet startede og drengene svarede på en masse spørgsmål. De var blevet stillet af fans. Vi skulle være stille, men alligevel kunne jeg ikke lade være med at slippe et lille grin ud engang i mellem. Martinus kiggede tit hen på mig og smilte. Jeg smilte selvfølgelig tilbage, mens interviewet fortsatte. Endelig kom vi til sidste spørgsmål. Jeg var ret glad, for der havde ikke været nogen spørgsmål om mig – endnu. Den tanke nåede kun lige at strejfe mig, da drengene får spørgsmålet "Har i et godt øje til en for tiden?"

HEEJ! Hvor er det sindssygt, jeg har snart ramt 6k!! tusind tak! vote for nyt kapitel:))
- Frederikke <33

Babysitter | Martinus Gunnarsen (Afsluttet)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora