Příběh podléhá autorským právům, a proto si nepřiji, aby byl kdekoliv zveřejňován, či jakkoliv šířen bez mého vědomí. Postavy jsou též moje vlastní. Děkuji
© Eldest16 2014-2015
Před několika tisíci lety vzniklo proroctví, které změnilo její osud. To proroctví, znal úplně každý. Všichni se ho totiž obávali, jestli to nebude náhodou jejich dítě.Proroctví znělo takto:
Když dcera krále nerodí se,
kledba vlka přikloníse,
k dívce,která přejde les
pomůže jí k tomu pes,
duše její spojí se s ním,
její srdce zlomí se jím,
dívka přejde celý les,
oheň skolí její ves,
na pokraji sil však padne ,
domu se již nedostane.
Již mnoho lidí se snažilo proroctví přeložit. Zjistily jen několik věcí,ale ty podstatné se nejspíš nikdy nedozví. Když dcera krále narodí se. To bylo jasné,některému králi se narodí dcera. Bohužel nebylo známo kterému.Kledba vlka přikloní se.Nikdo nikdy o žádné vlčí kledbě neslyšel. K dívce, která přejde les.Nějaká dívka přejde les,ale jaký. Lesů zde bylo mnoho, ale pravděpodobně se jedná o Les černého vlka.Pomůže jí k tomu pes.Za psa se v tomto případě dá pokládat vlk.Duše její spojí se s ním.Zdálo se to jednoduché na pochopení, ale jak by se mohla spojit duše vlka s člověkem? Její srdce zlomí se jím. Jak zlomí? Bylo několik verzí.Zamiluje se nebo ji snad zvíře napadne? Dívka přejde celý les. Není co vysvětlovat. Oheň skolí její ves. Pravděpodobně vznikne nějaký požár nebo přiletí bájný drak a spálí celou vesnici, což byla ta nejnepravděpodobnější verze. Draci už přece v téhle době nebyli. Vlastně, proč ne? Když už se má spojit duše člověka s vlčí, tak proč by nemohl přiletět drak a vypálit celou vesnici do posledního domku? Na pokraji sil však padne,domu se již nedostane.To byl verš, který všechny děsil ze všeho nejvíc. Proč by ta dívka měla zemřít? Zemřel by s ní ještě někdo jiný? Proč by měl zemřít... hrdina ?
ČTEŠ
Duše bojovníka
FantasyDostat se z tajemného lesa. To byl její úkol. Pomůže jí k tomu její vlčí já? A dostane se vůbec ven?