Reakcja Nu'est gdy...ich dziecko zrobi coś słodkiego
Jr
Gdy chłopak leżał na kanapie i pilnował waszego dziecka stało się coś uroczego. Wasza córeczka przewróciła się do tyłu tym samym siadając na tyłku. Gdy Jonghyun zobaczył ją zaczął się śmiać a ona zrobiła tak uroczą minkę, że myślał że się rozpłynie przy tym szeroko się uśmiechając, a ty w tym czasie zrobiłaś im zdjęcie.
Aaron
Najstarszy dostał zadanie bojowe. A mianowicie ugotowanie obiadu i zajęcie się waszą dwuletnią córeczką. Gdy chłopak kroił marchewkę to dziecko otworzyło szafkę i wysypało mąkę. Gdy Aaron ją ujrzał to popatrzył znudzony wzrokiem i zaczął żuć to co wziął do buzi po czym poszedł umyć dziewczynkę, która pobrudziła go przy okazji mąką.
Baekho
Gdy bawiłaś się z waszym synkiem chłopak patrzył na was z boku i nagrywał jacy wy uroczy, i wysyłał po znajomych czy rodzinie. W pewnym momencie chłopiec uroczo się uśmiechnął i pokazał w stronę wokalisty serduszka. On gdy to zobaczył tylko zaczął się uśmiechać i robić serduszko.
Minhyun
Minhyun postanowił przejść się z waszym synkiem do zoo. W pewnym momencie chłopiec jedząc jogurcik pobrudził sobie nosek, a wokalista tylko patrzył nie określonym wzrokiem.
Ren
Chłopak wrócił do domu po dwumiesięcznej trasie. Wraz z waszymi dziećmi chciałaś zrobić mu niespodziankę. Gdy byłaś w kuchni drzwi wejściowe się otworzyły. Dziewczynka i chłopiec pobiegli w ich kierunku i powiedziały swoje pierwsze słowo 'tata'.
Maknae ziewnął, rzucił torbę i wziął dzieci na ręce idąc do kuchni.
Hejo wiem że późno wlatuje ale no. Mam nadzieję że reakcja się spodobała ^^ Macie pomysły na następne? Mam nadzieję że tak i się ze mną podzielicie ^^
To do następnego Papa ;*