Α: έμ ναι... Να Έμμυ...
Ε: ναι;
Α: εγώ μένω μόνος από τα 13...
Ε: ναι και; βασικά... Τίποτα συνέχισε...
Α: και είμαι σε αυτήν την ομάδα από τα 15...εκεινους έμαθα σαν οικογένεια... Το μόνο σταθερό πράγμα στην ζωή μου να φανταστείς είναι ο Νίκος.... Είμαστε μαζί από το δημοτικό... Από τα 15 λοιπόν δεν άλλαξαν και πολλά.... Μόνο τατουάζ,πιρσινγκς, πορειες,γκράφιτι(το αγαπημένο μου κάτι που με κάνει να αισθάνομαι ότι είμαι αλλού)... Ήμουν σχεδόν κάθε βράδυ με άλλη... Και ναρκωτικά αν αναρωτιέσαι όχι δεν πήρα ποτέ.... Πάντα κάτι με συγκρατουσε και χαίρομαι για αυτο... Ξέρεις από τα 15 μου έκανα όλα αυτά που σου είπα πριν λίγο... Και ξαφνικά μόλις σε είδα όλα άλλαξαν... Εντάξει είμαι πάλι στην ομάδα και αυτό δεν θα αλλάξει αλλά Έμμυ... Πλέον από εκεί που δεν σταματούσα να βγαίνω κάθε βράδυ και να πηγαίνω στις τουαλέτες ξέρεις τον λόγο... Τώρα την εβδομάδα που δεν μιλούσαμε δεν μιλούσα και εγώ σε κανέναν και ήμουν χάλια... Απότομος με όλους ξανά όπως πριν σε γνωρίσω και όλα αυτά... Μου αρέσεις πολύ εμμυ, δεν ξέρω αν Σαγαπω η κάτι τέτοιο αλλά είσαι η πρώτη μου σχέση εκτός από αυτές τις πρώτης γυμνασίου ξέρεις... Της μιας βδομάδας... Και με κάνεις να αισθάνομαι περίεργα πράγματα... Καινούργια για μένα... Και χαίρομαι πολύ για αυτό...
Ε: Αλεξ ναι χαίρομαι για όλα αυτά και εμένα μου αρέσεις πολύ αλλά δεν μου εξηγείς...
Α: ναι σωστά.... Απλά ο λόγος που εμεινα μόνος από τα 13... Και που έγινα αναρχικός...και τόσο σκληρός είναι το ότι οι δικοί μου πεθαναν σε αεροπορικό...φφφ ναι και όταν μου είπες ότι έχεις χάσει τον αδερφό σου από εκεί που νομιζα ότι είσαι σαν όλες τις άλλες μια κακομαθημένη, αισθάνθηκα τόσο ηλίθιος με την συμπεριφορά μου... Ένιωσα τόσο άσχημα που ήμουν τόσο μαλακάς.... Και συγνώμη... Αυτά
(δεν λέω τίποτα απλά τον αγκαλιάζω)
Α: πφφφ δεν ξέρω καν πως με έκανες να σου το εμπιστευτώ...σε ξέρω λιγότερο από ένα μήνα... Ο μόνος που το ξέρει είναι ο Νίκος...
Ε: χαίρομαι για αυτό 😊
Α: 😂 πάμε σπίτι αγάπη μου πείνασα
Ε: 😂τι ρομαντικόςςς
Α: με θες ρομαντικό μικρή;
Ε: Οχιι... Αν και η εξομολόγηση πριν ήταν πολύ γλυκιά...
Α: ειιι έλα τελείωνε μην κοροιδευειςςς
Ε: 😂συγνώμη... Και Αλεξ;
Α: τι μωρό μου;
Ε: να ξέρεις ότι λυπάμαι για όλα ρε... Και ότι θέλεις είμαι εδώ...
Α: εντάξειι... Ίσως να είναι καλύτερα έτσι...
Ε: τι εννοείς;
Α: ε να αν δεν είχαν φύγει... Έμ δεν θα ήμουν ένας κούκλος με πιρσινγκς, τατουάζ και μηχανή
Ε: 😂😂😂😂😂😂😂Αντε ρε βλακααα
Α: ωραίος βλάκας μικρή
Ε: ναι... Ωραίος βλάκας... Α εκτος από τα πιρσινγκς, τα τατουάζ και την μηχανή να μην ξεχνάμε τα μάτια( λέω και του κλείνω το μάτι)
Α:😂 ευχαριστώ μικρή
Ε: ναιι πάμε τωρα να φάμε
Α:😂 πάμε...Αυτό ήταν το μυστικό του Αλεξ... Αν σας άρεσε αστεράκι και η συνέχεια σύντομα 💜💜
KAMU SEDANG MEMBACA
Αυτή και ο αναρχικός
Fiksi RemajaΗ Έμμυ θα αρχίσει να νοιώθει πιο έντονη την ανάγκη της για ελευθερία και περιπέτεια και σε αυτό θα ανακατευτεί και ο Αλεξ, ένα περίεργο παιδί που θα γνωρίσει η Εμμυ σε ένα πάρτι και θα την κάνει να αλλάξει ακόμη περισσότερο και να δει και την άλλη π...