XDD ŻARTOWAŁAM! Nie mogę jej jeszcze zabić bo mam pewbe plany
_________________________________________Obudziłam się w łóżku Jasona. Rozejrzałam się po pokoju, byłam sama. Siadając usłyszałam brzęk łańcucha. Kiedy zdjęłam kołdrę okazało się, że moja noga jest przykuta do łóżka. Ogarnęła mnie panika, zaczęłam szarpać łańcuch ale był zbyt gruby bym mogła go zerwać. Zrezygnowana padłam na łóżko. Wtem do pokoju wszedł zabawkarz.
-jak się m o j a laleczka czuje?-spytał. Podkreślił słowo 'moja' przez co zrozumiałam że traktuje mnie jak swoją własność i nie pozwoli mi uciec. Usiadł koło mnie i objął ręką.- będziesz już grzeczną laleczką?-spytał
-tak- odpowiedziałam cicho. Jason wstał i podszedł do szafy. Wyciągnął z niej delikatną, błękitną sukienkę przed kolana, zawiązywaną z tyłu. Pozwoliłam mu mi ją włożyć na siebie, właściwie to nie miałam wybiru... po chwili na mije nóżki trafiły szpileczki w tymsamym kolorze co sukienka, a moje włosy przyozdobiła tiara. Kiedy Jason czesał moje włosy, zauważyłam cień w końcie pokoju. Zabawkarz zauważyając, że coś przykuło moją uwagę odwrócił się w tamtym kierunku, ale cień w tym samym czasie zniknął.
-widziałaś tam coś? -spytał
-nie- powiedziałam przenosząc mój wzrok na oczy lalkarza
-napewno?-dociekał
-napewno- potwierdziłam. Jason skończył mnie czesać i postanowił zrobić mi makijaż. Kiedy już wyglądałam tak jak chciał, odpiął łańcuch i razem wyszliśmy z pokoju. Razem z Candym, Puppeterem i Jackiem wsiedliśmy do auta i gdzieś pojechaliśmy. Jason kazał Candiemu usiąść z przodu, żeby mnie zbytnio nie molestował, sam zaś prowadził. Ja siedziałam z tyłu, po mojej lewej unosił się nad siedzeniem Puppeter, który zdawał się obserwować coś znajdującego się za oknem, po mojej prawej był Jack, który popijał perłę i próbował mi wepchnąć do buzi garść cukierków. Moje prośby żeby przestał nie dały rady przebić się przez głośną muzykę.
Po jakimś czasie zorientowałam się że wszyscy są pijani, nawet Jason, który prowadził. Mimo że się bałam, nie mogłam nic zrobić. Kiedy dojechaliśmy na miejsce byłam wdzięczna bogu że bezpieczne dotarliśmy.
Wysiadając zobaczyłam...
_________________________________________
Co zobaczyła Ir? Napiszcie w komentarzach XD
CZYTASZ
Laleczka (zawieszone)
Horror15-letnia Ir pada ofiarą seryjnego mordercy, Jasona. Zabawkarz postanawia pobawić się nową lalką i pozwala jej żyć, jednak staje się ona jego własnością. Musi żyć w jego domu, wraz z innymi mordercami i gwałcicielem, musi też być posłuszna i patrzeć...