Hejka z racji że jest Drugi dzień świąt Wielkanocnych to chce życzyć wam wszystkiego co najlepsze. (wiem że spóźnione)
No więc i ja chciałam spróbować swoich sił w reakcjach i dodam dzisiaj łącznie z trzy reakcje. Wiem że nie dodaje Tej Jedynej oraz Instagrama, ale szczerze tam potrzebuje więcej czasu i skupienia.
No więc bez zbędnych ceregieli Let's started!!
Reakcja Astro kiedy odwzajemnisz ich uczucia.
JinJin:
-Oppa....czemu tak na mnie patrzysz?-zapytałaś JinJina, który wpatrywałby się w ciebie już od 5 minut.
-Ach wybacz (T.I). Myślałem jak wyznać miłość pewnej dziewczynie...-zarumienił się.-Mogłabyś mi pomóc?
-Ou..-zabolało.-No więc powiedz jej szczerze co ci leży na sercu i wysłuchaj co ona ma Tobie do powiedzenia.
-(T.I)....Kocham Cię. Czy uczynisz mi ten zaszczyt zastania moją dziewczyną?-zapytał patrząc w twoje oczy.
-Jinja?-otworzyłaś oczy ze zdziwienia.-Oppa Saranghaeyo..-w momencie kiedy to powiedziałaś Koreańczyk pocałował cię w namiętnie w usta.
MJ:
Najstarszy postanowił wyciągnąć cię na ich trening abyś zaczęła podziwiać jego boskie umiejętności oraz posłuchać tych "świetnych" żartów. Gdy byliście przed drzwiami do sali on szybkim ruchem przyciągnął cię do siebie i pocałował,a ty odwzajemniłaś jego pocałunek i w tym momencie drzwi się otworzyły, a ty powiedziałaś -Kocham cię.
Cha Eunwoo:
Swoją miłość do ciebie postanowił wyznać ogłaszając to na koncercie. Oczywiście dostałaś miejsce VIP bo jakże by inaczej. Gdy skończyli śpiewać hide&seek Eunwoo zaciągnął cię na scenę i powiedział.
-Widzicie tę piękną dziewczynę. Kocham ją i właśnie chcę się dowiedzieć czy zostanie moją dziewczyną.-powiedział uśmiechając się.