Ντριννν ντρινν.... Ο σκάσε πια! Κάθε πρωί τα ίδια.... Ντριν και ντριν άλλη δουλειά δεν έχεις;;; 😂 τι λέω θεέ μου μιλάω στο ξυπνητήρι τελειαα... Η ώρα είναι 8 παρά 10...8 παρά 10;;;;;;;; όχι όχι γρηγορααα σήκω Εμμυ σήκω...Αφου σήκωσα το υπέροχο κορμι μου από το μαλακό κρεβατάκι μουυυ 😍 πήγα στο μπάνιο,επλυνα το πρόσωπο μου, βούρτσισα τα δόντια μου και χτένισα τα καστανόξανθα μαλλιά μου... Πήγα στην ντουλάπα και αφού διάλεξα ένα μαύρο τζιν με πολλά σκισίματα και μια άσπρη κοντομάνικη μπλούζα πήρα την γκρι ζακετα μου έβαλα το αγαπημένο μου άρωμα πήρα το κινητό και την τσάντα μου και ξεκίνησα γρήγορα για το σχολείο αφού η ώρα ήταν ήδη 8 και 10... Αφού έφτασα επιτέλους σε αυτήν την μαλάκια που λέγεται σχολείο βρήκα την κολλητή μου την Άννα... Αρχίσαμε να λέμε τα νέα μας και είπαμε το βράδυ να βγούμε μιας και είναι Παρασκευή... Οι ώρες στο σχολείο πέρασαν βασανιστικά αργά μιλώντας για διάφορα θέματα με την Άννα μέσα στο μάθημα, με πολλές παρατηρήσεις από τους καθηγητές και στα διαλείμματα πλάκες και με την υπόλοιπη παρέα.... Και ναι το κουδούνι χτύπησε και όλοι σηκώθηκαν με γρήγορες κινήσεις να μαζέψουν τα πράγματα τους και να φυγουν αγνοώντας τον καθηγητή που μας έλεγε να μην φύγουμε ακόμα καθώς δεν είχε τελειώσει την παράδοση... Μα τι νομίζει πως θα καταφέρει;; ήταν το κουδούνι σχολασματος της Παρασκευής ποιος θα καθόταν μέσα; βασικά υπάρχουν τέσσερα κορίτσια που έκατσαν... Τα φυτά της τάξης αλλά ναι αυτά δεν μετριούνται... Αφού φύγαμε από το σχολείο πήραμε τον δρόμο για τα σπίτια μας, εγώ με τα ακούστηκα μου ακούγοντας ποτέ ήρεμες μπαλάντες και πότε Ιρατους... Ο ναι αυτή είμαι έχω δυο προσωπικότητες και δεν ξέρω πια προτιμώ... Την μια θέλω να γράψω σε όλους τους τοίχους που υπάρχουν ομορφαινοτας κάθε μουντό σημείο και από την άλλη είμαι ένα γλυκό κοριτσάκι που ακούει ήρεμα τραγούδια κοιτοντας το ταβάνι... Τι να πεις ή αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα να έγραφα συνέχεια σε τοίχους γκράφιτι η ακόμα και στιχάκια βγαλμένα από μέσα μου.... Να παίζω μποξ και άλλα τέτοια αλλά μόνη μου;;; Έχω γράψει αρκετες φορές σε τοίχους διαφορά στιχάκια με τσιλιαδωρο την Αννα αλλά δεν μου φτάνει αυτό, εγώ θέλω να μάθω να κάνω γκράφιτι... Κάτι τέτοιο όμως απαιτεί να αφιερώσεις ώρες από τις νύχτες σου μαζί με κάποιον που να ξέρει να σου μάθει... Θέλω να το ζήσω αυτό... Την περιπέτεια της νύχτας... Αλλά προς το παρόν ας κανονισω με την Άννα για την ώρα που θα βγούμε το βράδυ... Αφού κανονίσαμε ότι στις 10 θα πάμε στο στέκι μας που είναι μισή ώρα πιο μακριά από το σπίτι μου με πόδια χαιρετηθήκαμε και πήγαμε στα σπίτια μας... Μόλις μπήκα μέσα πέταξα την τσάντα μου και παρήγγειλα πίτσα μιας και μου είχαν τελειώσει τα φαγητά της μαμάς και εγώ βαριομουν να φτιάξω κάτι... Έκατσα στον καναπέ βλεποντας τηλεόραση και τσεκαροντας που και που τα σοσιαλ μίντια μου και κυρίως το ινσταγκραμ...και ναι η ώρα που περίμενα εφτασεεε.... Ήρθε η πιτσααα.... Έτρεξα πήρα λεφτά και άνοιξα την πόρτα...
Εγω: γειαα
Ντελιβερας: γεια σου ορίστε η πίτσα σου...
Εγώ: ευχαριστώ πολύ
Και αφού τον πλήρωσα έφυγε και εγώ έκατσα να απολαύσω την πίτσα μου... Έπεσα να κοιμηθώ.... Όταν ξύπνησα είχε σχεδόν νυχτώσει έξω... Πόσο μ'αρέσει η νύχτα.... Είναι κατι τέλειος διαφορετικό και μυστηριώδες... Τέλος πάντων η ώρα είναι 8 οπότε καλύτερα να μπω για ένα γρήγορο μπάνιο και να αρχίσω να ετοιμάζομαι... Αφού μπήκα στο μπάνιο και έπεσε το καυτό νερό επάνω μου χαλάρωσα κατευθείαν κάτι που με έκανε να καταλάβω ότι δεν θα βγω συντομαα... Μετά από σαράντα λεπτά είπα να βγω... Πήρα μια πετσέτα για το σώμα και μια για τα μαλλιά και τις φόρεσα... Βγήκα από το μπάνιο και πήγα μπροστά από την ντουλάπα... Αντε να βρω τι θα βάλω πάλι ρε γαμωτο... Σίγουρα κάτι μαύρο πάντως αφού είναι το αγαπημένο μου χρώμα... Περνούσε η ώρα και εγώ δεν είχα σκεφτεί καν αν θα βάλω φόρεμα η παντελόνι... Για αυτο πήρα τηλέφωνο την Άννα... Μετά από δύο χτυπήματα το σήκωσε... Γρήγορη σκέφτηκα...
Α(ννα): έλα ρε
Ε(γω): ρε θα βάλεις φόρεμα η παντελόνι;
Α: φόρεμα
Ε: οκ ευχαριστώ τα λεμεε...
Α: Οκκ γειαα... Α Έμμυ 9:30 να είσαι έτοιμη θα περάσω να σε πάρω...
Ε:οκκ
Και αφού το κλείσαμε άρπαξα μια μαύρη με άσπρη φούστα σχετικά κοντη και μια μαύρη μπλουζα μέχρι τον αγκώνα είναι το μανίκι και τα φόρεσα... Φόρεσα επίσης ένα κολιέ και τα μαύρα μποτάκια με τακούνι μου, το αγαπημένο μου άρωμα, βάφτηκα ελαφριά τονίζοντας μόνο τα χείλη με ένα σκούρο κραγιόν... Στέγνωσα και ίσιωσα τα μαλλιά μου και αφού πήρα κινητό λεφτά και κλειδιά και έφυγα.... Κάτω με περίμενε μια εκνευρισμένη Άννα... Μα δεν καταλαβαίνω γιατί εγώ μόνο 15 λεπτακια αργησαα...ας την καλοπιάσω...
Ε: γεια στην πιο όμορφη κολλητη του κόσμουυυ
Α: δεν με ρίχνεις με τετοιααα... Αντε πάμε τρ γτ αργήσαμε εξαιτίας καποιαςςς!
Ε:😂πάμεΑυτό ήταν το πρώτο κεφάλαιο... Για να δούμε τι θα γίνει στο πάρτι... 💜
ESTÁS LEYENDO
Αυτή και ο αναρχικός
Novela JuvenilΗ Έμμυ θα αρχίσει να νοιώθει πιο έντονη την ανάγκη της για ελευθερία και περιπέτεια και σε αυτό θα ανακατευτεί και ο Αλεξ, ένα περίεργο παιδί που θα γνωρίσει η Εμμυ σε ένα πάρτι και θα την κάνει να αλλάξει ακόμη περισσότερο και να δει και την άλλη π...