Reakcja HOTSHOT gdy...widzą cię z innym chłopakiem
Junhyuk:
Szłaś sobie ulicą ze swoim kuzynem, który zachowywał się jak skończony idiota. Akurat przechodziliście koło wytworni gdzie pracuje twój chłopak, a on patrzył przez okno, tak przypadkiem. Gdy zobaczył gościa, który obejmuje mu dziewczynę opluł kawą całą szybę.
(Zignorujcie ten napis)
Timotheo:
Szłaś ze swoim przyjacielem ulicami Seulu gdy nagle on zaczął cię przytulać i mówić o swojej miłości. Jednak zobaczył was twój chłopak i chyba się lekko wkurwił bo na środku ulicy zaczął robić ci awanturę...
-I co kurwa. Myślisz że jesteś fajna bo się umawiasz z dwoma na raz?!-wykrzyczał ci prosto w twarz.
-MoonKyu to mój przyjaciel.Jest gejem. Mówił mi właśnie jak to jego chłopak jest słodki i dobry w łóżku jako seme.
-Aaa..-zatkało go.-Przepraszam nie chciałem...
-Kup mi lody i dużo słodyczy oraz chipsów to będzie ok.-powiedziałaś, pocałowałaś go w policzek i zaciągnęłaś w stronę sklepu.
San:
Zobaczył cię z twoim przyjacielem z dzieciństwa i nawet się nie przejął bo go zna.(Nie ma gifa bo nie ma)
Kid Monster:
Przyszłaś do swojego chłopaka cały czas z kimś pisząc. W pewnym momencie wybiegłaś z domu, a chłopak tylko zdziwiony patrzył na nie domknięte drzwi. Następnego dnia przyszedł do ciebie bo się dowiedział że poszłaś do kolegi, widział zdj. Postanowił załatwić to na spokojnie.
-Kto to kochanie?
-Mój przyjaciel. Zerwała z nim dziewczyna i prawie się zabił..
-Rozumiem.
Sungwoon:
Chłopak zobaczył HoJunga który cały czas się do ciebie szczerzył i patrzył jak w obrazek.
-HoJung!
-Już od niej idę hyung!!!-i zwiał.
HoJung:
HoJung zobaczył w internecie zdjęcie z twoim kolegą i rozmyślał czy go zdradzasz. Ale postanowił nic nie robić bo ci ufa.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alo jak tam ?
Ja siedzę i gadam z kolegą. Jutro szkoła ;-;
Do następnego Papa moje Kotki ;*