Reakcja BOYFRIEND

3.3K 128 30
                                    

Reakcja BOYFRIEND gdy...podejdą po ciebie pod szkołę..

Donghyun:

Twój chłopak czekał na ciebie aż wyjdziesz z budynku. Gdy w pewnym momencie nie zaczęły zbliżać się na niebezpieczną odległość do niego jakieś znajome z twojego uniwersytetu..

-Jesteś taki przystojny!!-wykrzykiwały na przemian, a on tylko szukał cię wzrokiem.

W pewnym momencie dostrzegł twój łepek i ruszył w jego stronę.  Wziął cie na ręce i ruszył w stronę samochodu.

-Hej kotku jak na wykładach? Stęskniłem się za tobą.-i pocałował cię mówiąc to. Po czym dodał.-Idziemy na lody ? Ja stawiam. 

  HyunSeung :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

  HyunSeung :

Chłopak czekał na ciebie pod szkołą rozglądając się wszędzie czy czasem już nie idziesz. Co chwilę słyszał teksty jaki on przystojny czy uroczy, a sam stał z poważna miną. Gdy w końcu cię dojrzał szybkim krokiem ruszył w twoją stronę, pocałował cię i chwycił za rękę kierując się w stronę samochodu.

-Masz straszne koleżanki. Ale zbyt długo cię nie widziałem aby przepuścić okazję przyjścia po ciebie.

 Ale zbyt długo cię nie widziałem aby przepuścić okazję przyjścia po ciebie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

JeongMin:

Chłopak czekał na ciebie pod szkołą przy czarnym sportowym samochodzie. Był ubrany w burgundowy garnitur i trzymał czerwoną różę. Nagle zrobiło się przy nim wielkie koło adoracji JeongMina. 

-Wow. JeongMin!! Ale ty boosko wyglądasz!!

-Na kogo czekasz?

Gdy tylko słyszałaś te dziewczyny szybkim krokiem szłaś w  tamtą stronę. Postanowiłaś pobawić się w tarana i zaryzykować swym barkiem aby dostać się do swojego chłopaka. Gdy w końcu ci się to udało chłopak uśmiechnął się, dał ci różę i pocałował w czubek głowy.

-No to kochanie teraz jedziemy do ciebie abyś się przebrała, potem na kolacje, a na końcu do hotelu..-powiedział, a z tym ostatnim specjalnie zniżył się do twojego ucha aby ci to wyszeptać.

Kpop ReakcjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz