Tym razem pojawiła się reakcja z randomowymi członkami zespołów
zapraszam do czytania ^^
Reakcja random na to, że ktoś w waszym otoczeniu się nad tobą znęca..
Jackson [GOT7]
Twoja matka postanowiła cię odwiedzić. Jak zwykle nie mogło się to dobrze skończyć a bynajmniej dla ciebie. Gdy tylko przekroczyła próg twoich drzwi zaczęło się.
-Ja bym pomalowała ten korytarz na zielono.....Ta kuchnia nie może być w kości słoniowej...o nie a w sypialni masz czarną ścianę i jakieś brzydkie meble? Ty nie masz w ogóle, żadnego stylu czy gustu.-powiedziała twoja matka, tobie niestety zaszkliły się oczy. Jak zwykle musiałaś wszystkiego co najgorsze wysłuchać na swój temat. W pewnym momencie poczułaś jak ktoś cię przytula. Był to twój narzeczony Jackson. Jesteście już tak długo razem, że zrozumiał wszystko co powiedziała i nie mógł zrozumieć czemu tak własna matka mówi do córki.
-W tym momencie ma pani opuścić to mieszkanie. Odwiozę panią na lotnisko i kupie bilet na samolot do Polski.
-Ale jak ty śmiesz w ogóle mi rozkazywać.-uniosła się kobieta.
-Krzywdzi pani moją narzeczoną!-wykrzyczał.-nie mam zamiaru więcej pani tutaj widzieć!Proszę stąd się wynieść.
Kobieta tego nie wytrzymała i wyszła z twojego mieszkania, a ty cała zapłakana i roztrzęsiona wtulałaś się w Jacksona.
-Nie martw się kotku, nie pozwolę aby tak cię traktowała.-powiedział całując cię w czoło.
G-Dragon [BigBang]
Jesteś osobą strasznie wrażliwą ale również pomocną. Gdy JiYong miał ciężkie chwilę zawsze, ale to zawsze przy nim byłaś. Nie zostawiłaś go ani razu, a on odwdzięczył ci się tym samym. Gdy ty potrzebowałaś nieważne jakiej pomocy on był tuż obok. Można by powiedzieć, że śledził każdy twój ruch by wiedzieć jak się czujesz i czy przypadkiem nikt nie robi ci krzywdy.
Było już późne popołudnie można by powiedzieć, że zaraz będzie wieczór. Dzisiaj miałaś po pracy wpaść do YG tylko po to aby wracać razem z twoim chłopakiem. Gdy byłaś już w budynku YG zaczepiła cię Dara [kiedyś 2NE1] i zaczęła na ciebie najeżdżać.
-I co? Sądzisz dziwko, że on kocha twoją europejską urodę? Haha jesteś w błędzie. Jesteś tylko jego zabaweczką, on woli azjatki z krwi i kości, więc trzymaj się jak najdalej od niego. Na każdej imprezie on się patrzy tylko na mnie. Widać, ze chce być ze mną i się trochę zabawić.-zaczęła zmyślać kobieta.