ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

1.4K 70 5
                                    

Είχε περάσει ήδη ένας μήνας και η μέρα του γάμου είχε φτάσει. Ο George και ο John είχαν πάρει άσχημα το γάμο της μαμάς τους και αποφάσισαν να μην έρθουν. Δεν μπορούσαν να κοιτάξουν στα μάτια τους συμπολίτες τους. Ήταν πολύ ντροπιασμένοι. Αυτό ήταν ακόμα χειρότερο για την Έμιλυ, καθώς έπρεπε να αντιμετωπίσει τα μάτια του κόσμου και τα σχόλια τους μόνη της. Λίγος καιρός έμεινε ακόμα!! Μετά θα είμαι ελύθερη! Αυτές οι σκέψεις της έδιναν κουράγιο.

Η τελετή άρχισε με την Τζάνις και τον Τζέρεμυ να μπαίνουν πατώντας πάνω στο άσπρο,μακρυ χαλί. Διάλεξαν ένα πολύ όμορφο μέρος δίπλα στην θάλασσα. Εκεί ο χώρος ήταν γεμάτος με λουλούδια και στο τέλος κάθισαν στο τραπέζι για να τους παντρέψει ο δήμαρχος της πόλης. Η γυναίκα φορούσε ένα υπέροχο νυφικό, πολύ ακριβό μα εξαίσιο. Ήταν στράπλες με φουντωτή φούστα και άπειρα τούλια με διαμαντάκια(αληθινά)από επάνω. Τα μαλλιά της ήταν κότσο με ένα μακρύ πέπλο και μια τεράστια κορώνα στην μέση. Το μακιγιάζ της ήταν υπερβολικό και εγωκεντρικό όπως πάντα. Το αγόρι ήταν ντυμένο με ένα απλό μαύρο κουστούμι και γραβάτα από μέσα.

Όλος ο πλούσιος και διάσημος κοινωνικός περίγηρος ήταν εκεί. Και φυσικά οι ρεπόρτερ! Η Τζάνις τους κάλεσε επίτηδες για να ασχολούντε όλα τα περιοδικά και οι εκπομπές μαζί της την επόμενη μέρα. Ο μόνος λόγος που οι καλεσμένοι πήγαν ήταν για να σχολιάσουν και να κοροιδέψουν την  Τζάνις. Ενώ εκείνη καμάρωνε και καυχιόταν για τον γάμο της και για τον εαυτό της, όλοι μιλούσαν αρνητικά γι'αυτήν και δεν ήθελαν να βρίσκοντε κοντά της. Όταν της μιλούσαν της φέρονταν καλά και την  ειρωνευότανε,ενώ εκείνη πίστευε ότι την θαυμάζουν και την ζηλεύουν!

Ενώ το ζευγάρι έδινε τους όρκους του,η Έμιλυ καθόταν μόνη της στο πρώτο τραπέζι. Τελικά έφτασε η ώρα για τον χορό. Οι νεοπάντροι χόρευαν χαρούμενοι,ενώ η κοπέλα κοίταζε θλίμμενα. Ξαφνικά άκουσε από πίσω της 2 κυρίες της υψηλής κοινωνίας να σχολιάζουν:

<<Καλά,την βλέπεις πως καμαρώνει και γελιέται??>> είπε μία χοντρή κυρία με χρυσά σκουλαρίκια και κόκκινα χείλη.

<<Ναι.χαχα Ποιά νομίζει ότι είναι? Χαχα ήρθα μόνο και μόνο για να την δω να εξευτελίζεται ! Θέλει να μας δείξει ότι παντρεύτηκε έναν νεαρό και ότι έχει πέρασει στους μικρούς.Τρομάρα της..>>απάντησε μια λεπτή κυρία με ξανθά,καρέ μαλλιά και μια μεγάλη ελιά στο μάγουλο.

<<Ακριβώς! Πάντως έχει πλάκα που την δουλεύουμε μπροστά της και δεν παίρνει χαμπάρι! όλα τα κανάλια της τηλεόρασης εδώ είναι! Καλύτερα, να δούνε όλοι τα χάλια της!χαχαχα>>Η γυναίκα έσκασε να γελάει..

ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗOnde histórias criam vida. Descubra agora