Reakcja Winner

2.2K 102 28
                                    

Reakcja Winner kiedy....nie odzywa się do ciebie mimo że nic nie zrobiłaś

*od kilku dni twój chłopak miał na ciebie wyjebane. Nie odbierał, nie odpisywał czy też po prostu traktował cię jak powietrze.

SeungYoon:
Siedziałaś w fotelu i obracałaś w dłoniach odblokowany telefon z tapetą jak się całujecie. Patrzyłaś w jakiś punkt na ścianie. Nie myślałaś kompletnie o niczym. Przypomniało ci się że chłopaki wrócą późno i nawet by nie zauważyli że cię nie ma. Postanowiłaś się udać do klubu. Upiłaś się.... Następnego dnia leżałaś u swojej przyjaciółki z kacem. Spojrzałaś na telefon, cały zespół poza liderem do ciebie pisał i się martwił. Rozpłakałaś się, a twoja przyjaciółka zrobiła ci zdjęcie po czym wysłała je do Seongyoona z podpiską "Jeśli chcesz ją krzywdzić tak dalej to gratuluje, zajebisty chłopak z ciebie. On cię kocha, a ty ją tak traktujesz..brawo". Chłopak po zobaczeniu tego SMS rozpłakał się bo zrozumiał swój błąd.

JinWoo:Zamiast iść do szkoły poszłaś do wytwórni JinWoo

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

JinWoo:
Zamiast iść do szkoły poszłaś do wytwórni JinWoo. Znalazlaś jego salę i udałaś się w jej stronę. Weszłaś do środka i wydarłaś się.
-JEŚLI MASZ ZAMIAR TAK SIĘ ZACHOWYWAĆ TO PO PROSTU ZERWIJ ZE MNĄ, A NIE RAŃ!!-i wybiegłaś z sali w stronę twojego ulubionego miejsca gdzie siedziałaś zawsze sama.
Chłopak stał wryty pośrodku sali i się popłakał bo zrozumiał swój błąd..

Seunghoo:Nie wytrzymałaś postanowiłaś się wyprowadzić z dormu chłopaków

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Seunghoo:
Nie wytrzymałaś postanowiłaś się wyprowadzić z dormu chłopaków. Było ci smutno, ale też nie chciałaś cały czas płakać gdzieś w kącie. Niestety lub stety w szkole to zauważyli i zadzownili do Seunghoo aby wyjaśnić tą sytuację. Twój chłopak przyjechał do szkoły wkurzony, że musiał urwać się z próby. Gdy zobaczył w szkole twoje opuchnięte oczy i bandaże od razu się domyślił i posmutniał. Postanowił zabrać cię do kawiarni.
-Pociełaś się prawda?
Cisza.
-Kochanie przepraszam wiem że jestem dupkiem.-i poryczał się

Minho:Od paru dni twój chłopak spał na kanapie i nawet do ciebie się nie zbliżał

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Minho:
Od paru dni twój chłopak spał na kanapie i nawet do ciebie się nie zbliżał. Kolejna noc, znowu śpisz sama i płaczesz w poduszkę. Śpisz może z 1h dziennie. W szkole się opuściłaś. Miałaś dodatkowe problemy z rodzicami, którzy cały czas się kłócili.. W końcu nie wytrzymałaś weszłaś do waszej łazienki i zaczęłaś lekko jeździć po swojej skórze żyletką. W końcu weszła głęboko, bardzo głęboko. Krew zaczęła robić duże ślady na białych kawelkach...zaczęłaś widzieć jak przez mgłę...słyszałaś Jak Mino się wydziera abyś wyszła z łazienki. Potem usłyszałaś krzyk przerażenia i nic więcej nie słyszałaś. Mino zobaczył krew, wyważył drzwi i szybko zatamował swoją bluzką krwawienie oraz wydarł się aby ktoś zadzwonił po karetkę. Cały czas przy tobie był. Gdy się obudziłaś spojrzałaś w jego stronę i usłyszałaś coś czego się nie spodziewałaś w tym czasie usłyszeć.
-Przepraszam kochanie. Doprowadziłem do tego, że zrobiłaś sobie taką krzywdę. Nigdy cię już nie zostawię obiecuje..-i się popłakał.

Hejo jak tam? Coś czuję że rozdział jest do dupy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Hejo jak tam? Coś czuję że rozdział jest do dupy... No nic rozdział napisany pod wpływem tego co akurat ja mam z moim chlopakiem..ehh dobra nie będę się żalić. No wiec kto się ze mną spotyka na Pyrkonie już w piątek lub sobotę??? 💞💞💞💞💞
Mam nadzieję że będziecie💞💞
To do następnego papa moje Skarby 💞

Kpop ReakcjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz