13ο κεφάλαιο💜

4.3K 285 6
                                    

Πόσο ωραίο είναι το καλοκαίρι.... Ούτε σχολείο, ούτε τίποτα. Πέρασα στην ψυχολογία Θεσσαλονίκης, ναι εγώ, σήμερα το πρωί βγήκαν τα αποτελέσματα... Τα περίμενα δύο μήνες αλλα για να πω την αλήθεια με αυτό που έγινε χθες με τον αλεξ το ξεχασα... Το ήθελα από μικρή οποτε έκατσα και διάβασα... Αυτό δεν σημαίνει ομως ότι άφησα την αναρχική μου ζωή...  Η ώρα είναι 11 και οι δικοί μου θέλουν να μου πουν κάτι...

Μπ: Έμμυ ξέρουμε ότι είχες συνηθίσει να μένεις μόνη σου και απογοητεύτηκες όταν έμαθες ότι γυρίσαμε Θεσσαλονίκη οπότε εγώ και η μαμά σκεφτήκαμε μιας και πέρασες Θεσσαλονίκη εδώ δηλαδή... Να σου πάρουμε ένα σπίτι δικό σου... Μην ανχωνεσαι σχετικα μακριά από εδώ...το είδαμε μας άρεσε και το απόγευμα θα πας και με την μαμά σου να το δεις γιατί εγώ θα είμαι στην δουλειά....
Ε: οκ σας ευχαριστώ πάρα πολυυυυυυ...

Πήρα τηλέφωνο την Άννα βρεθήκαμε στο πάρκο και της τα είπα όλα... Και ότι τα έφτιαξα χθες με τον αλεξ και ότι θα μείνω μόνη μου στο δικό μου σπιτιιι.... Είμαι ενθουσιασμένη.... Εκείνη προσπέρασε το σπίτι και άρχισε να με ρωτάει τι έγινε με τον αλεξ κλπ... Της τα είπα αναλυτικά και μετά πήγαμε στα σπίτια μας...

Το απόγευμα πάω και βλέπω το σπίτι με την μαμά... Είναι τελειοοο... Όχι πολύ μεγάλο αλλά τα χρωματα είναι άσπρα μαύρα γκρι που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να το βάψω... Γυρίζω στο σπίτι και αρχίζω να πακετάρω πράγματα... Ακούω κουδούνι αλλά θα ανοίξει ή μαμά δεν κατεβαίνω τώρα...μπαινει μέσα στο προς το παρόν δωμάτιο μου ο Άλεξ..
Ε: γιατι δεν χτυπάς την πόρτα ρε γαμω πρώτον με τρόμαξες και δεύτερον θα μπορούσα να ήμουν γυμνή!
Α: πρώτον χαίρομαι και δεύτερον δεν θα με χαλούσε
Ε: δεν θα ασχοληθω τωραααα
Α: Έμμυ; (λέει αναστατωμενος)
Ε: ελα
Α: που πας τι είναι αυτές οι βαλίτσες; τώρα που τα φτιάξαμε φεύγεις; βγήκαν τα αποτελέσματα από τις πανελλήνιες και πέρασες σε άλλη πολη; θα αφήσεις την Θεσσαλονίκη μας; τους φίλους σου; την οικογένεια σου την ομάδα και θα φύγεις;
Ε: Έβρε αγόρι μου κουλαρε λίγο... Ναι βγήκαν τα αποτελέσματα και πέρασα ψυχολογία😊😊😊στην Θεσσαλονίκη μην αγχώνεσαι... Και μετακομίζω 20 λεπτά μακριά από εδώ με αμάξι... Δηλαδή και κοντά στην σχολή μου και στην αποθήκη... Και στο σπίτι σου και στο μπαράκι που πηγαίνω συνέχεια και παντού κοντά...
Α: αααα ωραιααα... Πφφ μπράβο μωρό μου
Ε: ευχαριστωωω... Βοήθα τώρα να τα κατεβάσουμε γιατί τελείωσα και αύριο πρέπει να τα πάω στο σπίτι
Α: μαλιστααα... Ήρθα για να κάνουμε φιλάκια και εσύ με βάζεις να κουβαλάω κούτες
Ε: έλα τελείωνε 😂
Α: καλαααα

Αυτή και ο αναρχικός Où les histoires vivent. Découvrez maintenant