Τον επόμενο καιρό η Έμιλυ ήταν πολύ χαρούμενη λόγω της εγκυμοσύνης της. Πρόσεχε τι έτρωγε,γυμνάζονταν και είχε αρχίσει ήδη να ψωνίζει ρούχα για το αγγένητο παιδί της. Θα του έδινε ότι ποθούσε η ψυχούλα του,η ζωή της θα αποκτούσε νόημα και χαρά. Θα ασχολούνταν με κάτι όσο βρισκόταν μέσα στο σπίτι της και περνούσε τις -μέχρι τότε-βαρετές μέρες της.
Ο Τζέρεμυ από την άλλη νευρίαζε όσο έβλεπε τον 'στόχο' του να μην του δίνει σημασία και να ασχολείται μόνο με την εγκυμοσύνη της. Δεν δεχόταν ότι τον απέρριπτε μια γυναίκα,έστω κι αν δεν την πολυχόνευε αρχικά και εκείνη τον μισούσε. Όμως είχε προαίσθημα ότι σύντομα θα σταματούσε να τον απορρίπτει και να τον αγνοεί. Ένιωθε ότι ακόμα κι αν δεν το έδειχνε η Έμιλυ ήταν μια νέα γυναίκα που θα αναζητούσε την συντροφιά του σύντομα..
Η σημερινή μέρα ήταν αρκετά μοναχική για την Έμιλυ. Περίμενε πως και πως για να επιστρέψει ο σύζυγός της και να πάνε στην γυναικολόγο. Καθόταν στην καρέκλα και κοιτούσε τον γαλανό ουρανό και τους διάφορους πολίτες που περνούσαν από εκει. Βιαζόταν να πάει στην γιατρό και να μάθει το φύλλο του παιδιού και την υγεία του, όμως ο Ρότζερ δούλευε μέχρι αργά όπως πάντα.
Καθώς χάζευε άκουσε το τηλέφωνο της να χτυπάει και έτρεξε με ανυπομονησία να το σηκώσει.
-"Ναι,Ρότζερ πότε θα 'ρθεις επιτέλους;;" Ρώτησε αρκετά εκνευρισμένη.
-"Χίλια συγνώμη, αλλά δεν θα μπορέσω λόγω ενός προβλήματος που προέκυψε. Να πάμε αύριο;" Μίλησε στα γρήγορα ο άνδρας της.
-"Η δουλειά σου είναι πιο σημαντική απ το παιδί σου?! Περιμένω όλη μέρα και μου το ακυρώνεις ξανά?!" Περπατούσε νευρικά μες στο δωμάτιο φωνάζοντας αρκετά δυνατά.
-"Στο είπα ότι δεν μπορώ! Μην με νευριάζεις και εσύ!!" Απάντησε και το έκλεισε απότομα.
Η κοπέλα νευρίασε και πέταξε το κινητό στον τοίχο με αποτέλεσμα να το σπάσει. Τον έχω βαρεθεί! Ποτέ δεν θα γίνω πιο σημαντική απ'την δουλειά του. Τι νομιζει ότι είμαι μια χαζή που περιμένει όλη μέρα σπίτι υπομονετικά τον αντρούλη της να γυρίσει; Ούτε για το παιδί του δεν νοιάζεται.Δεν αντέχω άλλο!
Όλοι έλειπαν κι έτσι δεν υπήρχε κίνδυνος για να ακούσει κανείς τα μουρμουρητά της και το τηλέφωνο που έσπασε στον τοίχο. Τρέχοντας ανέβηκε στον επάνω όροφο από τα σκαλιά περπατώντας δυνατά με τα τακούνια της να ακούγοντε πολύ έντονα στα πλακάκια. Προτού μπει στο δωμάτιό της άκουσε από το διπλανό-της μαμάς της-να κουδουνίζει ένα τηλέφωνο. Περίεργη όπως ήταν άνοιξε την πόρτα διστακτικά.
YOU ARE READING
ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗ
RomanceΗ Emily είναι ευτυχισμένη όσο ζει ο πατέρας της μαζί με τα αδέρφια της. Όμως ο αναπάντεχος θάνατος του θα την κάνει να μισήσει την εγωίστρια μάνα της ακόμα περισσότερο. Ως αντίποινο και εξιλέωση θα προσπαθήσει να ευτυχήσει με έναν λάθος γάμο. Όμως...