Και αυτό που βλέπω είναι απλά τελειο... Είμαστε σε μια σπηλιά με πολύ λίγο νερό κάτω... Βγάλαμε παπούτσια και προχωρήσαμε λίγο πιο μέσα... Εκεί υπήρχε ένα τραπέζι με ένα μαύρο τριαντάφυλλο πάνω... Το νερό είναι 4-5 εκατοστά ψηλό ίσα που καλύπτει τους αστραγάλους μου... Πάμε στο τραπέζι με σταματάει... Περνάει το τριαντάφυλλο, κάθετε απέναντι μου και μου δίνει το τριαντάφυλλο...
Άλεξ: χρόνια μας πολλά μωρό μου κλείνουμε ένα μήνα (λέει και με αγκαλιάζει... Εγώ του χαμογελάω και κοιτάω το τριαντάφυλλο... Είναι το αγαπημένο μου λουλούδι...καθόμαστε και τρώμε... Μετά μου πιάνει το χέρι με σηκώνει και αρχίζουμε να περπατάμε.... Μετά από 5 λεπτά καθόμαστε σε έναν βράχο και κοιτάμε την θάλασσα...
Έμμυ: που βρήκες αυτό το μέρος; είναι τέλειο
Αλεξ: ερχόμουν εδώ με την μαμά και το μπαμπά μου και από τότε που σκοτώθηκαν έρχομαι εδώ για να ηρεμήσω και να σκεφτώ δεν έχω φέρει κανέναν άλλον... (λέει ενώ κοιτάει την θάλασσα)
Έμμυ: χαίρομαι...ειναι πολύ ωραία...
Αλεξ: ναι το ξέρω... Χαίρομαι που σου αρέσει...(λέει και με παίρνει αγκαλιά)
Αλεξ: Έμμυ;
Έμμυ: ναι;
Άλεξ: θέλω να σου πω κάτι
Έμμυ: ναι πες μου... (λέω και τον κοιτάω)
Άλεξ: Έμμυ εγώ... Εγώ νομίζω πως εμμ... Νομίζω πως απλά ξέρεις... Σε αγαπάω... Ναι και είσαι πολύ όμορφη και κάθε βράδυ σε σκέφτομαι και περιμένω να έρθει η επόμενη μέρα για να σε δω και ξέρεις όταν πάμε σε πορειες και τέτοια σε παρατηρώ και είσαι τόσο γαματη... Με κάνεις να αισθάνομαι διαφορετικά από ότι μέχρι τώρα... Χαίρομαι που σε έχω και δεν θέλω να χαλάσει αυτό...(λέει και σταματάει να με κοιτάει και γυρίζει το βλέμμα του στην θάλασσα) (παίρνω το κεφάλι του στα χέρια μου και το γυρνάω έτσι ώστε να με κοιτάει)
Έμμυ: και εγώ Σ'αγαπώ (του λέω χαμογελώντας) (χαμογελάει και με φιλάει...μετα σηκωνόμαστε και περπατάμε)
Άλεξ: θέλεις να κοιμηθούμε μαζί σημερα;
Έμμυ: ξέρεις ότι κοιμηθήκαμε και χθες μαζί ε; 😂
Άλεξ: ναι αλλά δεν πειράζειιιι
Έμμυ:😂εντάξει μάλλον θα φέρω όλα τα ρούχα μου σπίτι σου...
Αλεξ: γιατί οχιι;
Έμμυ: το κακό αναρχικό αγόρι θέλει κορίτσι σπίτι τού;
Αλεξ: 😂 δεν είμαι κακοςςς...ισως ήμουν καποτε... Και δεν θέλω οποιοδήποτε κορίτσι σπίτι μου, θέλω την πριγκίπισσα μουυ... Έτσι και αλλιώς όταν δεν είσαι με τους φίλους σου είμαστε μαζί ή στο σπίτι μου η στην αποθήκη...
Έμμυ: εμ ναι ίσως...
Αλεξ: άρα τι λες θέλεις να μείνουμε μαζί;
Εμμυ: σοβαρά μου το ρωτάς αυτό;
Αλεξ: εμ ναιιι αν θέλεις...
Έμμυ: θελωω...
Άλεξ:😊😊😊😊τέλεια αύριο θα φέρουμε τα πράγματα σου μικρή...
Έμμυ: οκκΗ ώρα είναι 1 το βράδυ και μόλις ξαπλώσαμε....
Αλεξ: Καληνύχτα πριγκίπισσα...
Έμμυ: καληνύχτα βάτραχε😂....
Αλεξ: ιιιιιι ρεεεεε ηλίθια θα σε γαμησωωωω
Έμμυ: πως μου μιλάς ετσιιιιιι 😂😂😂😂😂
Άλεξ:😂😂συγνώμη
Έμμυ: έτσι μπράβο αντε κοιμησου τώρα 😂
Αλεξ: αντε ρε σκατο που θα με δώσεις και εντολές ότι θέλω θα κανωωω....(λέει και με τραβάει στην αγκαλιά του.... Μετά από λίγο με παίρνει ο ύπνος)Αυτό ήταν το κεφάλαιο... Αν σας άρεσε πατήστε το αστεράκι 😊💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Αυτή και ο αναρχικός
Ficção AdolescenteΗ Έμμυ θα αρχίσει να νοιώθει πιο έντονη την ανάγκη της για ελευθερία και περιπέτεια και σε αυτό θα ανακατευτεί και ο Αλεξ, ένα περίεργο παιδί που θα γνωρίσει η Εμμυ σε ένα πάρτι και θα την κάνει να αλλάξει ακόμη περισσότερο και να δει και την άλλη π...