Reakcja NCT Dream na.....to że nie dajesz sobie rady w szkole
Pomysł od @Anastazja180604 oraz Wiktoriap1029 a i dzisiaj bez gifów i zdjęć ;-; a i dzisiaj wszyscy jako chłopacy bo tak mnie naszło i wgl jest mi wygodniej jak w reakcji jesteście jako para więc mam do was pytanko..Czy chcecie aby wszyscy byli przedstawiani jako że jesteście parą czy czasami ma być jakiś kumpel? (nie wiem jak to pytanie sformułować ;-;)
Mark (Biologia)
Siedziałaś już kolejną godzinę nad książką. Nic ci nie wchodziło, a musiałaś zdawać biologię człowieka i mutację.. W pewnym momencie do twojego pokoju wbił Mark (ma klucze) i prawie dostał zawału, że po pierwsze jak ty wyglądasz, a po drugie, że się uczysz.
-Kochanie? Ile nad tym już siedzisz? Martwiłem się bo nie odpisujesz, ani nie odbierasz..Kochanie?!-zapytał Mark z przerażeniem.
-Hę? O Mark hej..Musze się uczyć tej biologi bo pani powiedziała, że mnie nie wypuści..I siedzę już chyba 5h i nic mi nie wchodzi.-stwierdziłaś ze smutną miną.
-Pokaż mi to..-powiedział i wziął podręcznik.-Kochanie może pokaże ci to bardziej w praktyce?-bardziej stwierdził niż zapytał z lenny na twarzy.
Renjun (Fizyka)
Byłaś właśnie u swojego chłopaka i zamęczałaś się swoim losem, że biedna ty możesz nie zdać fizyki bo nie umiesz się głupich wzorów nauczyć. Zauważył to RenJun bo wcale nie wszedł na twój e-dzienniczek...
-Kochanie jak chcesz to ci pomogę z tą fizyką, a w razie czego zawołam DoYounga-hyunga aby mi pomógł coś ci wytłumaczyć.-stwierdził z troską w głosie.
-Naprawdę?-oczka ci się zaświeciły.
-Tak skarbie.-i pocałował cię w czółko.
Jeno (Chemia)
-Oppa umiesz może chemię?
-Idź mi z tym pomiotem szatana do Taeila-hyunga on umie.
-Widzę, że jesteśmy parą idealną bo obydwoje chemii nie znosimy.
Haechan (Historia)
-Kochanie no ale o co chodziło z tą wojną koreańską. Pomóż mi nigdy wcześniej nie uczyłam się o tym.-powiedziałaś do swojego chłopaka.
-Mogę ci wytłumaczyć tyle, a z resztą idź do RenJuna, tylko jak znowu zacznie cię obmacywać to krzycz, a ja go spacyfikuję.
-Dobzie..
-Wiec..Korea w czasach nowożytnych była królestwem podporządkowanym Cesarstwu Chińskiemu . W końcu XIX w. w związku z restaurcją Meiji w Japonii , skrajnym osłabieniem Cesarstwa Chińskiego po wojnach opiumowych i powstania bokserów stała się terenem rywalizacji carskiej Rosji i zmodernizowanej Japonii . W roku 1897, na żądanie Japonii..
JaeMin (Matematyka)
Wy akurat razem na korki chodziliście...
Chanle (Informatyka)
-Ty myślisz kobieto, że ja ci to zaprogramuję?! To ty masz ten dziwny profil mat-inf,a nie ja.
-Ale co ja ci poradzę skarbie że mamy najwyższy poziom w szkole..
No nic ale powinnaś coś umieć
Jisung (Geografia)
-Wskaż mi na mapie Kiribati.
-Co kurwa?
No hejka kolejna reakcja ^^
Może macie jakieś pomysły albo zamówienia?
Jestem ciekawa wiem jestem bardzo ciekawa xD
Może znowu aktorzy?
Wgl jak tam pierwsze dni wakacji?
Jak wasze świadectwa? ^^
Moje ujdzie..
Papa do następnego ^^